|

استفاده ابزاری از "مرجانه گلچین" با یه تیپ سانتی مانتال تو مِزون؛ یه پا آنجلینا شده!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین چند وقتیه که انگاری از بازیگری به بلاگری تغییر شغل داده اینبار برای مزون لباس در جایی لوکس رفت و سبب خیر شد!!!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مرجانه گلچین بازیگر با سابقه و جذاب ایرانی می باشد که سالهاست در سینما و بیشتر تلویزیون فعالیت هنری دارد و همیشه هم خنده بر لب مخاطب نشانده. مرجانه گلچین تو یه تایمی به خصوص در سریال های ماه رمضان به شدت دیده میشد و همیشه هم نحوه بازی اش همراه با تکون دادن انگشتان و دستاش بود طوری که خودشم گفته بود بدون دستام نمیتونم حرف بزنم! مرجانه گلچین اما با وجود اینکه سن و سال بالایی داره همچنان روحیه شیطون خودش رو داره و حتی شیطون تر از پیش در فضای مجازی دیده میشه.

خانوم بازیگر اما در این مدتی که کم رنگ شده و بازیگری نمیکنه، در عوض هنرپیشه خوبی در اینستاگرامه و با همین روند هم کلییی هوادار داره! انقدری که عمرا فکرشو کنید. مرجانه گلچین از دسته خانومای پر انرژی می باشد که راه به راهم تو سالن و رستوران و اینجور جاهاست و خلاصه نمیزاره زندگی بهش بد بگذره. البته که خانوم خانوما از این راه درآمد نیز دارند. درآمدی که میتونه جایگزین بازیگری بشه و پول خوبی ازش دربیاد.

در ادامه نمونه ای از فعالیت مرجانه گلچین را مشاهده می کنید. 

سر و دستی که برای مرجانه گلچین شکسته میشه...!

حالا جالب اینجاست منبعی که در اینستاگرام این ویدیو رو منتشر کره حسااابی قربون صدقه خانوم بازیگر رفته و این اولین باری نیست که یک کاربر چنین رفتاری برای مرجانه گلچین داره. 

شاید باورتون نشه ولی خیلی از فن پیج های پر و پا قرص خانوم بازیگر با این سن و سال نوجون های پسر هستند که شیفته مرجانه گلچین شدند و براش فعالیت دارند. قطعا که مرجانه خانوم گلچین از دسته هنرمندان بسیار محبوب و دوست داشتنی کشور هستند اما واقعا اینهمه دعوت به رستوران های لوکس و مهمونی گرفتن براشون و سر و دست شکوندن جالبه؟! برخی از کاربران محبوبیت این هنرمند رو همچون محبوبیت آنجلینا جولی دونستند.

در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

84535996_1036411170062777_6745424626580045858_n

بادی که مرجانه گلچین رو به خجالت انداخت!

از این ها که بگذریم چندی پیش تصویری از مرجانه گلچین در جشن حافظ منتشر شده که ظاهرا لباس ایشون باد خورده و باز شده است. اما نکته ای که توجه کاربران را جلب کرد ساپورت بسیار تنگ و نازکی بود که پای خانم بازیگر است و از خانم گلچین چنین حرکتی بعید بود اما ظاهرا ایشون هم تیپ های نامتعارف را می پسندند! این تصویر خانم گلچین باعث شد تا افرادی مریض و سودجو نظراتی زشت درباره اش بدهند.

celebrityha_ir_1636794286+(1)

پدیکور مرجانه گلچین که نشونش داد!

اما در راستای همون تبلیغاتت باید بگیم که خانم خانما مدتی پیش هم دو استوری گذاشت که در حال پدیکور می باشد و با پاهایی برهنه خیلی هم اصرار دارد که پیج و سالن نانا بیوتی حالتونو خوب میکنه!

خب چیزی که واضحه اینه که افراد معروف با یه تیر دو نشان میزنن و هم از سالن و یا مزون و...استفادشونو میکنن و هم پول خوبی در مقابل میگیرند. البته که قابل یادآوریه به خود رسیدن در خانم ها و مادران ایرانی که شاید خودشونو فراموش کرده باشن خیلی هم خوبه اما چیزی که برای سلبریتی ها مهمه پول و درامده که از این راه راحت میتونن بهش برسن.

دلیل این رفتار ها چیه؟ چرا مرجانه گلچین؟!

خیلی از هنرمندان خانم هستند که تو فضای مجازی 180 درجه با چیزی که شما در فیلم و سریال دیده اید فرق دارند و یهو تو اینستاگرام با تیپ و رفتار هایی سورپرایزتون میکنن. البته که مجازی به نوعی چشم و هم چشمی تبدیل شده و ظاهرا اگر اون مدلی نباشی از قافله عقب موندی!

خانم مرجانه گلچین هم یکی از همین خانم هاست که بسیار تحت تاثیر جَو اینستا قرار گرفت و فرق زیادی با نقش هاش داره. البته که نباید انتظار داشت یک بازیگر همونطور که در نقش هست واقعیت و زندگی شخصی هم باشه اما خب اینهمه عشوه و افاده های شبیه به هم، نشون میده که خانم های بازیگر با هم رقابت سخت دارند!!!

Untitled

85006850_231087101258199_8758269157954193524_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها