|

وقتی "مریم مومن" تو هنر خط چشم سنگ تموم گذاشته؛ خانوم آرایشه یا بتونه کاری!

maryam momen shayanews

مریم مومن از بازیگرای جَوون و دلبرمونه که تازگیا داره تو سینما رشد میکنه به همین سبب تصاویر جذابی از خود منتشر می کند تا نظرها جلب شود.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مریم مومن از بازیگرای بسیار کم و سن و سال سینما و تلویزیون می باشد که البته همیشه عله داره تا چهره و تیپی بالاتر از سنش داشته باشه. با گفتن این جمله فکر نکنید او حالا 18 سال دارد و خیلی هم کوچولو نیست و از متولدین دهه هفتاد است اما خب اون آخرای هفتاد چشم به جهان گشود. مریم مومن در کودکی طلاق مادر پدر خود را دیده و مشکلا بسیاری رو پشت سر گذاشته اما حالا مریم خانوم مومن از هنرمندان شناخته شدمون هستش که در تلاش تا با هنر و استعداد خود اسم و رسم خوبی در سینما داشته باشه.

مریم مومن ابتدا با بازی در نقش فخر الزمان یک سریال تاریخی دیده و مشهور شد. البته که هم خانوم بازیگر به خوبی تونست از پس نقش بر بیاد و هم کاراکتر اصلی سریال بهش رسیده بود که خب هر دوی اینها باعث شد تا مریم مومن با جذابیت خاصی وارد این عرصه بشه! اما حالا این بازیگر جوان با انتشار تصاویر جورواجور از خود سعی داره تا جلب توجه و در نهایت جذب مخاطب کنه و تا حدودی هم موفق بوده و حالا بیش از 170 هزار دنبال اینستایی داره. در ادامه جدید ترین استوری مریم مومن را مشاهده می کنید.

maryammomen

مریم مومن بازیگره یا بَنا؟!

همانطور که در تصویری بالا مشاهده کردید مریم خانوم مومن با فیلتر و آرایش و تغییر رنگ سعی داشته اند تا زیبا ترین حالت از چهره خود را بسازند و در نهایت یک سلفی منتشر کنند. مرزیم مومن از دسته هنرمندانی می باشد که بسیااار زیاد و غلیظ اهل آرایش کردن است به طوری که گاهی موارد آرایشی همچون بتن سفت و سخت و ضخیم به چهره ایشون چسبیده!

برخی از خانومای بازیگرمون طوری شدند که دیگه باید شکل و شمایل اصلیشون رو در قاب تلویزیون و یا بر روی پرده سینما ببینیم تازه اونهم باز با کلی گریم و دوربین و....وگرنه تو اینستا که پر شده از فِیس های دو کلیو آرایشی!!

maryamm

مریم مومن دست بردار این اخلاقش نیست حتی تو بازیگری!

مریم مومن مدتیه که با سریال "جادوگر" سعی داره خودش رو بیش از پیش تو دل مخاطبان تلویزیون جا کنه، با یه ظاهر متفاوت تو این سریال ظاهر شد. از اونجایی که خانوم بازیگر دوست داره همیشه خودش رو از گذشته جنجالی تر نشون بده، حالا با ظاهر بوشهری ها وارد قاب تلویزیون شد.

او این بار با پوستری از سریال جدیدش رونمایی کرد که مثل همیشه با کلی چیتان پیتان خانوم رو نشون میده. این ظاهر که خیلی واسه طرفدارانش دوست داشتنی بوده، سوژه جدیدی رو هم برای کاربران فضای مجازی رقم زده که چرا خانوم دست از سر این استایلا و فیگورای اَجق وجق برنمیداره!

Untitled

momen

مریم مومن از هر انگشتش یه هنر و جینگول بازی میریزه!!

مریم مومن به جز بازیگری و آرایش استعداد خوبی هم در ژست گرفتن و مدلینگ داره چرا که در تصاویر اینستاییش راضی به فیگورای عادی نیست و حتما باید یه اطواری بیاد! از طرفی هم بیشتر پست و استوری های خانوم بازیگر آتلیه ای هستند و همینجوری دست به دوربین نمیشه.

حالا شاید بگین بابا ژست خاصی نداره که! اما برخی از خانومای بازیگر مثل فربیا ناری هستند که همچو.ن بننننز از خودشون عکس منتشر می کنند اما بی آنکه حتی کمی به فیگور گرفتن جدید فکر کنن که حداقل برای کاربر تکراری نشن! از طرفی هم مثلا فریبا خانوم نادری تعداد انتاشرشون بالاست که خب اینجاست که باید بهشون کفت مگه مجبوری؟!

اما مریم مومن علاقه زیادی داره تا خودش رو نشون بده و از طریق تصویر هم شناخته بشه اما با این وجود هنوز اونقدر که باااید مشهور نشده!

maryammm

momeeen

بیوگرافی جالب مریم مومن

مریم مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

مریم مومن چندی پیش به مناسبت روز تولدش تصاویری ژورنالی از خود منتشر کرد که برای کاربران و مخاطبانش بسیار جذاب و دیدنی بود. مریم مومن در ششم مرداد ماه وارد 23 سالگی شد. در ادامه تصویری هم از تولد خانم بازیگر مشاهده می کنید که این استایل آنقدر ها به تولد نمیاد اما از انجایی که وی عشقِ تفاوت هستند آن را انتخاب نموده است.

کار دندانپزشکی در سن پایین

خانم مومن از سوم راهنمایی بخاطر طلاق پدر و مادرش برای اینکه روی پا خود بایستد بعنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم اینترنتی مشغول بکار بود.

ازدواج

مریم مومن هنوز بصورت رسمی ازدواج نکرده اما خودش تایید کرده است در یک رابطه عاشقانه ای قرار داد و دلش برای طرف که اسم اولش (س) هست قنج می رود !

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    من عاشق صورت و شخصیت مریم مومن هستم امیدوارم همیشه سلامت باشن و خوشبخت

  • ناشناس ارسالی در

    خانم مومن خیلی صورت جذابی دارن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها