|

تریپ "نیوشا ضیغمی" با دخترش که از خودش قشنگتره؛ لباس جواهردوز خانوم تو مزون شخصیش!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی که چند سالیه با یه مرد پولدار ازدواج کرده دختری به نام لنا داره که لنا خانوم حواشی خاص حودش رو پیدا کرده که چندان جالب نیست!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- تو سینمای ما زیبایی چهره چه در خانوما و چه در آقایون تاثیر زیادی داره. از همون ابتداب ورودشون تا جایگاه و پیشرفتی که میکنن همه و همه پنجاه در صدی به خوشگلیه قیافه و خوشتیپیشون داره و پنجاه درصد دیگش برای مواردی مثل استعداد و آشنا بازی و این حرفاست. نیوشا ضیغمی از اون دسته خانومای زیبارویی می باشد که از همون اولم چهره خوبی داشت چه برسه حالا که کلی عمل و پروتز کرده. اما از خوبی های نیوشا ضیغمی اینه که متاهله و قاطیه فساد سینما و روابط نامتعارف نشده. نیوشا ضیغمی سالهاست ازدواج کرده و دختری به لنا نیز دارد.

خانوم بازیگر در دهه هشتاد به جرگه متاهلین پیوست و خب به همون دلیلی که گفتیم چهره زیبایی داره فردی به نام آرش پولادخان علاقمند به وی میشه و برای نزدیک شدن به نیوشا ضیغمی حتی سرمایه گزار فیلمی که او درش بازی کرده هم میشه و در نهایت این ازدواج صورت میگیره.

اتفاقا این زوج از آروم ترین زن شوهر های شناخته شده هستند که مثل خانوم بهاره رهنما سر وصدا ندارند. در ادامه تصویر جدیدی که نیوشا ضیغمی همراه با لنا منتشر کرد را مشاهده می کنید.

نیوشا ضیغمی

حرفای زشت کاربرا درباره دختر نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی و همسر پولدارش سال هاست که ازدواج کرده اند و دختری به نام لنا نیز دارند. مدتی بود که خانم بازیگر هیچ عکسی از دخترش منتشر نمیکرد و حرف و حدیث هایی از زشت بودن دختر او گفته میشد که چون شبیه به قبل از عمل نیوشا شده و زشته به همین دلیل عکسی ازش نمیزارن!!!

بعد از این گفته ها که به دور از انسانیت بود نیوشا ضیغمی تصاویری همراه با لنا منتشر کرد که اتفاقا خوشگل و بانمک هم بودند.

newshazeighami_1638644683

خوشتیپیه نیوشا ضیغمی تو مزونای لاکچری!

نیوشا ضیغمی نیز همانند بهاره خانوم رهنما کم و بیش تو کار استایل و مزون بازی و تبلیغات هستش و خب از این را درآمد خوبی هم دارند. البته که به شوریه رهنما نیست و همسری پولدار دارد.

مدتی می شود که خانم های بازیگر زیادی طعم درآمدهای اینستاگرامی را چشیده اند. ظاهرا پول در اینستا بیشتر است تا بازیگری! آن ها در ازای تبلیغات متعدد  و مختلف نرخ های متفاوتی دارند و چون بازیگر هستند و معروف، پول هایی که دریافت می کنند بسیار قابل توجه است. 

اما از این ها گذشته نیوشا ضیغمی تصویری که در ادامه مشاهده می کنید رو منتشر کرد و پیجی به نتم نیوشا استایل تگ کرد که مشخصه خانوم خانوما خودشون هم زدن تو این کار! جز این، نیوشا ضیغمی مدیریت کلینیک زیبایی در بهترین مناطق تهران رو نیز برعهده دارد!

نیوشا

نیوشا ضیغمی و هزااار عملِ کرده و نکرده...

نیوشا ضیغمی از دسته خانومای بازیگری می باشد که خیلی اهل به خود رسیدن است و از هر علم و پیشرفتی برای زیباتر شدن خودش استفاده میکنه! البته که نقش همسر پولدار هم در این روند بی تاثیر نبوده و خانوم خانوما در زندگی لاکچری طوری سپری می کنند. وی در اینستاگرام اما برخلاف بهاره رهنما فعالیتی بسیار کم داره و اگر هم فیلم و عکسی از خانوم بازیگر منتشر بشه احتمالا تبلیغی چیزیه...!!

در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که نیوشا ضیغمی برای دندوناش پیش پزشکی خفن در بالاشهر تهران رفته است.

حمایت نیوشا خانم از گرفتن تابعیت خارجی

نیوشا ضیغمی می گوید به دلیل اعتبار پایین پاسپورت ایران و مشکلاتی که برای سلبریتی ها در خارج از کشور به وجود می آید بهتر است تابعیت کشور دیگری داشته باشند. این گفته های خانوم بازیگر با توجه به اینکه شرایط اقتصادی روز به روز بدتر میشود باعث شد تا کاربران رو خشمیگن کند و او را مرفه بی درد خطاب کنند!

1642023694-parsnaz-com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رها ارسالی در

    خجالت بکش این تیپا مخصوص اسلام و ایران نیست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها