|

تغییر چهره "فریبا نادری" با ماسک خرسی در حد غول اونم تو حرم؛ خانوم تو اتاق ملکه شد!

fariba naderi shayanews

فریبا نادی به تازگی به مشهد و حرف امام رضا رفت که ماسک و تغییر چهره خانوم بازیگر مورد توجه و البته تمسخر کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر باحال و خوش بر و روی ایرانی می باشد که سالهاست در سینما و البته بیشتر تلویزیون فعالیت و ایفای نقش دارد و همچنان هم از هنرمندان کم حاشیه و دوست داشتنی می باشد که حالا بیش از 2 میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش دارد.

فریبا نادری مثل خیلی از همکارانش شیطنت هایی جهت دیده شدن دارد و گاهی با عکس ها و هشتگ هایی که از او دیده میشه مشخصه که کم و بیش علاقه به رو بورس بودن از طریق حواشی سلبریتی هارو داره اما خب مثلا مثل خانوم بهاره رهنما نیست که از چیزی مایه بزاره تا تو چشم باشه!!

حالا از این ها که بگذریم فریبا نادری در اینستاگرام بسیار بسیار اکتیو می باشد و راه به راه پست و استوری منتشر می کند جوری که اگه یروز خانوم خانوما ازشون موردی به اشتراک گذاشته نشه باید واسشون نگران شد!! وی به تازگی به مشهد و حرم امام رضا رفت و استوری هایی نیز منتشر کرد که ماسک خرسی وی مورد توجه قرار گرفت. فریبا نادری اینطور که معلومه کلا علاقه خاصی به طرح تدی و خرسی داره چرا که شال و روسری هاشم با این طرحه!

علاقه شدید فریبا نادری به خرس!

همانطور که گفتیم فریبا خانوم نادری علاقه خاصی به سبک خرسی داره و یک یا دو شال با از این طرح داره که همیشه سرش میکنه اما سول اینجاست که خانوم بازیگر با اینهمه ثروت شوهر و کارکرد خودش چرا همش همین یکی دو تا شال سرشه و بیشتر میخوره شرایطی نه چندان مناسب از لحاظ مالی داشته باشه تا مایه دار!!

حالا نکته دیگه ای که وجود داره اینه که فریبا نادری از دسته خانومایی هستش در سینما که شوهری پولدار داره و وضع مالی و خونه زندگی لاکچریش حتی همکاراش رو هم متعجب ساخته! در اامه تنها نمونه هایی از تصاویر خانوم بازیگر را مشاهده می کنید.

Untitled

فریبا نادری و اعتماد به نفس نداشتش، البته با بینیِ تراشیده!

فریبا نادری هنرمندی زیبا رو می باشد که البتتته خدادادی نیست و طی عمل هیا جراحی و ژل و. این حرفا این شکلی شده. خانوم بازیگر ابتدا عمل بینی خود را انجام دادن و سپس تلاش برای معروف شدن کردند. اما از ضعف های فریبا نادری می توان به کمی کمبود اعتماد به نفسش اشاره کرد که خیلی زیاد از فیلتر های اینستایی استفاده میکنه، امااا در عوض چندان آرایش نداره و تقریبا همیشه با همان ته آرایش و چهره ساده اش دیده میشه!

فریبا+نادری

فریبا نادری زیر پتو!

همانطور که گفتیم فربیبا نادری نیز گاهی زیرآبی هایی دارد و برخی از عکس های خانوم بازیگر هم با لب های غنچه چشمانی خمار است با هشتگ هایی نامفهوم که کاربران میگن برای بیشتر دیده شدنه!!

البته تصاویر خانم فریبا نادری تنها به این موارد خلاصه نمیشه و برای چندمین بار زیر پتو و در تخت خواب نیز عکس خود را منتشر کرده است. اما سوال اینجاست که خانم سلبریتی آیا واقعا هیییچ حای دیگه ای برای سلفی نیود که حتما باید زیر پتو اعلام حضور کنید!

ظاهرا فریبا نادری قصد دارد تا با این موارد و البته انتشار تصاویر خود با ژست های نه چندان جالب که همیشه هم لبهایی غنچه دارد با هشتگ هایی عجیب ایجاد حاشیه ای زیرپوستی کند و به نوعی شاخ اینستایی شود!!

fariba_naderi___2789621827222081251_266452035

با توجه به اینکه گفته بودیم فریبا نادری تصاویر یهویی و سلفی طور زیادی از خودش میگیره تصاویری از خانم بازیگر مشاهده می کنید که بدون شال و روسری و با کلاه لباس گرفته شده. حالا جدا از اینکه تو تخت هم گرفته بود اینه که چنین عکس های ساده و بی مفهومی رو هم پست میکنه و به استوری قانع نیست. فریبا نادری از هنرمندان دوست داشتنی کشور است و قطعا پیج هر شخص مربوط به خودشه که چی بزاره یا نزاره اما این انتقادات به دلیل سلبریتی بودن فریبا نادری از سوی کاربران بود.

fariba_naderi___1648307123

fariba_naderi___1646812804

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی