|

ژست زرق و برق دارِ "سپیده خداوردی" با حافظ؛ عشق نصفه و نیمه خانوم بازیگر!

sepideh khodaverdi shayanews

سپیده خداوردی از بازیگران بسیار پرکار در فضای مجازی است که استایل های خاصی دارد. این بازیگر به تازگی پستی همراه با دیوان حافظ گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سپیده خداوردی بازیگر خوش پوش سینما و تلویزیون است که همیشه با استایل های مختلف دیده میشه. خانوم خداوردی فقط در حوزه بازیگری فعالیت نکرده و نوازنده بسیار حرفه ای هم به شمار میاد. خوشگل خانوم همه فن حریفه و تو اینستاگرام کلی تبلیغات متنوع برای میکاپ و استایل انجام میدهد و خلاصه تا به اینجا کلی راه کسب درآمد واسه خودش دست و پا کرده است.

سپیده خداوردی در فضای مجازی بسیار پرکار است و با کمی گشت و گذار در پیج شخصیش، به وفور عکس هایی رو از ایشون خواهید دید. این خانوم بازیگر اخیرا پستی همراه با دیوان حافظ منتشر کرد. سپیده خانوم به خاطر هنر نوازندگیش خیلی حافظ رو دوست داره، اما برای این پستش هیچ کپشنی نذاشت و فقط به معرفی عکاسش اکتفا کرد. البته نباید از ساعت پرنگین و لاک های جیغ سپیده خانوم هم غافل شد که جذابیت عکس رو چند برابر می کند.

sepidehkhodaverdi_1651921902

استایل های ضد و نقیض خانوم بازیگر!

سپیده خداوردی پیج بسیار فعالی در اینستاگرام دارد و معمولا هم با عکس های متنوع پر شده است. ولی آنچه بیش از همه درباره این سلبریتی به چشم میخوره، استایل هایی است که هیچ شباهتی به هم ندارند و این موضوع هم از چشم طرفداران ایشون دور نمونده است. درواقع تو بعضی شرایط فاز خیلی دخترونه و ملیح داره و در زمان های دیگه شبیه خانم های خیلی باوقار میشه.

sepidehkhodaverdi_1650373683_1

sepidehkhodaverdi_1648294391

سپیده خداوردی از عاشقان خودنمایی!

یکی از ویژگی هایی که خیلی درمورد سپیده خداوردی گفته می شود علاقه بی حد و اندازه او به میکاپ های جیغ و خلیجیه. این خانوم بازیگر گاها با پست کردن تصویرای فوق العاده خوشگل میخواد زیبایی خاصی رو از خودش نشون بده که اغلب هم با بازخوردهایی روبه رو می شود که گویا این تصاویر نمادی از خودشیفتگی خانوم آرتیسته.

البته سپیده خانوم فقط رو میکاپای چشم گیر زوم نیست و کلی هم تبلیغات جور واجور برای میکاپ آرتیستش انجام میده. نکته جالب اینجاست که تبلیغات ایشون از پستی به پست دیگه تغییر میکنه و خانوم یه پا بلاگر شده واسه خودش!

sepidehkhodaverdi_1647785597_1

sepidehkhodaverdi_1651685830_1

خانوم بازیگرِ همه فن حریف!

به گزارش شایانیوز: اعتقاد عجیبی که سپیده خانوم درباره زندگی اینه که هیچ کاری نشد نداره و واسه همین هم جذاب خانوم همش پی گشت و گذار و تفریحات خاصه. این سلبریتی خوش آتیه عاشق ورزش هایی مثل کوه نوردیه و حتی برای این کار یک معلم خصوصی هم گرفت.

سپیده خداوردی هر از چند گاهی پستی از خودش میذاره که تو کوه و دشت در حال تفریح کردن است. البته اینطوری که معلومه رفیق های پایه ای تو این زمینه داره و واسه همین گهگاهی ورزش های دیگه مثل دوچرخه سواری هم با رفقاش انجام میدهد.

sepidehkhodaverdi_1646571368_3

عشق نصفه و نیمه سپیده خانوم!

سپیده خداوردی سال 91 با امین نظری ازدواج کرد و پسری به اسم سانیار دارد. این خانوم بازیگر برخلاف عکس های بسیاری که از پسرش میذاره، اما هیچوقت تصویری از همسرش در میان این همه پست اینستاگرام نداشت. این موضوع طوری به نظر میاد که گویا سپیده خانوم درگیر عشقی نیمه کاره شده است. حتی این اواخر شایعه ای هم برای این سلبریتی خوش استایل در آمده بود که خبر از جدایی این زوج میداد. ولی نه خانوم بازیگر و نه همسرشون واکنشی به این شایعه نشان ندادند.

Biography-Sepideh-Khodaverdi-Sabzmedia-Com-1

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها