|

"سپیده خداوردی" تو نبود آقای شوهر چه قرتی شد؛ بایدم قربون این رفیقای پَلنگش بره!

sepideh khodaverdi shayanews

سپیده خداوردی بازیگر و نوازنده تصاویری از خود به همراه دوستان جذابش در اینستاگرام منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سپیده خداوردی بازیگر مطرح و خوش چهره ی سینما و تلویزیون است. سپیده خداوردی از بازیگران فعال در شبکه های اجتماعی است که با اشتراک گذاری عکس های مختلف با استایل های متفاوت و البته لباس های جدید در فضای مجازی به شدت فعال است.

به گزارش «شایانیوز» سپیده خداوردی علی رغم فعالیت زیادش در فضای مجازی و اشتراک گذاری عکس های مختلف در این بخش بازیگری بی حاشیه محسوب می شود. هرچند خداوردی عکس های معمولی نیز به اشتراک نمی گذارد اما خود را از حواشی دور نگه داشته است. خداوردی در عین حال محبوب دنبال کنندگانش در فضای مجازی نیز هست.

سپیده خانم به تازگی تصویری از دوستان نزدیکش را استوری کرد از آن ها تشکر کرد. البته سیپده نگفت که دوستانش چه کاری برای او انجام دادند که این چنین قربون صدقه شون می ره ازشون تشکر می کند.

سپیده+خداوردی

سپیده+خداوردی (1)

سپیده خانوم هم به مانند بسیاری از بازیگران عاشق ژست گرفتن و عکاسی است اما سپیده خداوردی بعضی وقت ها آنقدر پیاز داغ ژست را زیاد می کنند که تصاویری نافرم و نه چندان زیبا خلق می شود. خانم بازیگر در اینستاگرام بسیار فعال است و جالب اینجاست که خیلی هم لباس دارد و مشخص است در رفاه کامل مالی به سر میبرد.

sepidehkhodaverdi_1634304387

sepidehkhodaverdi_1631938878

همان طور که گفتیم سپیده خداوردی ظاهرا از بازیگران پولدار سینما است زیرا هم بسیار اهل تفریح و گردش می باشد و هم اهل خرید زیاد لباس است و از آن جایی که تعداد بسیاری از عکس هایش با استایل های متفاوت است، مشخص است که از لحاظ مالی شرایط بسیار خوبی دارد اما در این میان خداوردی بیشتر عکس هایش همراه با پسرش است و عکسی از همسر وی دیده نمی شود.

sepidehkhodaverdi_1630225513_3

Untitled

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه 1360 بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد. سپیده خداوردی سال ها در موسیقی فعالیت داشته و نوازنده ارکستر ملی می باشد.

ساز اصلی خداوردی پیانو است اما توانایی نواختن ساز تار و تنبک را نیز دارد و چندین تجربه با استاد محمدرضا شجریان در گروه شهناز و تورهای داخلی و خارجی داشتند.

سپیده+خداوردی (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خوشبختای پولدار

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها