|

چیتان پیتان "مرجانه گلچین" با خانومای ممنوعه و مرد شده؛ خانوم چه بیو خارجکی داره!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین که حالا از هنرمندای شیطون و کم کارمونه با دوستای هم سنش یه مهمونی جذاب گرفتن که البته بینشون شهره مازیار شده هم بود!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مرجانه گلچین از بازیگرای خوش چهره و خوش نقشمونه که سالهاست داریم تو فیلم و سریال های مختلف به خصوص در ماه رمضان می بینیمش و حال می کنیم. مرجانه گلچین از اون دسته هنرمندانی بوده و هست که محبوبه و اگر در تبلیغات سریالی میدیدمش ناخودآگاه جذب اون کار میشدیم چون میدونستیم قراره شاد بشیم باهاش. مرجانه گلچین جالبه که در زندگی واقعی خود نیز چنین هستش و شخصیتی شاد وشیطون و با حال داره.

البته که خانوم بازیگر برای جلب توجه هم چنین هستند و خیلی شده که اسمشون رفته صدر جدول اخبار زرد و حواشی! اما از اونجایی که دو دنیا دو روزه و زندگی تنها یک بار اتفاق میوفته بهتره که آدما اونجور که دوست دارند زندگی کنند، البته تا جایی که آسیبی به دیگری نرسه!

مرجانه گلچین فعالیت بسیار زیادی هم در صفحه اینستاگرامش داره و جذب فالوور بسیار خوبی هم داشته و محبوب دل خیلی از کاربرانه با کلی فن پیج! در ادامه تصاویر جدید مرجانه گلچین رو با چند بازیگر زن دیگر مشاهده می کنید که همشونم مشهور هستند. ناگفته نمونه خانوم شهره لرزستانی دیگر تغییر جنسیت داده اند و با نام مازیار لرستانی می باشند.

marjane

marjanee

marjaneeee

marjaneeeee

همونطور که مشاهده کردید خانومهایی که در تصاویر بالا حضور داشتند همگی سن و سال بالایی دارند اما ظاهرا محفلی شنگول طور داشتند فارغ از اینکه حس کنند میانسال هستند و یا مشهور اند و ممکنه براشون حرف در بیاد. قطعا این موارد اگه به طور همیشگی نباشه و تبدیل به لوس بازیه همیشگی نشه جذابیت خاص خودش رو داره چرا که مگه آدما پا به سن میذارن دیگه نباشد کودک درون داشته باشند و یا همش باید اتوکشیده و بزرگانه رفتار کنند؟!

مرجانه گلچین به همین جهت کپشنی زیبا هم نوشت. او در ادامه تصویر نوشت:

هر عملی که در شما نشاطی پایدار برجای می‌گذارد،

در صحت آن، تردید نکن ... 

خانومای بازیگر هر کدوم تو یه فاز سِیر میکنن!

البته که در کل انگاری جمع خانومای بازیگر به چند دسته تقسیم شده. برخی مثل خانوم ها نیکی کریمی، لیلا حاتمی و ترانه علیدوستی کلا تو فاز و فضای هنر و سینما فقط هستند و از هر گونه شیطونی به دور! برخی مثل خانوم ها نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی و بهاره رهنما کلا جَو لباس و کلینیک بازی و مزون اینارو دوست دارند و برخی هم مانند مرجانه گلچین و فلور نظری و فاطمه گودرزی دوست دارند تا با انجام دادن یه کارای کمتر از سن و سالشون خودشون رو پر انرژی نشون بدن و جینگول بازیای زیادی دارند!

مرجانه گلچین این روزا بیش از حد و اندازه در مهمانی های مختلف دیده میشه و یا براش جشن میگیرن و رستوران دعوتش می کنن و خلاصه خانوم خانوما نمیذاره بهش زندگانی بد بگذره. البته که مرجانه گلچین از این راه و ترفند ها درآمد زایی هم داره و تبلیغات زیادی میکنه.

golchin

مرجانه گلچین حتی حال دادن به پاهاشم نشون میده!

اما در راستای همون تبلیغات باید بگیم که خانم خانما مدتی پیش هم دو استوری گذاشت که در حال پدیکور می باشد و با پاهایی برهنه خیلی هم اصرار دارد که پیج و سالن نانا بیوتی حالتونو خوب میکنه!

خب چیزی که واضحه اینه که افراد معروف با یه تیر دو نشان میزنن و هم از سالن و یا مزون و...استفادشونو میکنن و هم پول خوبی در مقابل میگیرند. البته که قابل یادآوریه به خود رسیدن در خانم ها و مادران ایرانی که شاید خودشونو فراموش کرده باشن خیلی هم خوبه اما چیزی که برای سلبریتی ها مهمه پول و درامده که از این راه راحت میتونن بهش برسن.

دلیل این رفتار ها چیه؟ چرا مرجانه گلچین؟!

خیلی از هنرمندان خانم هستند که تو فضای مجازی 180 درجه با چیزی که شما در فیلم و سریال دیده اید فرق دارند و یهو تو اینستاگرام با تیپ و رفتار هایی سورپرایزتون میکنن. البته که مجازی به نوعی چشم و هم چشمی تبدیل شده و ظاهرا اگر اون مدلی نباشی از قافله عقب موندی!

خانم مرجانه گلچین هم یکی از همین خانم هاست که بسیار تحت تاثیر جَو اینستا قرار گرفت و فرق زیادی با نقش هاش داره. البته که نباید انتظار داشت یک بازیگر همونطور که در نقش هست واقعیت و زندگی شخصی هم باشه اما خب اینهمه عشوه و افاده های شبیه به هم، نشون میده که خانم های بازیگر با هم رقابت سخت دارند!!!

golchinnn

بیوگرافی عجیب مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347 در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده است. خانم گلچین خواهر منیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است.

مرجانه گلچین سال 75 – 1374 با کریم آتشی کارگردان ازدواج کرد و در سریال گریز و سقوط به کارگردانی همسرش نیز بازی کرد. با این حال در ادامه با مخالفت همسرش برای بازیگری مواجه و این رابطه منجر به جدایی و طلاق شد.

Untitled+(1)

تحصیلات در خارج از کشور 

وقتی که تحصیلش در ایران با مشکل روبه رو می شود، تصمیم می گیرد که از کشور برود و این کار را هم می کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می گرداند. مرجانه گلچین در این مورد می گوید:

«درسم را در رشته کارگردانی در دانشگاه سوره ادامه دادم. البته برخلاف میلم؛ چون دلم می خواست که بازیگری بخوانم اما متاسفانه به حد نصاب نرسید. بعد از این بود که تصمیم گرفتم برای همیشه از ایران بروم چون برادرهایم آنجا زندگی می کنند. همین کار را هم کردم؛ اما راستش دلم برای ایران و کار و دوستانم تنگ شد. شهر زادگاه من رشت است و ماهی یک بار هم که شده باید برای دیدن مادرم به آنجا بروم. من خیلی این شهر را دوست دارم.»

golchinnnnnn

arash.art.artist_1645726350_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها