|

"ریحانه پارسا" با سر و وضعی سِحرآمیز اومد تهران؛ موهاش یجور برق میزنه انگار پوستیژه!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا دو سالی میشه که از ایران رفته و کشف حجاب کرده اما اینبار تصاویر او کاربران رو به شک انداخت که آیا وی در ایران حضور دارد یا خیر!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تو دهه نود به اینور خیلی از بازیگرامون به خصوص خانوما از ایران مهاجرت کردند و رفتند و برای همیشه برگشت به کشورشون رو بوسیدن و گذاشتن کنار. ریحانه پارسا یکی از همین هنرمندان ود که البته یکم با بقیه فرق داشت چرا؟ چون بقیه خانومای بازیگر یه چند سالی در سینما و تلویزیون ایران دیده شدند و تصمیم گرفتن برن اما ریحانه خانوم پارسا انگاری از اول برای رسیدن به همین هدف وارد عرصه شد و زود تند سریع بعد از شهرت از ایران رفت. ریحانه پارسا دیگه داره میشه دو سال که ترکیه زندگی میکنه اما هنوز با این اوصاف سنش کمه چه برسه به اوایل رفتنش!

ریحانه پارسا خب تصاویر جورواجور از خود منتشر کرد و تا مرز بسیار نامتعارف هم رفت و بعد باز پوشیده شد تا برای مخاطب تکراری نشه اما به تازگی تصاویری پست گذاشته که به شیشه لم داده و پشت سرش انگاری برج میلاده! خانوم بازیگر کاملا بی حجابه و همین شد تا تعجب کنن و هی تو کامنتا بپرسن برج میلاده؟!

Untitled

از طرفی هم ریحانه خانوم پارسا باز اومد و استوری هایی گذاشت که تعداد طبقات در آسانسور نشون میده آسمان خراش رو داره میره بالا و این هم سوزه ای بود تا کاربران بیشتر شک کنند. البته که انگاری همه دارن خودشونو گول میزنن و در حالی که میدونن امکان نداره ریحانه بی حجاب در ایران باشه از طرفی هم با دیدن این موارد هی میگن میلاده!!

reyhaneparsaj_2879877591159892616_28705207213 (1)

وقتی موهای ریحانه پارسا لوبیای سحر آمیزه!

ریحانه پارسا تو این دو ساله هزااار مدل ازش فعالیت های مختلف دیده شده و هیچکدوم هم به سرانجام خاصی نرسیده اما به تازگی خانوم خانوما عکس و ویدیو های منتشر کرد که نشون میداد سر پروژه ای هستش اما چندان توضیح نیمداد تا اینکه به مرحله تدوین رسید و تو کپشن واضح گفت کارگردان این کار بوده که البته یه هفته ده روزی بیشتر طول نکشید!

ریحانه خانوم پارسا سر کارگردانیش موهاش رو از ته ته زد و از حسن کچل هم تاس تر شد اما تصاویر جدیدش همگی موهای شبیه به موهای قبل خودش دارد که نشون میده انگاری کلاه گیسه و کُپ موهای خودش هم انتخاب کرده!

در ادامه ویدیویی ریز از ریحانه پارسا زیر دست آرایشگرش مشاهده می کنید که خیلی هم خوشحال و خندان هستند!

Untitled

این حرکت ریحانه پارسا با کلییی کامنت جورواجور و منفی و مثبت همراه شد به طوری که حتی بین کاربران بحثم بود که یکی میگفت مگه خل و چلی و این حرفا... و دیگری میگفت بتوچه زندگی خودشه...!

اما این تنها حرکت عجیب ریحانه پارسا نبود و او استوری هایی هم منتشر کرده بود که واقعا حال عجیب او را نشان میداد. چنین موارد رو ما شاید تو تنهاییمونم انجام ندیم اما ریحانه پارسا میگیره و تو پیج میلیونیش استوری هم میکنه!!

ریحانه پارسا بدجوری خودشو لو داد!

ریحانه پارسا معمولا آرایش نمیکنه مگه اینکه بخواد برای فیلمی عکسی چیزی بره سالن و میکاپش کنند. اما در همین ویدویی که در قسمت بالاتر هم مشاهده می کنید زیر چشمای خانوم بازیگر گود و سیاه شده و خب با توجه با حالاتش و دو رگه شدنه صداش کاربران حدس و گنان ها زیادی زدند!

ریحانه از همون ابتدای مهاجرتش تا همین حالا همیشه و همیشه اشتباهات و دلیل رفتار های ناهنجار خود را مادر و پدرش دونسته! اینطوریه که هررر جا کم میاره و فکر میکنه باید چنگی با چایی بندازه بلکه کمتر مورد قضاوت قرار بگیره همه کار های کرده و نکردش رو به مادر پدرش خاتمه میده و میگه مورد خشونت خانگی و تجاوز بیرونی قرار گرفتم به همین دلیل از کشور در رفتم!

راستی ریحانه خانوم تنها 23 سال سن دارد، آیا اینهمه تجربه و اعتیاد و رابطه با افراد مختلف همه و همه گردن مادرش پدرشه؟ دیگه خانوادش تو ترکیه که نیستن پس چرا اونجا بدتر از ایرانشه!!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها