|

تریپ کمتر دیده شده از "ترلان پروانه"؛ خانوم چه خوبه اینجوری شسته رُفته و گل گلی!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه بازیگر زیبا و جذاب سینما این روزها کاملاً حال و هوای بهاری داره و تند تند تو اینستاگرامش عکس و استوری های باحال منتشر می کنه

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ترلان پروانه بازیگر خوشگل و با استعداد ایرانی می باشد که البته خیلی ها بر این نظراند که ترلان خانوم استعدادی نداره و تنها به خاطر جوون بودن و ارتباط با عوامل و زیبایی اش پیشنهاد کاری دارد و فعالیتش زیاد شده! اما خوبه که بدونیم ترلان پروانه گرچه الان قرتی طور شده که خب اونم چندان جدید نیست و همه خانوما و آقایون بازیگر حتی با بازی در سکانسی کوتاه چنین میشن اما ترلان پروانه از بچگی تو این عرصه بوده و از همون موقع هم کاراکتر و دیالوگ های کمی نداشت و همیشه از نقش های اصلی بود. به همین دلیل نمیشه گفت استعدادی در این راه نداشته اما خب قطعا چهره هم در سینمای ایران تاثیر بسیااار زیادی داره!

ترلان پروانه تو اینستاگرام حسابی پرکاره و هر روز تقریباً یه عکس و ویدیو از خودش استوری می کنه البته به نظر ترلان خانوم با این کارها می خواد همچنان تو چشم باشه و دیده بشه تا مبادا از بورس بیوفته و خدای نکرده کمتر دیده یشه! در همین راستا به تازگی هم عکسی زیبا و جذاب از شکوفه های زیبا تو یک حیاط جذاب که کاملاً حال و هوای بهاری داره استوری کرد و چند ایموجی قلب بفنش خوش رنگ هم گذاشت تا جسابی استوریش جذااب بشه!

279314252_423288406463572_7201995494715592492_n (1)

ترلان خانوم پروانه جزو بازیگرای زن ایرانی با روابط عشقی پیچیده!

ترلان پروانه با اینکه خیلی سن و سال بالایی نداره و فقط 24 ساله است تو این چند سال اخیر چند رابطه عاشقانه با افراد مشهور داشته اما هنوز ازدواجی در کار نیست. چندین بار شایعاتی درباره ی ازدواج و روابط ترلان پروانه با افراد سرشناسی مثل ارسلان قاسمی، سعید عزت‌اللهی و فرشاد احمدزاده نیز شنیده می شد که هر کدام داستان های خاص خودشان را داشتند و در آخر هیچ کدام هم به سرانجام نرسید. البته که این ها همه برای قدیم خانم بازیگر هستند و ایشون بعد از این اشخاص با آقایون بیشتری هم دوست شدند و طبق شنیده ها مدتی هم روی میلاد کی مرام کراش داشتند که ظاهرا به بن بست خورد. 

البته ترلان خانوم چندی پیش در نهایت به این اخبار واکنش نشان داد گفت: «هیچ گونه رابطه‌ای میان من و این دو شخص نبوده و پدر و مادرم پیگیر این حاشیه‌سازی‌ها بوده‌اند و در ارتباط با حاشیه‌سازان هم اقدام‌های موثری داشتند که اگر بخواهم بگویم چه اتفاقاتی رخ داده است چندان جالب نخواهد بود.»

این ادعاهای ترلان پروانه در حالی مطرح شد که او هیچ اشاره‌ای به آن فیلم پخش شده در فضای مجازی که گفته می‌شد از او و فرشاد احمدزاده در یکی از کافه‌های تهران گرفته شده‌است نداشت.

farshad-ahmad-zadeh-instagram-biyografi-11

272149732_300239552067703_3533469210689116018_n

وقتی ترلان خانم با مقنعه خوشگلاسیون می کنه!

ترلان خانم همان طور که گفتیم سن و سال زیادی ندارد و دانشجو است و گرافیک می خواند. بعد از مصوبه ستاد کرونا خانم بازیگر هم مانند چند میلیون دانشجوی دیگر شال و کلاه کرد و مهیای حضور در کلاس های درس شد. از آنجایی که ترلان هیچ چیز پنهانی با فالوورهایش ندارد و هر اتفاق جدید که برایش می افتد را پست و استوری می کند عکسی از پوشش دانشگاهی اش منتشر کرد تا همه بفهمند که خانوم دانشجو است.

ezgif.com-gif-maker+(11)

ترلان خانوم چهره بدون آرایش و کم فیلترش رو رو کرد!

ترلان پروانه همیشه متهم بوده به آرایش زیاد و عکس های پرفیلتر. حالا اما خانوم بازیگر تصویری از خودش منتشر کده که خیلی آرایش نداره و از فیلتر اینستاگرامی هم خبری نیست. این عکس ترلان احتمالاً برای قبل از گریم شدن است و خانوم خانوما صورت شسته و پاک منتظر گریمور عزیز هست تا او را محیای رفتن جلو دوربین کنه.

ezgif.com-gif-maker (15)

البته تو این عکس چیزی که خیلی جلب توجه می کنه لب های خانم بازیگر است که انگار کلی ژل تزریق کرده و البته زاویه فک زده! ناگفته نماند که این تغیرات و خوشگلاسیون ترلان خانوم چند سال پیش انجام شده و در ابتدا اصلاً خوب نشده بود و کلی هم تو ذوق می زد اما به مرور انگار بهتر شده و حالا کاملاً رو صورت خانوم نشسته است.

ترلان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها