|

آرایش و ماست مالی "فریبا نادری" تو اینستا؛ تلاش و کاتِ گونه ای که کُپ قریشی کردش!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری که جدیدا وارد خطای جدید از کار شده اینبار ویدویی از خود در اتاق گریم و در حال آرایش منتشر کرد که مورد توجه فالووراش قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر مشهور و باحال ایرانی می باشد که چند وقتی میشه خیلی شیطون تر از پیش در اینستاگرام دیده میشه و عکس و فیلم های زیاد تری هم منتشر میکنه. البته که به همون نسبت هم خانوم بازیگر فعالیت بیشتری به نسبت قبلش داره و هم سینما و هم تئاتر و هم مدلینگ و... اکتیوه!

فریبا نادری کلا عکس گرفتن از خود شرو خیلی دوست داره و معمولا هم ساده پسنده و به همون سلفی گوشیش و لباس ساده ای که تنشه اکتفا میکنه و مثل خیلی از خانومای بازیگر نیست که حتمااا هفت قلم آرایش داتشه باشه با فلان دوربین و فلان لوکیشن و... تا عکس بزاره! 

فریبا خانوم نادری که روزانه استوری های زیادی میزاره اینبار از گریمش در اتناق گریم گذاشت که برای کاربران جالب بود. در کل برای مخاطب به خصوص خانوما باحاله دیدنه آرایش یک خانوم مشهور تو اینستا!

ذوق و علاقه فریبا نادری تو آسانسور!

اما فریبا جانِ نادری از دیگر علایقشون در عکاسی، سلفی تو آینه آسانسور می باشد که در پیج خود بار ها از این مدل عکس ها منتشر کرده اند و جالب اینجاتس آینه ها هم با هم فرق دارن و نشون میده فریبا نادیر وقتی وارد یه آسانسور میشه که آینه قدی داره ذوق میکنه و به سرعت دست به گوشی میشه و سلفی جذابشو میگیره!!

 در ادامه چند نمونه از علاقه نه چندان خاص خانوم بازیگر مشاهده می کنید که اولیه جدیدترینشونه.

fariba_naderi___2854376818940344636_266452035

fariba_naderi___1631711092

fariba_naderi___1625403057

fariba_naderi___1642085297

fariba_naderi___1624639961

کات گونه فریبا نادری که صداشو درنیاورد

فریبا نادری از دهه هشتاد وارد عرصه بازیگری شد اما اوج شهرتش با بازی در سریال "ستایش" بود در نقش زنی گول زننده که پسر حشمت خان فردوس رو گول میزنه و زن دومش میشه!

فریبا نادری برای این نقش که خیلی هم عالی بازیش کرده بود واکنش بسیاری از سوی کاربران و مخاطبین گرفت که چندان جالب نبودند که هیچ فش و ناسزا هم شنید و این تنها به دلیل نقش منفی خانوم بازیگر بود! اما فریبا نادری حالا محبوبیت خوبی دارد و بیش از 2 میلیون فالوور در اینستاگرام.

اما به تازگی عکسی که این بازیگر زن پست کرد گونه ای برآمده داشت که همین باعث شد کاربران فکر کنند تا کات گونه زده، که البته شاید هم زده و صداش رو درنیاورده! 

fariba_naderi___1652193826

فریبا نادری یه پولداره بی پوله!

حالا نکته دیگه ای که وجود داره اینه که فریبا نادری از دسته خانومایی هستش در سینما که شوهری پولدار داره و وضع مالی و خونه زندگی لاکچریش حتی همکاراش رو هم متعجب ساخته!

خانوم بازیگر خود نیز هم فعالیت بازیگری داره و هم در اینستاگرام تبلیغات زیادی میکنه و هممم رستورانی شریکی با آقای شوهر دارن. خب همه اینارو گفتیم که متوجه ثروت این خانواده بشید اما فریبا نادری ظاهرا این چند وقته یه شال خرسی عروسکی خریده که مدااام سرش دیده میشه و خیلی از فالوور هاش این سوال رو دارند که مگه شال دیگه ای نداره؟!

در ادامه مشاهده می کنید همه کُپ هم هتسن و حتی فیگور ها هم تکراریه و از این شال زیاااد استفاده میشه!

Untitled

اینم آخرین استوریش.

fariba_naderi___2854031760867460336_266452035

تلاش فریبا نادری واسه شبیه قریشی شدن؟!

به گزارش شایانیوز، فریبا نادری چهره ای ساده و شخصیتی آرام دارد که البته درونی شیطون است چرا که گاهی شیطنت های ریزی دارد که در نظر خود ملموس نیست اما کاربران همیشه در صحنه رو هوا میزنن و میگن! مثلا خانم بازیگر علاقه خاصی داره به اینکه تو عکساش لباشو غنچه نشون بده و این مورد یک بار دو بار دیده نشده و بلکه زیاده به همین دلیل این رفتار او را راهی برای دیده شدن میدانند. در همین جهت نیز به تازگی هم عکسی سیاه سفید به اشتراک گذاشت که سیس عقاب دارد و ژستی با ابهت گرفته اما خیلی از کاربران گفته بودند در نگاه اول شبیه به سحر قریشی افتاده و انگاری خانم بازیگر هم از جنجالی شدن بدش نمیاد! در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

fariba_naderi___1649944908

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها