|

"فرشته حسینی" با انتشار این عکس پرونده حاشیه رو بست؛ شب عروسیشون با لباس عروس خارجیش!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی به مناسبت تولد همسرش نوید محمدزاده بالاخره تصویری منتشر کرد که در آن کاملا لباس عروس جنجالیش مشخصه!

لینک کوتاه کپی شد

فرشته حسینی بازیگر جوان و دهه هفتادی سینما و تلویزیون ایران می باشد که البته خود نیز اصالتی افغانستانی دارد اما در اینجا فعالیت دارد و زندگی می کند و رشد و جایگاه در حرفه و ازدواج و... همه و همه در ایران شکل گرفته است.

به گزارش«شایانیوز» فرشته حسینی دختری 24 ساله می باشد که چند ماه پیش بعد از چهار سال شناخت و دوستی با نوید محمدزاده بازیگر خفن و کاربلد ایرانی عقد کرد. البته که ازدواج این دو هنرمند اینطور که معلوم است با عشق و علاقه بوده و نوید محمدزاده همانطور که در خیلی از رفتار هایش علاقه خاصی به متفاوت بودن دارد در این مسئله نیز چنین بود و با دختری غیر ایرانی ازدواج کرد که خب فشار این حرکت روی فرشته حسینی بود و کلییی ناسزا از کاربران شنید و نوید در عوض کلی هواداراش بیشتر شد!  

اما حالا بعد از اعتراض و ناراحتی فرشته حسینی از شنیدن این الفاظ، همه چیز بهتر از پیش شده و مخاطبین ازدواج این دو بازیگر را پذیرفته اند و دوستشان دارند و نظراتی مثبت تر میگذارند. در همین جهت فرشته حسینی نیز به مناسبت تولد همسرش تصویری از روز عروسیشان که با لباس عروسی عجیب است منتشر کرد و کامنت ها به دوگانگی رفت! یکی تبریک گفت و ذوق کرد، دیگری به لباس و ظاهر گیر داد!

Untitled

فرشته حسینی در کپشن عکس نوشت:

تو نفس کشیدی و نفس دادی به جهان من
من هر وقت رنگ رو یادم میره تو رنگ میاری..
هر وقت نگاه رو یادم میره، تو نگاه میاری ..
میدونی وقتی به تو نگاه میکنم دریا میاد جلوی چشمم؟
میدونی وقتی با تو میخندم میام بیرون از گم شدگی و غرق شدگی و دوباره نفس عمیق میکشم برای ادامه‌ زندگی؟
میدونی وقتی بی‌رنگ شدم و بی‌رمق اومدی منو به آسمون بردی و نشون دادی از اون بالاها لذت پروازو؟
میدونی بدون تو گمم؟ با تو پیدا!
بدون تو بی جون، با تو شیدا؟
من برای تو چی بنویسم؟
منو توی بغلت نگه‌دار
که آسمونو نگه میداری که نیفته روی من
که دریا رو نگه میداری که غرق نکنه منو..
که زندگی رو نگه میداری! برای من!
چرا کسی هیچ‌ وقت نگفته بود که جایی از زندگی چیزی رو تجربه میکنم که “عشق” هم مبهوت میشه از دیدنش؟
تولدت مبارک عشق من .

(از اونجایی که دل و قلوه این زوج در فضای مجازی هم به نوعی خاص می باشد و زیاد هم این حرکت رو میزنن، نوید نیز برای پست فرشته کامنت زیر را نوشت!)

Untitled

اما لباس عروس خانم بازیگر چند ماه پیش هم جنجالی شده بود. تصویری از یک لباس نه چندان معقول منتشر شد که به گفته برخی کاربران لباس عروس فرشته بوده اما صحت این مطلب اون زمان هنوز توسط منبع موثقی تایید نشه بود که خب الان تایید شد!!! ناگفته نماند ظاهرا این تصویر تنها قسمت بالای لباس عروس خانم می باشد و احتمالا در قسمت پایین تنه آن دامن بلندی  قرار می گیرد. در ادامه تصویر این لباس را مشاهده می کنید.

Untitled (1)

به گفته این پیج فرشته حسینی با انتشار این عکس از طراح لباسش تشکر کرد و نوشت این لباس همون لباسی بود که تو رویاهام میدیدم و طراح هم در جواب نوشت: باعث افتخار من بود که شما در بهترین لحظه زندگی خود از مجموعه دست ساز من استفاده کردید. 

پخش تصویر این لباس و گفته ها در فضای مجازی با تمسخر و نظرات ناجور کاربران همراه بود.

پست جدید نوید محمدزاده
پست جدید نوید محمدزاده

فرشته حسینی و مربی بدنسازی مرد!

اما انگاری جدا از این مواردی که گفته شد بازیگران سینما حتی اگر ازدواج هم کرده باشند چندان گیر نیستند و راحتی زیادی با یکدیگر دارند. به طور مثال خانم فرشته حسینی قبل از ازدواج با آقایون بازیگر راحت بود و بعدش نیز همینطور! 

فرشته حسینی عکسی از خود همراه با مربی بدنسازی اش منتشر کرد. البته که آقای مربی این تصویر را پست کرده بود و انگاری در حال ورزش هم بودند و کپشنی از توضیح فیتنس نوشت!

Untitled

غیرت نوید کو؟!

البته که این بار اول نبود و فرشته حسینی مدتی پیش نیز تصاویری جذاب از خود منتشر کرد و با توجه به اینکه هر بار کامنت اول قربون صدقه شوهر جانش بود اما اینبار خبری از نوید نبود و به جایش اشوان خواننده معروف ایرانی کامنت گذاشت و فرشته هم در پاسخ استیکر بوس فرستاد! همین شد تا کاربران حرف و حدیث را شروع کنند که خب البته ناحق هم نگفتند! ظاهرا فرشته خانم با آقایان سلبریتی روابط خوبی دارد و نوید هم مشکل ندارد!!!

Untitled (1)

البته در این بین کاربران همیشه در صحنه ای هم بودند که با هم بحث داشتند. برخی می گفتند تو زندگی شخصی دیگران دخالت نکنید که کی برای کی کامنت میزاره و برخی هم گیر داده بودند که چرا آقای خواننده فرشته رو صدا زده و خانم بازیگر هم بوس فرستاده!

در صورتی که مخاطبین نمی دانند در میان هنرمندان آنقدر راحتی وجود دارد و ارتباطات ناجور هست که یک کامنت توش گم شده. اما در ادامه استوری عاشقانه فرشته برای نوید را هم مشاهده می کنید که البته برای این پست نوید محمدزاده هم کلی هنرمند خفن کامنت گذاشته بودند. ظاهرا جدیدا مد شده که بازیگران برای پست های یکدیگر نظراتی کوتاه و مثلا با کلاس بگذارند.

Untitled (2)

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 1376 و نوید محمدزاده 11 سال از او بزرگ تر است. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌ خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌ است.

274044629_936740967017780_2463870028311760911_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها