|

نزدیکی بیش از حد "اشکان خطیبی و فرشته حسینی"؛ بازیگرا کی انقدر راحت شدن؟!

ashkan khatibi shayanews

اشکان خطیبی به همراه فرشته حسینی دو بازیگر محبوب ایرانی هستند که در رونمایی نمایشنامه های استاد محمد رحمانیان حضور داشتند.

لینک کوتاه کپی شد
1

اشکان خطیبی بازیگر مرد جذاب و محبوب ایرانی است که ابتدا بازی خود را سال ها پیش در تلویزیون شروع کرد و حالا او را در نقش هایی خفن مثل بازی در سریال شبکه خانگی "خاتون" می بینیم.

به گزارش«شایانیوز» اشکان خطیبی از هنرمندان دهه پنجاهی می باشد که اصلا سن و سالش بهش نمیخوره و جذابیت بیشتری نسبت به هم رده های خود دارد. اما از اشکان که بگذریم فرشته حسینی بازیگر معروف سینمای ایران است که اصالتی افغان دارد به همین دلیل با وجود استعدادش مورد تمسخر خیلی از کاربران قرار می گیرد که آن هم دلیلیش ازدواج با نوید محمدزاده و پیشرفت یهوییه این بازیگر جوان بود.

اشکان و فرشته به تازگی در رونمایی نمایشنامه های استاد محمد رحمانیان حضور داشتند و عکاسان طبق معمول که بر سر بازیگران می ریزند آن ها را نیز مورد توجه قرار دادند. در ادامه ویدیویی که از این دو هنرمند گرفته شده را مشاهده می کنید، اما چیزی که به چشم آمد این بود که همه عکاسان در این قسمت تنها آقای خطیبی را صدا می زنند که باز این هم بهانه ای شد برای نظرات نه چندان جالب خیلی ها!

ناگفته نماند چهره کم آرایش و ساده فرشته حسینی هم با نظرات خوب برخی کاربران همراه شد.

cinemanovin_1639162539_1

اما آقای بازیگر سر فیلمبرداری خاتون و نقش متفاوتی که داشت ظاهرا مصدوم هم شد. او در پست اینستاگرامی خود نوشت:

«دوبار دچار مصدومیت جدی شدم. یکی همین هفته پیش و دیگری، پارسال در سکانس موسوم به مرگ پروین که رباط صلیبی پاره کردم. دست تک‌تک هم‌کارانم رو می‌بوسم. بدونید که اگر مهر و حمایت و صبرشون نبود قطعا از پس زندگی در کالبد شیرزاد ملک برنمیومدم. من رفتم برای یک استراحت طولانی.»

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی

بیوگرافی اشکان خطیبی

اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد 19 مهر 1358 در تهران، مجری و بازیگر است. این هنرمند توانای کشورمان فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که در کنار بازیگری به اجرا، تهیه کنندگی، کارگردانی، خوانندگی و نوازندگی و تدریس نیز می پردازد.

اشکان خطیبی در سرآسیاب ملارد استان البرز و در خانواده هنری متولد شد. پدر او اهل شعر و ادبیات و مادر ایشان علاقمند به کارهای هنری بود. اشکان خطیبی برادری به نام عرفان دارد که در زمینه موسیقی تعلیم دیده است.

اشکان خطیبی

ازواج اول و دوم آقای بازیگر

اشکان خطیبی در سال 91 ازدواج نمود اما پس از مدتی از همسر خود جدا شده و بار دیگر در 37 سالگی در سال 95 با آناهیتا درگاهی ازدواج کرد.

اشکان خطیبی

آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر توانای سینمای ایران و متولد 8 بهمن 1365 در تهران است که در سال 1393 با محمد پروین (بازیکن فوتبال) پسر علی پروین ازدواج کرد اما این زوج کمتر از یکسال از هم جدا شدند و در سال 95 با اشکان خطیبی ازدواج نمود.

آناهیتا درگاهی

اشکان خطیبی و همسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی وقته.همینا الگوی جامعه شدن که روز به روز وضعیت مردم داره بدتر میشه.اره زندگی خصوصیشون به ما ربطی نداره.اما باید بدونن خیلیا چشمشون به سر و وضع و طرز رفتار ایناست.

  • ناشناس ارسالی در

    افغانی خودشومیچسبونه ب ایرانیا بااون لباسهای مسخرت

    • مینا ارسالی در

      چه ربطی به ملیت داره؟

  • بینام ارسالی در

    متاسفانه بازیگرای ماخیلی بدحجاب شدن وبدلباس

  • افراسیاب ارسالی در

    خاک بر سرشون که شرم و حیا ندارند وجامعه را به سمت ولنگاری و بی حیایی سوق میدهند.در واقع خدا و پیغمبر را از توی معادلاتشون عملا کنار گذاشتند و هدف اول وآخرشون شده خوشگذرانی ودنیاپرستی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام ، من با دوست عزیز که میگه زندگی خصوصی شون به ما ربطی نداره مخالفم. زندگی خصوصی وقتی خصوصیه که بین خودشون باشه، وقتی میان عشق و حال و تفریح و گردش خودشون رو به مردم نشون میدن و یه سری جوان حسرت زندگی اینا رو میخورن دیگه خصوصی نیست. بعدش این بازیگرها همیشه راحت بودن. براشون فرق نداره کی با کی باشه. این از اون طلاق میگیره، فورا یکی میاد اینا رو میگیره. بعد جوان بدبخت خیال میکنه زندگی خوب مال ایناستپ، چون راحت با هر کی بخوان حال می‌کنند. ولی عاقبت جز بدبختی نیست.

  • دنیز ارسالی در

    حسود بد بخت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها