|

مهمونی بازیِ تتلو با پیشرو اینا وقتی سحر پیش کاتریناس؛ واکنش غیر منتظره تتل!

amir tataloo shayanews

تتلو که این روزا حسابی با رپرای آهنگ حله حال میکنه و در رفت و آمده، اینبار با پیشرو تو ویلاش لایو گذاشت که یه حرکت رضا تتلو رو کفری کرد!

لینک کوتاه کپی شد
20

شایانیوز- اگه از طرفدارای رپ فارسی باشید قطعا فیت جدید امیر تتلو با پیشرو و حصین و پیشرو تهی شنیده اید که خب از نظر تتلیتی های متعصب این آهنگ چون تتل خان توش حضور داره خیلی جذابه و از نظر برخی دیگر چندان خاص و جالب از آب درنیومده! اما تتلو بعد از سحر قریشی کم کم داشت از مرکز توجهات میومد پایین و گفت و چه کنم چه نکنم تا اینکه سر این همکاری دیده شد. البته که تتلو اینجا هم قر و اطوار خودش رو داشت و هی بکش پَسکش راه انداخت که من میخوام باشم من نمیخوام باشم و این حرف ها اما در نهایت صدا و فحش هاش در آهنگ شنیده شد!

حالا از این ها که بگذریم تتلو و رضا پیشرو تازگیا حسابی با هم مَچ شدن و تو خونه با همند اما مشخص نیست که ویلای تتلو هستند و یا خونه پیشرو! اما از اونجایی که تتلو هر جایی نمیره و حتی تو همون محدوده خونه خودش هم چندان دیده نمیشه بسیاری از کاربران بر این نظرند که اینجا ویلای تتلو هستش و برخی دیگر هم چون شوهر کردن سحر خانوم قریشی خوبه و تا به حال چندین بار محرم شده، پیشرو و قریشی رو هم به هم چسبوندن!

tataloo

وقتی پیشرو پشه میکشه و تتلو بدجور صداش درمیاد!

اما از این ها گذشته میدونید که امیر تتلو خیلی وقته که به گفته خودش گیاهخوار شده و شدیدا حامی حقوق حیوانات و از یه مورچه گرفته تا گاو رو نمیکشه چرا که معتقده با کشتن حیوانات نفرین اونها به زندگی برمیگرده و کائنات و طبیعت تقاصشون رو پس میگیره!

البته که وگن بودن نوعی سلیقه و اعتقاده و اصلا بد نیست اما تا این اندازه که تتوی روی بدن رو ریاضت بدونی و کشتن پشه رو هم یه کار خیلی زشت، به نظر میاد بیشتر سعی بر دیده شدن باشه! در ادامه ویدیویی که گفتیم پیشرو رفته ویلای تتلو رو مشتاهده می کنید که این دو رپر مشهور تو لایو بودن و پیشرو یهو پشه میکنه و تتل خان هم واکنشی غیر منتظره داره!

تتلو تو تتو دیوانگی رو تموم کرد!

امیر تتلو فکر کنم سلطان تتو در جهان باشه چرا که جناب خان تا هر جایی که فکرشم نمی کنید پیش رفته و تتو کرده بدنئش رو. البته این تنها به خود تتلو ختم نمیشه و ظاهرا هر کی با تتل خان در ارتباط باشه اینجوری میشه حالا یا به اجبار و یا به اختیار خودش. سحر قریشی که الان نزدیک ترین فرد به تتلو محسوب میشه نیز چنین شده و نقاط بسیار زیادی از بدنش رو تتو کرده و همانند تتلو شبیه به بوم نقاشی رنگی شده!

اما از این ها که بگذریم همانطور که گفتیم تتلو جایی از بدن خودش رو خالی باقی نگذاشته و حتی کف دستش رو هم تتو کرد. جدا از اون به تازگی ویدیویی از او منتشر شده که رنگ تتو رو میریزه تو آب حکل بشه و بعد میخوره تا زبون و حلقشم رنگی شه! واقعا در این حد دیوانگی از خود تتلو فقط برمیاد و دیگر هیچ!

tatalooo

سحر قریشی بی عار و بیکار تو خونه تتلو کُفر همرو درآورد!

اما از تتو و این حرفا که در بیایم و برسیم به سحر قریشی باید بگیم که خانوم بازیگر بعد از رفتن به ترکیه و خونه تتلو، بی عار و بیخیال میخوره و میخوابه و تتو میزنه فقط! اینطورم که از روند تتو زدنش معلومه ظاهرا موندنی هستش و حالا حالاها قرار نیست برگرده و دعواهاشونم فیلمه برای جلب توجه!

اما سحر قریشی تو ایران حداقل بازی میکرد و حالا با پارتی بازی و روابط و هرچی که هست حداقللل فعالیتی داشت اما تو خونه تتلو تنها کاری که میکنه اینه که گاهی اوقات ویدیویی از زمین و آسمون و آتیش بگیره. اینم شد زندگی؟!

این موضوع به خصوص آتیشه اونقدری زیاد شده بود که کفر کاربران رو هم در آورد و خب از اونجایی هم که آدما دوست دارند در مجازی فحش بدن و خودشون رو خالی کنند کامنت هایی نه چندان جالب گذاشتند.

tataloooo

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی