|

حال خراب اینروزای "ترلان پروانه" به این دلیل خاص؛ خانوم زد زیر رابطه ای که فیلمش هست!!

tarlan parvaneh shayanews

ترلان خانوم پروانه این روزها در اینستاگرام خیلی فعال شده و علاوه بر عکس های خودش نسبت به موضوعات اجتماعی هم واکنش نشان می دهد

لینک کوتاه کپی شد

ترلان پروانه این روزها تو اینستاگرام حسابی فعال و پرکار شده و تقریباً روزی نیست که پست و استوری برای فالوورهایش نگذارد. البته تا همین چند ماه پیش بیشتر فعالیت های ترلان خانوم تو اینستا شخصی و عکس و استوری هایش خودش بود اما به تازگی انگار خانوم بازیگر نسبت به مسائل و معضلات اجتماعی هم در صفحه شخصی خود واکنش نشان می دهد.

به گزارش «شایانیوز» تو این چند روز گذشته هوای تهران بسیار بد بود و حتی میزان آلاینده ها تا حد خطرناک هم بالا رفت و تهران آلوده ترین شهر در جهان شد. آلودگی هوای تهران ترلان خانوم رو هم به واکنش واداشت و با انتشار استوری های کنایه آمیز نست به این موضوع اعتراض خودش رو اعلام کرد.

tarlan_parvanee_2812466822690826658_1317736181

از این ها که بگذریم ترلان پروانه در سال 1400 فعالیت زیادی داشت به خصوص که فیلم "گربه سیاه" بعد از دو سال به مرحله اکران رسید و خانم بازیگر حسااابی خوش درخشید و دائما در اکران های خصوصی و عمومی دعوت شد. در همین حین خانم بازیگر در اینستاگرام هم بیش از پیش اکتیو بود و تصاویر خیلی دلبر و زیبایی از خود منتشر میکرد. وی به تازگی هم تصویر جذابی منتشر کرده که به نظر مشغول خرید گل و گیاه در یک گلخانه زیبا است که در ادامه مشاهده می کنید.

tarlan_parvanee_1648896551

tarlan_parvanee_1648896806

tarlan_parvanee_1648896708

هوادارای که عاشق خانوم بازیگرند!

همان طور که گفتیم ترلان خانوم تو اینستا حسابی فعال هستند و به تازگی از مرز دو میلیون فالوور هم گذشته. البته خانم بازیگر هوادار هم زیاد داره به خصوص در چند وقت اخیر که خیلی بیشتر از قبل دیده شد و به خاطر اکران فیلم "گربه سیاه" بیشتر تو چشم رفت!ناگفته نماند که ترلان پروانه از جوانی و زیبایی اش هم نهایت استفاده را برد و با استایل های جذاب و کمی نامتعارفش دل خیلی دیگر از مخاطبان را هم برد و فالوور جذب کرد.

ترلان پروانه فن پیج های زیادی دارد که یکی از آن ها ویدیویی زیبا درباره خانم بازیگر ساخته بود که ظاهرا خیلی هم به مذاقش خوش آمد و آن را استوری کرد. 

جنگولک بازی های خانوم بازیگر تو اینستا!!

گفتیم که ترلان پروانه به تازگی جشن 2 میلیونی شدنش را در اینستاگرام گرفت. در کنار حضور موفق سینمایی ترلان در سال 1400 از این نکته هم نباید غافل شد که خانوم بازیگر با ناز و عشوه ها و تصاویر کم حجابی که بعضاً در اینستاگرام منتشر می کند توانسته دل فالوورها را ببرد و آن ها را راضی کند تا فالوو اش کنند.

ترلان+پروانه

علاقه و استعداد ترلان پروانه به رقص باله اونم تو آب!

اما از استعداد و توانایی خانم بازیگر جوان هم نباید گذشت. ترلان پروانه دختر ورزشکاری است و خودش گفته بود ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

البته گویا خانوم پروانه به رقص هم علاقه زیادی دارد. او پیشتر گفته بود کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل دلمشغولی هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم.

275213005_357879022890604_1521340636823101577_n (1)

همه آقایون که ترلان عاشق اون ها بوده!

چندین بار شایعاتی درباره ی ازدواج و روابط ترلان پروانه با افراد سرشناسی مثل ارسلان قاسمی، سعید عزت‌اللهی و فرشاد احمدزاده نیز شنیده می شد که هر کدام داستان های خاص خودشان را داشتند و در آخر هیچ کدام هم به سرانجام نرسید.

البته که این ها همه برای قدیم خانم بازیگر هستند و ایشون بعد از این اشخاص با آقایون بیشتری هم دوست شدند و طبق شنیده ها مدتی هم روی میلاد کی مرام کراش داشتند که ظاهرا به بن بست خورد.

farshad-ahmad-zadeh-instagram-biyografi-11

البته ترلان خانوم چندی پیش در نهایت به این اخبار واکنش نشان داد گفت: «هیچ گونه رابطه‌ای میان من و این دو شخص نبوده و پدر و مادرم پیگیر این حاشیه‌سازی‌ها بوده‌اند و در ارتباط با حاشیه‌سازان هم اقدام‌های موثری داشتند که اگر بخواهم بگویم چه اتفاقاتی رخ داده است چندان جالب نخواهد بود.»

این ادعاهای ترلان پروانه در حالی مطرح شد که او هیچ اشاره‌ای به آن فیلم پخش شده در فضای مجازی که گفته می‌شد از او و فرشاد احمدزاده در یکی از کافه‌های تهران گرفته شده‌است نداشت.

به تازگی هم ترلان خانوم پست هایی منتشر کرده که این طور به نظر می رسد که برای پارتنر و معشوق خود می نویسد!

2

1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی