|

زاویه سازی زیادی "یکتا ناصر" که داره میپاشه بیرون؛ با یه مَن ژل چه اعتماد به سقفی داره!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر از بازیگرای محبوب سینماس که با شوهرش منوچهر هادی رکورد فیلم سازی رو دارن میترکونن. خانوم به تازگی یه عکس شیک و جذاب منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکتا ناصر از بازیگران محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیونه که اولین بار تونست با بازی در سریال "اولین شب آرامش" به محبوبیت باورنکردنی برسه. از زمانی که اینستا واسه بازیگرا حکم یه ابزار تبلیغاتی واسه مدلینگ و به رخ کشیدن خوشبختیشون تبدیل شده، یکتا ناصر هم تونسته یه سری تو سرا دربیاره و با عکسای راه و بیراهی که از خودش و شویِ گرامیش میذاره تو فضای مجازی جزو خوشبخت ترین زوجای ایرانی باشه. البته یکتا ناصر در کنار شهرتش گاهی با استایلای عجیب و خیلی خاصش حاشیه هایی راه میندازه که البته بین بازیگرا دیگه مد شده.

یکتا ناصر به تازگی عکسی منتشر کرد که گنگ بالای خانومو حسابی به رخ بقیه میکشونه. یکتا خانوم تو این عکس با یه زاویه سازی حرفه ای تونسته فرم جذابی به فِیسش بده و درسته که استایلش سرتاسر مشکیه ولی از اونجایی که این بازیگر به جز تیپای لوکس و لاکچری دستش به چیز دیگه ای نمیره تونسته با کفشای جینگول و شاخش نشون بده فقط با رخ دادنای راه و بیراهش نیست که تونسته اینقدر طرفدار واسه خودش دست و پا کنه و تیپای خفنش هم میتونه یه حاشیه تپل واسش بسازه که اسمشو دوباره سر زبونا بندازه.

sfsf

فاز عجیب یکتا ناصر پشت یه تیکه شیشه!

یکتا ناصر که جدیدا به سلبریتیای خیلی فاز بگیر و سیس دار اضافه شده جدیدا یه عکسی گذاشت تو پیجش و طبق چیزی که تو کپشن پست نوشته بعضی اوقات هیچ راه فراری نیست! اوکی خانوم ولی آخه وقتی هیچ راه فراری نباشه چطوریه که اینقد خوشحالی شما که زندونی شدی...

حالا از این حرفا هم که بگذریم خانوم خانوما از این مدل عکسا کم نداره تو پیجشو بین هزارتا عکسی که با شوهرش میذاره یه فازایی هم میگیره واسه فوتوهای تنهاییش که نشون میده خانوم اعتماد به سقفش دیگه داره از حدش بالا میزنه و حتی بازی تو سریالای مختلف هم خیالش رو از بابت اینکه بالاخره همیشه به لطف شوهر گرامیش تو چشم هست راحت نمیکنه.

ada

scdz

sfv

وقتی یکتا ناصر خوشبختیشُ تو چشم بقیه میکنه!

یکتا ناصر از سال 1394 و از بازی در سریال "من سالوادور نیستم" با همسرش منوچهر هادی آشنا شد و یکسال بعدش با هم ازدواج کردن. یکتا خانوم از همون موقع یه جورایی پایه ثابت دوربین عکاسی شده و همش با شوهرش و دختر کوچولوش که اسمش سوفیاس همش در حال عکس گذاشتنه. این زوج به قدری همه جا با هم هستن که دیگه کم کم دارن تبدیل به زوجای خوشبخت سینما میشن.

همونطوری که میدونین بازیگرا به سال نکشیده سریع از کسی که مدام باهاش عکس میذارن جدا میشن و حتی با وجود اینکه بچه هم دارن ولی به طلاق رضایت میدن. واسه همین هم کمتر سلبریتی میتونه مثل یکتا ناصر این همه سال خوش و خرم کنار شوهر زندگی کنه.

dfs

sfvsf

شرط عجیب ضمن عقد یکتا ناصر!

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهرانه و پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه داره. او فرزند دوم خانواده اس و یه خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خودش داره و اینقدی که عکس از خواهرش منتشر میکنه از داداش کوچیکه نمیذاره!

یکتا خانوم تو یکی از مصاحباتش گفته بود که پیش از ازدواج با منوچهر هادی ازش خواسته که باید تو تمام فیلما و سریالایی که میسازه او هم بازی کنه. درواقع دلیل اینکه یکتا ناصر تو تمام فیلمای منوچهر خان هست همین شرط قبل از ازدواجشه و البته میشه گفت به غیر از فیلمای شوهرش تو هیچ فیلم دیگه ای بازی نمیکنه و شده حتی تو نقش چند دقیقه ای ولی همیشه حضورش باید احساس شه!

safdws

afs

wderw

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی