|

هرچی مدلینگ دیدین بذارین کنار "ریحانه پارسا" شاخ همرو شکوند؛ پستی عجیب برای گلشیفته!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا بعد از پونصد تا فعالیتی که در ترکیه عوض کرد حالا شده مدلی خفن و یه ویدیو خفن ترم پست گذاشت و نشون داد یه قدمی پیشرفت کرده!

لینک کوتاه کپی شد
29

شایانیوز- ریحانه پارسا از بازیگرای مهاجرت کرده ایرانیه که مثل بقیه از حواشی زیادی برخوردار بود و هست. با این تفاوت که خانومایی که از ایران میرفتن و کشف حجاب میکردن حداقل سابقه کاری در این عرصه داشتند و از یه جایی به بعد تصمیم به رفتن و تغییر مسیر گرفتن. اما ریحانه پارسا ظاهرا از همون اول با هدف رفتن اومده بود و شهرت رو سکوی پرتابی برای رسیدن به چیزی که الان هست کرده بود. البته که ریحانه پارسا به گفته خود علاقه بسیار زیادی به بازیگری داشته و از دوران نوجوانیش کم کم پا به این عرصه گذاشته اما خب سودای پول زیاد و آزادیه زیادی خانوم رو حال حاضرش رسوند.

ریحانه پارسا بعد از رفتن دست به هزار و یک کار زد و هر بار او را در فعالیتی جدید دیدم اما چیزی که بیشتر از همه بود مدل شدن بود که چندباری ازش دیده شد اما چجوری؟ یه بار رفت و مدل مجله ای فیک شد! بار دیگر مدل عکس های دیجیتالی خودش شد! بار بعدی باز مدل یه جای دیگه شد و حالا هم ویدیویی منتشر کرد که نشون میده برای عکاسی کاری رفته اما اینبار متفاوت از مواردی که قبلا دیده ایم!

پست عجیب ریحانه پارسا برای گلشیفته فراهانی!

اما ریحانه پارسا 21 ساله بود که از ایران رفت و به گفته خود از دست مادر و پدرش و زندانی که در ایران داشت رها شد و رفت! البته اینها همه گفته های ریحانه است و کسی واقعیت رو نمیدونه. ریحانه تا به حال هر کار اشتباهی که کرده انداخته گردن مادر پدرش و به کل خودش شونه از هر کار غلطی خالی کرده!

ریحانه پارسا ظاهرا گلشیفته فراهانی رو الگوی خود قرار داده در صورتی که گلشیفته تنها در ایران کارنامه ای پر بار در بازیگری داد و بعد از رفتنش هم فعالیت های خفن زیادی داشته. اما ریحانه ظاهرا تنها رفتن رو یاد گرفته و برهنگی!! 

ریحانه پارسا یکبار هم توسط گلشیفته حسابی حمایت شد اما به تازگی خانوم بازیگر کوچولو پستی از گلشیفته گذاشت. وی با انتشار متن فراهانی در رابطه با رفتنش خود نیز کپشنی نوشت!

گلی این پست رو گذاشته بود

(یک صبح بیدار شدم

سرم رو بالا گرفتم و

قدم برداشتم بدون مکث….)

هنوز در پیچ و خمِ های این مهاجرتم اما تو جان دلم،گلی جانم،سنگِ صبور همه لحظه های سخت منی…

عاشقتم که تداعی صبر و سازشی

عاشقتم golfarahani

من خوشبختم که روزگاری رو زیست می کنم که تو دَرِش نفس می کشی

الگوی پاک منی، موهبت زندگی منی….

سرم عجیب بالاست

yf

ریحانه پارسا حالا اونور آب چه میکنه؟

ریحانه پارسا از اون دسته دخترایی بود و هستش که حس سرکشی درش زیاده و هرگاه دوست داره تا به سمت و فازی جدید بره! ریحانه پارسا شاید اگر در ایران ادامه میداد حالا به یکی از پر کار ترین هنرمندان سینما تبدیل شده بود اما حالا اونور آب کار و بار درست و دائمی نداره و هرچه که هست گذرا و پر دردسره!

این بازیگر جوان با مردان زیادی در ارتباط بود و هست. و اصلا در عکس و فیلم هایی که منتشر میکرد و میکنه زن یا دختر زیادی دیده نمیشه و تا دلتون بخواد مذکر فراوونه! ریحانه پارسا تا به حال چند باری هم روابط عاشقانه با افراد مختلف داشت و هر بار ابراز علاقه به فردی جدید کرد اما مدتی بود که ازین خبرا نبود تا اینکه دوباره ریحانه خانوم تصاویزی منتشر کردن که شخصی جدید رو نشون میده که چهره شخص معلوم نیست اما از روی بقیه جثه برخی کاربران حدس زدن مهراد جم هستش!!!

uguuy0pu

ug

عجیبا غریبا؛ ریحانه پارسا هم گُل میزنه هم ورزش میکنه؟!

ریحانه پارسا اینجور که تو پستاش نشون میده و ویدیو میزاره انگاری حرفه ای ورزش رو هم دنبال میکنه اما از اونجایی که گاهی رفتاراش غیر طبیعیه و گاهی هم طرظ حرف زدنش حالتی مستانه داره برخی از کاربران میگن ایشون معتاد شده و برخی هم میگن مگه با این حجم از دیوار راست بالا رفتن میشه که معتادم باشی؟!

یکسری از کاربران همه چی بلد هم میگن ایشون شاید گُل میزنه که این مدلیه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حقیقت ارسالی در

    گلشیفته هم وقتی درایران بود عالی بود

  • مرتضی ارسالی در

    چیکار دارین به این دختر
    بخاطر همین حرفهای مفتتون جوانها همه افسرده شدن
    ریحانه دخترم خوشحال وشاد باش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها