|

تغییر عمیق و غیرممکن تتلو به خاطر پاسِش؛ با اینهمه اِهن و تُلپ پشه مهمونی آورد خونش!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو همچنان درگیر گرفتن پاسپورتش هست و حالا ممکنه مجبور بشه برای اینکه بهش پاسپورت بدن کل تتوهای صورتش رو پاک کنه

لینک کوتاه کپی شد
5

امیر تتلو هنوز درگیر گرفتن پاسپورت هستش و گویا کاراش اوکی نشده. تتلو اصرار داره که عکس پاسپورتش با همسن صورت فعلی و پرتتوش باشه اما سفارت ایران تو استانبول زیر بار چنین موضوعی نرفته و از وزارت خارجه در این خصوص کسب تکلیف کرده است و منتظر پاسخ اون هاست.

به گزارش «شایانیوز» در واقع قضیه از این قرار است که مدت اعتبار پاسپورت امیر تتلو تموم شده و تتلو برای تمدید به سفارت مراجعه می کنه و از اونجایی که امیر تتلو کلاً صورتش تتو و نقاشی شده هست مسئولان سفارت در احراز هویت تتلو شک می کنند و از طرفی تو ایران شخصی با صورت این شکلی خوب خیلی مرسوم نیست و به همین خاطر موضوع رو با وزارت خارجه مطرح می کنند که آیا امکانش هست عکس تتوی تتلو رو بزنن رو پاسپورت یا خیر؟

امیر تتلو به گفته خودش ناچاره که به هرچی که مسئولان سفارت می گن گوش بده و حتی اگه با الصاق عکس صورت تتوییش مخالفت کنند هم ناچاره که تتوهاش رو پاک کنه و عکس بدون تتو رو بده به سفارت چرا که بدون پاسپورت ایران تتلو تبعه هیچ کشوری به حساب نمیاد و عملاً فردی بدون سرزمین میشه و اجازه ورود و خروج به هیچ کشوری رو هم نداره!

خود تتلو هم که گویا این قضه رو اطلاع داره دو تا عکس از خودش تو پیج شخصیش منتشر کرد و از طرفداراش نظرسنجی کرد که به نظرتون کدوم عکس رو بزارن رو پاسپورت بهتره؟

0

عشق و علاقه خاص امیر تتلو به پشه مهمونی!

امیر تتلو در این تصویر نشان می دهد که تصویر شخصیت پشه را روی یک بخش از دیوار خانه اش نقاشی کرده است.او پس از تمام شدن این نقاشی کنار آن ایستاده و حالا تصویرش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

البته امیر تتلو در مورد این علاقه اش چیزی نکفته است و به نظر می رسد که او نیز همچون طیف بزرگی از ببیندگان برنامه مهمونی دوستدار شخصیت محبوب این برنامه یعنی پشه است.

tataloo9-vaghtesobh

حمله دوباره امیر تتلو به بدن با تتوهای دردناک

امیر تتلو به تازگی بازهم شروع کرده به زدن تتوهای جدید روی صورتش. او در تازه ترین مورد روی چونه و بالای لبش تتو زده که گویا بسیار هم زمان برد. هفته پیش هم امیر تتلو امیر یک تتو در زیر بغل اش انجام داده و این تتو بسیار دردناک بوده است.

البته امیر تتلو در مورد تتو عقاید عجیبی دارد او خالکوبی و درد آن را مقدس دانسته و لازم میداند همه پدران و مادران بچه های خود را از سنین قبل با تتو آشنا کنند.

8abb12c3-f4cf-4979-a9f1-1b441b9e834a

تتلو درباره درد کشیدن برای خالکوبی های بدنش گفته است عده‌ای از دوستان به من می‌گویند تتو برای تو دردی ندارد چون عادت کرده‌ای. اما در واقع اینطور نیست درد را از هر طرف بنویسی درد است. و این یعنی چیزی که نمیشود به آن عادت کرد!! من هر بار درد کشیدم، هر بار بیشتر از دفعه قبل، انقدر درد کشیدم که همه آدمها از نظر من ریزن و کم ان، می خوام انقدر درد بکشم تا دیگه آدمها رو نبینم!

در واقع تتلو خالکوبی بدن را یک جور عبادت نام برده است! " تتو زدن یه جور ریاضیه، یه جوری عبادت تحمل درد رو بالا میبره و انسان را قدرتمند میکنه صبور میکنه تتو‌ زدن انسان را به یک اثر هنری تبدیل میکنه تاتو زدن به خاطر دائمی بودنش حتی قدرت ریسک روبالامیبره تتو زدن باعث تغییر و تولد دوباره میشه و در واقع باعث میشه یک رنگ و طرح جدید در نتیجه یک انرژی و انگیزه جدید به انسان اضافه بشه."

امیر تتلو تیم بانوانش اونم به رهبری سحر خانوم!

امیر تتلو بعد از اینکه با سحر قریشی نامزد کرد کلاً تیم همراه ش رو زنونه مردونه کرد و سعی کرد تو اطراف خانومش هیچ مرد غریبه ای نباشه و در واقع سحر رو ممنوع الکار کرد با آقایون. در عوض گروهی از دختران تتلیتی رو با سحر همراه کرده و سعی می کنه برای سحر هم مثل خودش تیم و گروه درست کنه. تو اولین اقدام هم کار ساخت دکور بخشی از ویلای جدیدش رو به این تیم سپرد که در ادامه ویدیو اون رو مشاهده می کنید. البته انگار امیر تتلو خیلی به توانایی های خانوم ها اعتقادی نداره چرا که تو کپشن این ویدیو نوشت: کم کم از همین کاراى کوچیک شروع میکنیم و کم کم قدرت خانم ها رو به کمک هم به نمایش میذاریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها