|

واسه مانتو اکسسوری هایی مثل کمربندَم خیلی مهمَناااا؛ باهاش هم خوشتیپ میشی هم خاص

اگر می‌خواهن لباساتونُ از تکراری بودن دربیارید حتما هنگام پوشیدن از کمربند زنانه استفاده کنید. با این کار لباس شما متفاوت دیده خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که فکر می کنید هدف از استفاده کمربند تو پوشش و استایل فقط نگه داشت شلوار است. باید به شما بگویم که سخت در اشتباه هستنید و احتمالاً از مد بسیار دور هستید! کمربند، علاوه بر نگهداری از لباس سرجای خود، می تواند تاثیر بسزایی در تغییر ظاهری شما داشته باشد.

توجه داشته باشید که نیازی نیست رنگ کمربند شما با لباسی که می پوشید همرنگ باشد و یا کنتراست یکسانی بین آنها داشته باشد. انتخاب رنگ به شما بستگی دارد.

اگر می‌خواهید لباس‌های خود را از تکراری بودن دربیاورید حتما هنگام پوشیدن از کمربند زنانه استفاده کنید. با این کار لباس شما متفاوت دیده خواهد شد.

کمربند در استایل زنانه

چرا و به چه علتی تو استایل مون از کمربند استفاده کنیم؟

خوشبختانه استفاده از کمربند برای خانم‌ها مانند آقایان نبوده و صرفا برای بستن و نگه‌داشتن شلوار نیست. شما آپشن‌های مختلفی برای استفاده از کمربند دارید از یک لباس کوتاه کمربنددار مجلسی بگیر تا شومیز و پیراهن و مانتوی کمردار.

در کل اگر می‌خواهید که تاکید را به سمت کمرتان ببرید از کمربند استفاده کنید، اما فراموش نکنید که انتخاب آن باید متناسب با فرم اندامیتان باشد.

women-belts-buying-guide

به اندامت نگاه کن بعد کمربندت رو انتخاب کن!

اگر به مدل لباس کمربنددار علاقه دارید، باید بدانید که هر مدل کمربندی مناسب اندام شما نیست.

-اگر قدکوتاه و ریز نقش هستید، کمربند باید نازک و همرنگ لباس شما باشد.

-اگر قدبلند هستید، کمربند پهن برای اندام شما مناسب است و باعث می‌شود بلندی قد شما متعادل‌تر به نظر برسد.

-اگر فرم بدنی ساعت شنی دارید، بهترین انتخاب برای شما کمربند پهن و متوسط است.

-اگر فرم اندامی گلابی دارید، کمربند باریک بهترین انتخاب برای شماست و کمربند را کمی بالاتر ببندید تا تمرکز به سمت بالاتنه و کمر شما بروید. 

-اگر فرم اندامی سیبی دارید، کمربندی با پهنای متوسط و به رنگ‌های خنثی که دقیقا زیر سینه بسته شود، بهترین انتخاب برای شماست.

-اگر فرم اندامی مستطیلی شکل دارید و خط کمر شما مشخص نیست، بستن کمربند به شدت به شما پیشنهاد می‌شود. کمربندی با رنگ متضاد و پهنای متوسط و پهن باعث می‌شود اندام شما متعادل‌تر و کمرتان باریک‌تر به نظر برسد.

کمربند در استایل زنانه

افراد چاق و شکم دار لباس کمربند دار بپوشند؟

جواب این سوال بله است اما با شرط و شروطی. اگر شکم و پهلو دارید، کمربند را دقیقا زیر خط سینه ببندید. این کار باعث می‌شود اندام شما زنانه‌تر و زیباتر به نظر برسد. علاوه بر این بستن کمر در نزدیکی شکم باعث ایجاد یک خط افقی در آن قسمت می‌شود و شکم شما را پهن‌تر نشان می‌دهد. برای ست کردن لباس کمربنددار مجلسی، کمربندی با پهنای متوسط و رنگ‌ خنثی مثل مشکی را زیر سینه ببندید که قرار گرفتن کمربند در این قسمت باعث می‌شود کمر شما باریک‌تر دیده شود.

کمربند در استایل زنانه

چند نکته مهم برای انتخاب کمربند

استایل کمربند باید در راستای استایل لباس‌های شما باشد یعنی اگر لباس مجلسی پوشیده‌اید کمربندی هم با استایل مجلسی انتخاب کنید و یا اگر تیپ لباس‌های شما اسپورت است و مثلا کفش کتانی پوشیده‌اید کمربندی با سبک اسپورت انتخاب کنید تا اتحاد و یکدستی در تیپ شما مشهود باشد. البته گاهی ترکیب کردن دو سبک می‌تواند نتایج خلاقانه و جذابی به همراه داشته باشد. برای بستن کمربند روی لباس چند نکته مهم هم وجود دارد که باید به اون ها توجه کنید.

کمربند در استایل زنانه

- هیچ وقت روی بلوز کمربند نبندید.

تونیک، کت بافتنی، تیشرت یا سوئیشرت و دیگر لباس‌هایی که نیاز به کمربند ندارند بستگی به سلیقه شما دارند اما اگر با آن‌ها کمربند ببندید این احتمال وجود دارد که مسن‌تر به نظر برسید و ظاهر شما آشفته و ناهماهنگ به نظر برسد.

بهتر است به جای این کار این لباس‌ها را داخل دامن یا شلوار قرار دهید و با این کار روی باریک بودن کمر خود تاکید کنید.

Womens-belt-11-e1618728336592

-کمربند برای دامن های زنانه

اگر دامن شما فاق بلند است بستن کمربند می‌تواند به زیباتر شدن آن کمک کند اما دقت کنید که میانه خط کمر دامن حتما روی خط طبیعی کمر شما بایستد چون در غیر این صورت ممکن است دامن در جای خود قرار نگیرد و کمربند بستن فایده‌ای نداشته باشد.

جدیدترین-ترند-کمربند-زنانه

-کمربند برای کت و مانتو و پالتو

اگر مانتو و پالتوی شما همراه خود کمربند دارد حتما از آن استفاده کنید و آن را حذف و با چیز دیگری جایگزین نکنید.

در برخی از مجلات مد این کار انجام می‌شود که نیاز به تخصص در ترکیب استایل و اکسسوری دارد و اگر بدون تجربه انجام شود نتیجه کار راضی کننده نخواهد بود.

کمربند برای استایل زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها