|

میکاپ عجیب "سپیده خداوردی" کُپ مایکل جکسون؛ خانوم تو تیپاش ایران اروپا رو قاطی کرده!

sepide khodaverdi shayanews

سپیده خداوردی بازیگر سریال آوای باران که علاقه زیادی به ظواهر عجیب داره اینبار یجور میکاپ کرد که شبیه به مایکل جکسون شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سپیده خداوردی بازیگر جذاب و شناخته شده ایرانی می باشد که کارنامه کاری به نسبت کمی در این عرصه دارد اما در عوض خانوم بازیگر نوازنده ای بسیااار کاربلد است که در ادامه بیشتر با وی آشنا میشیم.

سپیده خداوردی از هنرمندان بسیار کم حاشیه ای می باشد که تقریبا تو هیچ موضوعی صدایی ازش در نمیاد اما فعالیت خیلی زیادی در اینستاگرام داره که همشم عکس هایی از خود و پسرش هستن که در تفریحات گرفتن و منتشر کرده! البته شاید بگین خب اینکه چیزی نیست! اما فعالیت خانوم بازیگر خیلییی زیاده و گشت و گذار ناتمومی که داره همیشه برای کاربران جای سوال داشته که چجوری اینهمه؟!

اما جدا از عکس های جور واجور و استایل های مختلف سپیده خداوردی، به تازگی تصویری از وی منتشر شده که شکل و شمایلی عجیب داره به طوری که برخی از کاربران نوشته بودند شبیه به مایکل جکسونه!

bazigaranorginall_1649961498_3

bazigaranorginall_1649961498_1

bazigaranorginall_1649961498_2

سپیده خداوردی عشششقِ خودنمایی داره!

یکی از ویژگی هایی که خیلی درمورد سپیده خداوردی گفته می شود علاقه بی حد و اندازه او به میکاپ های جیغ و خلیجیه. این خانوم بازیگر گاها با پست کردن تصویرای فوق العاده خوشگل میخواد زیبایی خاصی رو از خودش نشون بده که اغلب هم با بازخوردهایی روبه رو می شود که گویا این تصاویر نمادی از خودشیفتگی خانوم آرتیسته.

البته سپیده خانوم فقط رو میکاپای چشم گیر زوم نیست و کلی هم تبلیغات جور واجور برای میکاپ آرتیستش انجام میده. نکته جالب اینجاست که تبلیغات ایشون از پستی به پست دیگه تغییر میکنه و خانوم یه پا بلاگر شده واسه خودش!

سپیده

چرا هیچ رد و اثری از آقای شوهر نیست!

سپیده خداوردی ازدواج کرده و متاهل است اما از میان اینهمه عکسی که از خودش منتشر می کند هیچگاه تصویری از همسرش دیده نشده اینکه دلیل آن چیست مشخص نمی باشد. اما به جاش علاقه بسیار زیادی به تنها پسرش سانیار دارد و گاهی تصاویری هم همراه با فرزندش می گذارد. جالب اینکه سپیده از پدر و مادرش هم در اینستاگرام عکس منتشر کرده اما از آقای شوهر نوچ!

278308869_1094421154454153_7686372459941877958_n

همکاری سپیده خانوم با استاد شجریان

خب همونطور که بالا تر گفته بودیم سپیده خانوم نوازنده هستن و در ادامه توپیح میدیم بهتره بگیم که سپیده خداوردی به جز حرفه بازیگری حدود 11 سال سابقه در زمینه موسیقی دارد و یکی از نوازندگان ارکستر ملی است. او به سازهای زیادی مسلط است و ساز تخصصی او ام کنترباس است. پیانو میزند و ساز شهبانگ که ساخته استاد شجریان است را در گروه شهناز می نوازد.

unnamed

سپیده خداوردی به تازگی دو ویدیو هم منتشر کرد که دکلمه ای را می گوید. صدای خانم بازیگر تو این ویدیوها نیز برای کاربران بسیار دلنشین بود و با نظرات خوب آن ها همراه شد

سپیده خداوردی بهش نمیاد ولی نامتعارفه!

خانم بازیگر از هنرمندان کم حجاب و جنجالی پوشی است که لباس باز و شلوار های جذبش خیلی به چشم میخورد. وی تضاویر بسیار زیادی از خود در اینتساگرام منتشر می کند و نظرات زیادی هم برایش می آید. اما به تازگی تصاویری از خانم خانما منتشر شد و کابری هم نظری جالب نوشت. او گفت: سپیده زشت بود تا اینکه حیا و پوشش رو گذاشت کنار

جالب اینجاست اکر شلوار های سپیده خداوردی جدا از زیادی کوتاه بودنشون ریش ریش هم هستند!

Untitled

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه 1360 بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد. سپیده خداوردی سال ها در موسیقی فعالیت داشته و نوازنده ارکستر ملی می باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها