|

وقتی "آزاده صمدی" لاتی لوتیاشو میریزه وسط؛ با این استایلای قُلدر کی میاد سمتش آخه!

azadeh samadi shayanews

آزاده صمدی از بازیگرای محبوب و خیلی حاشیه سازیه که مدام با عکساش دل طرفداراش رو میبره. او به تازگی استایل خفن جدیدی رو کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- آزاده صمدی از بازیگران خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار تونست با بازی در سریال "راه بی پایان" در نقش غزل به قدری بدرخشه که محبوبیت و شهرت رو یک جا و یه شبه به دست بیاره. آزاده صمدی جزو بازیگرای پرحاشیه و در عین حال بی توجه به نظرات بقیه است. آزاده صمدی علاقه زیادی به مد و ترند داره و با استایلای جورواجور و بعضی اوقات نامیزونش میخواد برتری خودش رو نسبت به بقیه نشون بده.

آزاده خانوم به تازگی بازم عکسی از استایل گنگ بالای خودش منتشر کرد. خانوم خانوما تو این عکس با یه شومیز راه راه گشااااد که یه شلوار مام استایل زده تنگش ظاهر شد و اینقدی راحت و آزاد تیپ زده که انگار بازیگر یکِ هالیوود. آزاده صمدی با یه میکاپ جینگول و خیلی پریشون حال که ابروهای حسابی کلاس دارشو به رخ میکشه، کنار خانومی که معلوم نیس کیه عکس انداخته. ژست خفن و مردونه خانوم اینقد آدمو مات و مبهوت میکنه که انگاری دنبال خودنمایی های بیش از حد واسه جذب فالووره و چه راهی بهتر از تیپ زدنای خارجکی!

gfjshfg

آزاده صمدی سلطان فاز گرفتن جلو دوربین!

آزاده صمدی از زمانی که به شهرت رسید کلا تو فاز عجیب و غریبی بود و همونطور که جزو اولین بازیگرانیه که دست به عمل جراحی زیبایی زد، به همون شکل هم با استایلا و تیپای متفاوت نسبت به بقیه نشون داد کاری به کار کسی نداره و یه جورایی خودش سردمدار استایلای خفن و گنگ بالاس!

آزاده خانوم راه و بیراه از خودش عکسایی منتشر میکنه که او رو در هیبت یه بازیگر غیر ایرانی نشون میده و برعکس خیلیا که خارج میرن بعد میزنن تو تیپای ناجور، خانوم هنوز نرفته یه جوری به خودش میرسه انگاری که در آسمون وا شده و آزاده خانوم افتاده بیرون، بابا از اسب میفتی از اصل که نباید بیفتی آخه!

segfhs

jegfshgf

استایلای دریایی و لوکس طور آزاده صمدی!

آزاده صمدی مثل خیلی از بازیگرای قدیمی دیگه بار سفرشو حسابی بسته و فقط تو فیلمای مختلف یه رخ که میده قد یه سالش حسابشو پر میکنه و با گنجینه خفنی که تو این سالها به هم زده مدام در حال گشت و گذاره. خانوم چند وقت پیش یه پست گذاشته بود که رفته به دریا و با تیپ غربی طور همه چشا رو به سمت خودش چرخوند.

راحتی فووووق العاده خانوم و استایلای لاکچریش باعث شده کاربرای فضای مجازی فک کنن آزاده صمدی انگاری دیگه خودشو کلا از تو سینما کشیده بیرون و قصد نداره دیگه تو هیچ فیلمی بازی کنه!

jafhaf

eafhjaf

msbfjs

دلیل تنها شدن آزاده صمدی بعد هومن خان!

آزاده خانم صمدی چندی پیش در برنامه پژمان جمشیدی به عنوان مهمان او درباره دلیل جدایی اش از هومن سیدی خیلی سربسته حرفی را مطرح کرد. آزاده صمدی دلیل این جدایی را عدم عشق واقعی اعلام کرد.

آنطور که معلوم است آزاده صمدی چندان علاقه ندارد درباره گذشته و جدایی از هومن سیدی صحبت کند چرا که او پیشتر هم در یک گفتگو اینترنتی در واکنش به سوال مجری که می‌گوید در زندگی مشترک با هومن سیدی با طلاق و شکست رو به رو شدی، این گزاره را رد می‌کند.

sgsfhg

fshf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی