|

پاتوق همیشگی "سپیده خداوردی" واسه سلفی بلاگرارو گذاشت جیب بغل؛ فیس استخون فیزیک هرکول!

sepideh khodaverdi shayanews

سپیده خداوردی رو دیگه باید ابتدا به عنوان بلاگر بشناسیم و بعد بازیگر، چرا که به شدت به اون راه کشیده شده اند و با پسرشون اینستارو ترکوندن!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چند سال میشه که یکسری از بازیگران سینما و تلویزیون کنار کشیدن و یکسری هنرمند جدید وارد این عرصه شدند و دارن حسابی خودشون رو میکشن بالا! البته که حالا جدا از پارتی بازی هایی که در سینما وجود داره، بحث اعتبار و هنر هم هست که خب برخی مثل نیکی کریمی هیچگاه کنار گذاشته نمیشن و همچنان دارن بازی می کنند اما سپیده خداوردی یکی از بازیگرانی است که خیلی وقته حالا یه به دلیل نبود پیشنهاد کاری و یا به دلایل شخصی کمرنگ شدن اما دقیقا همون هایی که مثل سپیده خداوردی بازی نمی کنند در اینستاگرام حسابی پررنگ و فعال شده اند! سپیده خداوردی حالا شبیه به خانوم های بلاگری شده که تنها از روزمرگی و بزرگ کردن بچشون و تفریحات لاکچریشون میذارن شده و در پیجش مدام این چنین موارد دیده میشه!

اما گفتیم بچه! سپیده خداوردی پسری به نام سانیار دارد که تو 80 درصد عکسای خانوم بازیگر حضور دارد و خب از اونجایی که سپیده خداوردی مثل بنز عکس و فیلم منتشر میکنه و تفریحات به شدت زیادی داره پسرشم زیاد دیده میشه. این مادر و پسر علاقه بسیار زیادی به آینه اسانسور هم دارند و دم به دقیقه سلفی در آن میگیرند که خب برای کاربران گاهی تکراری میشه . در ادامه نمونه ای از ان را مشاهده می کنید.

نکته عجیبی که تو همه عکسای سپیده خداوردی هست!

خب همونطور که سپیده خداوردی بسیار زیاد اهل گشت و گذاره و خلاصه نمیذاره زندگی به کامش بد بگذره، اما سوال اینجاست که چرا در هیچ یک از این تصاویر و تفریحات همسر او حضور ندارد و برخی از کاربران بر این گمان هستند که او نیز به جمع خانومای بازیگر طلاق گرفته پیوسته اما هنوز به طور قطعی صداش رو درنیاورده!

t

کوهنوردی به سبک سپیده خداوردی

سپیده خداوردی در سریال جذاب "آوای باران" نقش مرضیه رو داشت که با لهجه ای باحال و قشنگ هم صحبت میکرد. خانوم بازیگر تا مدتی پیش بسیار درشت بودند و صورتی کاملا تو پر داشتند اما حالا همون چهره بسیار استخوانی و اندامی لاغر شده که نشون میده تو مدت زمانی کوتاه وزن زیاد رو کم کردند.

اما سپیده خداوردی به تازگی تصاویری از خود منتشر کرد و نوشت بعد از مدتها رفتن کوه! خانوم بازیگر لباسی بسیار چسبان به تن داشتند که خب کاربران همیشه در صحنه هم نظراتی دادند. 

uuuoo

hihyi

سپیده خداوردی مایکل جکسون میشود!

یکی از ویژگی هایی که خیلی درمورد سپیده خداوردی گفته می شود علاقه بی حد و اندازه او به میکاپ های جیغ و خلیجیه. این خانوم بازیگر گاها با پست کردن تصویرای فوق العاده خوشگل میخواد زیبایی خاصی رو از خودش نشون بده که اغلب هم با بازخوردهایی روبه رو می شود که گویا این تصاویر نمادی از خودشیفتگی خانوم آرتیسته.

البته سپیده خانوم فقط رو میکاپای چشم گیر زوم نیست و کلی هم تبلیغات جور واجور برای میکاپ آرتیستش انجام میده. نکته جالب اینجاست که تبلیغات ایشون از پستی به پست دیگه تغییر میکنه و خانوم یه پا بلاگر شده واسه خودش!

اما مدتی پیش هم این بازیگر زن تصویری از خود منتشر کرد که آرایسش و مدل فیگور چهرش جوری بود که برخی از کاربران او در شبیه به مایکل جکسون دیدن!

y

yh

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه 1360 بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد. سپیده خداوردی سال ها در موسیقی فعالیت داشته و نوازنده ارکستر ملی می باشد.

ساز اصلی خداوردی پیانو است اما توانایی نواختن ساز تار و تنبک را نیز دارد و چندین تجربه با استاد محمدرضا شجریان در گروه شهناز و تورهای داخلی و خارجی داشتند.

نظم خفنِ خانم بازیگر

در زندگیم نظم همیشه حرف اول را می زند به همین خاطر از دوران کودکی همیشه صبح زود از خواب بیدار می شدم و ورزش می کردم و سپس به کارهایم می پرداختم در قول و قرارهایم هم ، همیشه دقیق هستم و سر ساعت حاضر می شوم. بسیار به نظم اهمیت می دهم، این نظم را هم از پدرم به ارث بردم.

wr

jl

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها