|

حرکت منشوری و جینگول "نسرین مقانلو" لب ساحل ؛ چه کامی می‌گیره از سیگارش!

nasrin moghanloo shayanews

نسرین مقانلو بازیگر میانسال اما جینگول سینما می باشد که به تازگی تصاویری بی غل و غش اما نکته داری منتشر کرد و سوژه کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد
16

شایانیوز- نسرین مقانلو از بازیگرای سن و سال دارد اما جذاب کشورمونه که با بازی در سریال های مهدی فخیم زاده بیشتر مشهور شد. نسرین مقانلو تو دهه هشتاد زیاد تو تلویزیون دیده میشد اما حالا خانوم بازیگر اونقدری کمرنگ شدن در این عرصه که برای دیدنشون فقط باید رفت تو صفحه اینستاگرامشون! البته که فکر نکنید نسرین مقانلو کلا بیخیال دیده شدن شده، خیر! 

نسرین مقانلو از دسته خانومای بازیگری می باشد که با وجود اینکه سن و سال کمی ندارد اما همچنان سرزنده و قرتی طور است

نسرین خلوم مقانلو در اینستاگرام فعالیت بسیار زیادی داره و در پیجش با بیش از 5 میلیون فالوور حسابی اکتیوه. تو این دو سه سال اخیر فضای مجازی یه جوری شده که خانومای بازیگر میانسال خیلی بیشتر از جَوونا فعالیت دارن و پر جنب و جوش هستند.

حرکت منشوری و جینگول "نسرین مقانلو" لب ساحل

خانومایی مثل مرجانه گلچین یا فاطمه گودرزی و نسرین مقانلو گاهی حتی جنجالی تر از سایر میشن که ظاهرا خودشون دلشون میخواد اینطور باشه حالا میگین چرا؟ مثلا یکی از نمونه های بارزش نسرین مقانلو به تازگی تصاویری از خود منتشر کرد که همراه با دوستان زدن به جاده و ر شمال به سر میبرند اما نکته ای که توجه کاربران رو به خودش جلب کرد سگ بانمک و سیگار کشیدن خانوم بازیگر بود که در ادامه مشاهده می کنید.

u

f

a

نسرین مقانلو ساله در خارج از کشور و در آمریکا زندگی کرده است و خب به طبع اون مدلی هم تیپش عوض میشه اما دو موردی که کاربران خیلی بهش توجه کردند یکی این بود که خانوم خانوما علاقه زیادی داره تا موهاش باز باشه و شاید بشه گفت اصلا عکسی نداره که بسته باشه و همیشه علاقمنده تا افشون باشه و یه شالی هم بندازه محض الکی پلکی بودن!

نکته دیگر اینکه نسرین مقانلو هواداران بسیار زیادی داره و از محبوبیت بالایی برخورداره و خیلی از اونها به این دلیل وی را دوست داند که اهل دورویی نیست و حتی اگه براش حرف و حدیثم دربیاد اما اونچه که هست رو نشون میده.

d

بوسه عجیب خانوم بازیگر یهویی و گونه ای به صورت نسرین مقانلو

اما از این ها که بگذریم مدتی پیش ویدیویی از نسرین خانوم مقانلو و سارا خوئینی ها منتشر شد که در یکی از مراسمات سینمایی همراه با داریوش فرضیایی یا همون عمو پورنگ و مهدی ماهانی بازیگر ایرانی حضور دارند در حال عکاسی می باشند که به یکباره سارا خوئینی ها نسرین خانوم رو ماااچ میکنه و همین سوژه ای دست عکاسان و کاربران میشه! البته که این حرکت از قصد بود چرا که دقیقا مقابل دوربین ها انجام شد. حالا این وسط انگاری عمو پورنگ جان هم دلشون خواسته!!! 

حالا این وسط نظرات کاربران همیشه در صحنه جالب بود که یکی قربون صدقه خانومای بازیگر میرفت و یکی میگفت این لوس بازیا چیه! برخی هم تو کف بودن که چجوری سارا خوئینی ها هروز جوان تر و خوشگل تر میشه!

اما همسر باحال نسرین مقانلو

نسرین مقانلو،  همسر کمال خلیلیان مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاه‌ های گمرک اهواز، پاس و تاج می‌ باشد. او در رابطه با ماجرای آشنایی با همسرش می گوید: ” سر فیلم «همسر» آقای فخیم‌زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان گیرودار ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از ۵ -۶ سال کار مداوم در عرصه‌های مختلف،‌ با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم.

aaa

البته سالی یک بار به ایران می‌آمدم و به صورت ناپیوسته کارهایی انجام می‌دادم، مثل کار «نابخشوده» مرحوم «ایرج قادری» که هنگام بارداری پسر بزرگم اتفاق افتاد یا «بن بست» اصغر نعیمی که با «فرهاد اصلانی» و «دکتر عزیزی» بازی کردم یا کارهای دیگر، اما چون گرین کارت آمریکا داشتم، مجاز نبودم بیشتر از ۳-۴ ماه در ایران بمانم و باید برمی‌گشتم.

10 سال پیش بالاخره تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم و میزان دلتنگی و علاقه ام به کارم را به او گفتم، خوشبختانه او هم قبول کرد به همراه بچه ها به ایران برگردیم تا بتوانم بدون دغدغه و استرس به کارم برسم.

wddw

بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو متولد 1 تیر 1347 در تهران ، دانشجوی انصرافی سال دوم رشته مامایی می باشد که از 18 سالگی با تئاتر شروع کرد و در سال 1372 به شهرت رسید و حالا می خواند و مجری گری هم می کند.

پدرش تهرانی و فعال در عرصه موسیقی و مادرش از بختیاری های هفت لنگ و بازیگر تئاتر بود یک خواهر ساکن آمریکا دارد و برادرش بیژن سرمربی تکواندو می باشد. پدرش در 12 آبان 1399 درگذشت ولی مادر محترمشان در قید حیات می باشد.

صدای جذاب و دورگه خانوم بازیگر

نسرین مقانلو صدایی دورگه و متفاوت دارد که خیلی ها طرفدار صدای خانوم بازیگر هستند. 

نسرین مقانلو فعالیتش در حوزه موسیقی رو با دکلمه تقدیمی به عسل بدیعی بعد از فوت او در سال 1392 آغاز کرد ، او سپس با انتشار دکلمه «ساعت شنی» و بعد از آن هم بصورت جدی با آقای اهورا احمدی وارد تهیه آلبوم شده است.

rt

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها