|

قیافه پوکر "الناز حبیبی" وقتی تو بغل رفیقش داره له مِره؛ خانوم قد لوبیا سحرآمیز بلنده!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی از ریز جثه های سینماست که البته استایل جذابی داره همیشه اما اینبار ریزگی خانوم بازیگر در کنار رفیقش سوژه ای بریا کاربران شد!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- الناز حبیبی از بازیگرای جذاب و شیطون سینما و تلویزیونه که البته دیگه راهیه پرده نقره ای شده و ظاهرا کلاس کاریش به سریال های جعبه جادو نمیخوره! الناز حبیبی البته با بازی در سریال "دردسرهای عظیم" و در کنار جواد عزتی مشهور شد و با استعداد و تلاشش به این جایگاه رسید نه پارتی بازی! البته که قطعا در این عرصه پارتی وجود داره اما خب خیلی ها هستند که خاک صحنه میخورن و ریز ریز میرن بالا.حالا از این ها که بگذریم و برسیم به الناز خانوم حبیبی باید بگیم که ایشون نیز به مانند بسیاری از همکاران طلاق گرفته اند و مدتهاست که مجردند.

البته که فکر نکنید خانوم بازیگر دِپ شدند و خونه نشین! خیر، بلکه الناز حبیبی همچون پرنده ای که از قفس رها شده بیش از پیش فعالیت داره و شاد و شنگونه. الناز حبیبی فعالیت بسیاری هم در اینستاگرام داره اما به تازگی تصویری از وی به همراه رفیق جانش منتشر شد که ریزگی الناز حبیبی در کنار قامت رفیقش حسابی بخ چشم اومد اما نکته ای که هست مشخصه خانوم بازیگر چندان راضی از شرایط این عکس نیست!

loj

الناز حبیبی شده زبل خان!

از وقت که کرونا کم شد و سینما ها باز شدن، فیلم های سینمایی خیلی بیشتر ساخته میشه و سریال های شبکه خانگی هم که دیگه نگیم! پشت بنننند هم دارن میسازن و میفرستن بیرون. بازیگرنی همچون الناز حبیبی هم این روزها حسابی سرشون شلوغ شده و فعال هستند.

الناز حبیبی البته در تئاتر هم به شدن اکتیوه و تو این چند وقته دو تئاتر درست حسابی و جذاب داشته. اما وی به تازگی در یفلمی به نام "پیتوک" ایفای نقش داشته که ساخته سیر مجید صالحی می باشد و به مرحله اکران رسیده. به همین جهت الناز حبیبی که از بازیگران اصلی آن بود در اکران مردمی این فیلم حضور پیدا کرد و استایل جالبش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

lk

الناز حبیبی بعد آزادی از قفس چه رفیق باز شده!

الناز خانوم بعد از طلاقش کلاً انگار دوست داره که با دوستاش و رفقا باشه و اهل تنهایی نیست. به تازگی هم عکس هایی از خانم بازیگر منتشر شده که با یک سری از دوستاش رفتن دم دریاچه و کلی خوش گذروندند. البته نکته باحال این عکس تفاوت بین الناز و رفقاشِ که خیلی به چشم میاد. الناز که ریزه میزه و به قول معروف جاسوئیجی هست اما دوستاش همه خوش قد و قامت و درشت هستن.

elnaz-habibi-lake-1

oi

فعالیت پووول زای الناز حبیبی که زیر پوستی انجامش میده!

الناز حبیبی هم خب به مانند همه مردم داره زندگی می کنه و گرونی و مشکلات شامل حالش میشه. اما راه در رویی که خانومای بازیگر دارند و به راحتی هم میتونن ازش استفاده کنن و راحتم ازش پول در بیارن شهرتشون هستش که حتی اگه در سینما و تلویزیون هم به کارشون نیاد جای دیگه میاد!

مثلا این روزا خیلی مد شده که تو اینستاگرام پیجت رو حالا یا با انتشار عکس های نامتعارف از خود بالا ببری و جذب فالوور کنی و یا فعالیت و هنری داشته باشی! دسته سوم هم چهره های معروف هستند که نیازی ندارن تا شناخته بشن چون معروف هستند اما نیاز دارند تا بیشتر دیده بشن و بر سر زبونا باشن مثل خانوم بهاره رهنما که ابتدا خودش رو اورد رو بورش و حاشیه سازی و بعد کسب درآمدی آنچنانی کرد.

oi

شاید ما هم جاش اونها بودیم از فرصت شهرت خود استفاده کرده و تبلیغات میگرفتیم که راحت ترین استفاده از شهرته! الناز حبیبی نیز از این قائده مستثنا نیست و جدیدا تبلیغات زیادی میزاره اما همواره سعی داره تا پیجش از این روند پُر نشه و اسمشم بد در نره!

الناز خانومم خیلی زیر پوستی و با کوچه علی چپ زدن خود تبلیغات میکنه و پولش رو میگیره!

trs

sd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عسل بدیعی ارسالی در

    عالیی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها