|

نکات مهم در استفاده از کمربند

واسه شیک تر شدن تیپ و استایلت از کمربند استفاده میکنی؟ کلی نکته مهم راجع به کمربند

how to wear a belt

این روز ها بسیاری از افراد، برای اینکه تیپ و استایل خودشون رو خاص تر و جذاب تر کنند، از انواع و اقسام کمربند های مختلف استفاده می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها بسیاری از افراد برای اینکه تیپ و استایل خودشون رو خاص تر و جذاب تر کنند از انواع و اقسام کمربند های مختلف استفاده می کنند. جالبه که بدونید در گذشته کمربند جزو اصلی ترین آیتم های پوششی استفاده میشده و فقط هم به خاطر زیبایی نبوده بلکه برای فیکس کردن لباس بر روی اندام به کار گرفته میشد اما همان طور که اشاره کردیم این روزها غالبا دلیل استفاده از کمربند، زیبایی و جذابیت بیشتر استایل است.

علت کاربرد امروزی کمربند ها هم تاثیر باور نکردنی اونها بر روی استایل و تیپ افراد است. در حقیقت یک کمربند پهن یا یک کمربند ظریف شیک می تونه لباس قدیمی شما رو با یک ظاهری تازه به یک لباس جدید تبدیل کنه. هرچند استفاده از کمربند این روزها از ضروریات پوشش به حساب نمیاد اما اگر برای شیک پوشی و جذابیت بیشتر پوششتون تمایل دارید که از کمربند استفاده کنید بهتره که این کار رو با دقت انجام بدید، به خاطر این که اگر شما کمربند مناسبی رو انتخاب نکنید نه تنها باعث نمیشه که تیپ شما شیک تر به نظر برسه بلکه نقاط ضعف اندامتون رو هم بیشتر به نمایش میگذاره.

نکات مهم در استفاده از کمربند

به گزارش شایانیوز، کمربند ها با مواد اولیه ی مختلفی ساخته و تولید می شوند که غالب ترین و پر طرفدار ترین نوع کمربند ها انواع مختلف چرم آن ها می باشد اما جدای از کمربند های چرم انواع بافته شده توسط الیاف، انواع فلزی  و حتا پلاستیکی نیز موجود می باشد.

مهم ترین نکته ای که برای استفاده از کمربند باید در نظر داشته باشید ینه که کمربند رو متناسب با پوشش و فرم اندامتون دقیقا کجا باید ببندید. کمربند ها را می توان به روش های ذکر شده در زیر استفاده کرد.

  • روی خط طبیعی کمر
  • بالاتر از خط کمر و بر روی قسمت باریک میانی بدن
  • پایین تر از خط کمر

اگر شما کمربند خودتون رو درست انتخاب کنید وبسته به نوع پوشش اون رو در جای مناسب ببندید باعث میشوند که شما لاغرتر و کشیده تر و با اندام زیباتر به نظر بیاید.

1.خانم های کوتاه قامت

اگر شما قد بلندی ندارید توصیه میشه که بیشتر از کمربند های باریک اون هم دقیقا روی خط طبیعی کمرتون استفاده کنید.

2.خانم های بلند قامت

برای خانم هایی که قد بلندی دارند کمربندهای پهن یک استایلی شیک و بی نقص به اندامتون میده. و برای محل استفاده از کمربند هم بهتره که به فرم اندامتون بیشتر دقت کنید اما معمولا پیشنهاد میشه که اونها رو پاییین تر از خط طبیعی کمرتون ببندید.

3.خانم های با اندام ساعت شنی

اگر شما جزو این دسته از افراد هستید جذاب ترین انتخاب برای شما کمربندهای پهنی است که بالاتر از خط طبیعی کمر قرار می گیرند چون که باعث میشند تعادل خدادادی اندام شما بیشتر به چشم بیاید.

4.خانم های با اندام سیبی شکل

کمربندهایی که نسبتا باریک هستند برای این دست از خانم ها انتخاب بسیار هوشمندانه ای است. اگر شما هم جزو خانم هایی هستید که اندام سیبی شکل دارید بهتون پیشنهاد می کنیم که از کمربند های نسبتا باریک دقیقا روی خط کمربتون استفاده کنید و بهتره که کمربندتون رو کمی شل ببندید تا اندامتون به شکل نامتناسبی دو تکیه نشه.

و به عنوان نکته ی آخر در نظر داشته باشید که امروزه کمربند به عنوان یک اکسسوری و بخشی از زیورآلات شما به حساب میاد درنتیجه اگر کمربند شما نقش مهمی در استایلتون داره و خیلی به چشم میاد بهتره که باقی زیور آلات و اکسسوری های خودتون رو محدود کنید.

برای اینکه بتونید بهتر از این آیتم توی پوششتون استفاده کنید ما کلی نمونه استایل شیک براتون داریم که بهتون کمک می کنه تا ایده های خوب بگیرید.

نکات مهم در استفاده از کمربندنکات مهم در استفاده از کمربندنکات مهم در استفاده از کمربندنکات مهم در استفاده از کمربندنکات مهم در استفاده از کمربندنکات مهم در استفاده از کمربندنکات مهم در استفاده از کمربندنکات مهم در استفاده از کمربندنکات مهم در استفاده از کمربندنکات مهم در استفاده از کمربند

نکات مهم در استفاده از کمربندنکات مهم در استفاده از کمربندنکات مهم در استفاده از کمربندنکات مهم در استفاده از کمربندنکات مهم در استفاده از کمربندنکات مهم در استفاده از کمربند

به نظر شما کاربران شایانیوز هنگام استفاده از کمربند چه نکات دیگه ای رو باید در نظر داشت؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: cameronzigzal.women , kh.arghavaan , fatemebeiiigiii

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها