|

"نوید و فرشته" با تیپ بازشون صدای همه رو درآوردن؛ پیراهن خوشگل خانومو!

navid mohammadzadeh shayanews

نوید محمدزاده جدیدا و مثل همیشه تصویری از خود منتشر کرد که لباسش خاص به نظر میومد و این دلیلی شد برای دوباره به چشم اومدن اینشون و همسرش!

لینک کوتاه کپی شد

نوید محمدزاده بازیگر خفن و معروف سینما که یه جورایی دیگه سوپراستار هم حساب میشه و حسابی تو دهه نود ترکونده. این بازیگر حالا کلی طرفدار داره و نزدیک به 8 میلیون کاربر نیز دنبال کنندش هستند و معمولا هم به جز تیپایی که میزنه و به مذاق خیلی ها خوش نمیاد، حاشیه و بدگویی خاصی نداره.

به گزارش«شایانیوز» نوید محمدزاده از خاص پوشان سینما می باشد که واقعا خاص میپوشد و اینکه چجوری از یکسری لباس ها استقبال میکنه واقعا جای سواله اما مهم استعداد این بازیگره که با تلاش خودش تونست به این جایگاه برسه. اما از نوید که بگذریم فرشته حسینی همسر آقای بازیگره که چند ماهی میشه راهی خونه بخت شدن! نوید محمد زاده و فرشته حسینی در اینستاگرام تصاویر متفاوت و زیادی از خود به اشتراک می گذارند و معمولا هم یا تو کامنت و یا در استوری این برای اون و اون برای لاو میترکونه!

به تازگی نوید محمدزاده عکسی از خود با لب خندون و پیراهنی جالب منتشر کرد و نوشت: شکر

چند دقیقه بعد فرشته نیز عکسی از خود پست کرد دامنش مثل لباس نوید گل و بلبلی بود و نوشت: به قول تو شکر

navidmohammadzadeh_1642846036

_fereshtehosseini_1642846478

همانطور که گفتیم این زوج جوان و معروف دل و قوه زیادی بهم تو اینستاگرام میدن و حتی دیده شده بود که نوید تو بغل فرشته هم عکس منتشر کردن و چنین تصویری از هیچ یک از زوج های هنرمند دیده نشده بود. استوری های آن ها در ادامه.

_fereshtehosseini_1642846478

نوید محمدزاده و فرشته حسینی اصلا با همین خاص بازی هاشون بود که قبل از ازدواج لو رفتن و ست های تابلو و ناجور میزدن. اما این زوج گاهی مواردی رو میپوشن که دیگه واقعا تو فرهنگ ما اونقدر قابل هضم نیست و با نظرات منفی مواجه میشه.

مدتی پیش هم نوید محمدزاده پافری بلند به تن داتش که شبیه به پافر های دخترانه بود و با شلوار مام استایلش حسابی رفت تو چشم. اما تصویری هم از فرشته با کاپشنی بسیار بزرگ که از اور سایز هم گذشته بود دراومد و باز مذاق کاربران خوش نیامد. جالب اینجاست که کاپشن بزرگ کجا و یقه تا سینه بازه فرشته خانوم کجا!

persian_art_news_1637049389

سَمی ترین استایل این زوج

حالا که تا اینجا اومدیم یه مورد خیلی سَم هم از این زوج عزیز و دوست داشتنی بگیم. نوید خان را بر اساس نظر سنجی مقتدر ترین پیج اینستاگرامی میان هنرمندان انتخاب شده.

وی فعالیت زیادی تو پیجش داره اما هر چیزی را پست یا استوری نمی کند و فضای پیجش را همانند خودش خاص نگه داشته. آقای بازیگر به تازگی تصویری دو نفره همراه با همسرش منتشر کرد که جدا از قد کوتاه و بلندشان، استایلی که ست کردند بسیار بسیار کاربران را متعجب کرد و با نظرات مختلفی همراه شد.

navidmohammadzadeh_1639416970

این تصویر کلی تو اینستاگرام وایرال شد که هر کجا نظرات بسیاری برای آن ها سرازیر می شود اما در پیج خود نوید سلبریتی های مختلف و دوستانش هم کامنت گاتشه اند و خب از اونجایی که باید در هر صورت از رفیقشون تعریف کنند، همین کار را کرده اند!

به طور مثال آقای "اشوان" خواننده ایرانی نوشت: نگاشون کن (با استیکر قلب)

اما کاربری در جواب گفته: الکی ازشون تعریف نکن تروخدا!!!

کاربر دیگری هم نوشته بود: شرط عقدشون این بود که حق نداریم هیچ وقت مث آدم لباس بپوشیم 

و دیگری: از این ضایع تر نداری؟(گفتگوی نوید با فروشنده هنگام خرید )

Untitled (2)

ظاهرا این زوج میشینن فکر میکنن با چی خاص باشیم؟ آها آجق وجق بازی! خب اینم که خز شد، آها سیگار به لب شیم مثلا گنگمون بره بالا! و اینجوری میشه که فرشته حسینی و نوید محمدزاده خالق تصویری که در ادامه مشاهده می کنید با کپشن GANG می شوند!

navidmohammadzadeh_1640962530

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شد اما اصالتاً اهل شهرستان مهران و کرد است. تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران می‌باشد.

جالب است که بدانید این بازیگر معروف اوایل دهه نود در برنامه "دوستان" که برای نوجوانان تهیه شده بود با هنرمندان جوان دیگر مجری بود و به یکباره با بازی در فیلم های سینمایی شکوفا شد و حالا از شاخ ترین هنرمندان ایرانی است. در ادامه ویدیویی از این برنامه رو مشاهده می کنید که نوید محمدزاده تنها در شبکه جام جم شناخته شده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ای خدا

  • ناشناس ارسالی در

    طفلی این نویدم مثل بقیه بازیگرا ازدست رفت حالا زنشو کار ندارم اصلا هیچیش جذاب نیس تازه خزم میپوشه مثل شعله قام کار مونده میشه که دلت نمیاد بری طرفش بابا یکم خودتونو جمع کنین اه

  • سمیرا بهاری ارسالی در

    آقای نوید محمد زاده کورد عزیز برای ما کوردا باعث افتخار هستید ،ومن خودم یکی از طرفداربازیگری شما هستم والحق از پس هر نقشی به راحتی بر میای،اما فراموش نکن قبل از هر چیزی شما کوردی ،کورد به غیرت وغرور کورد،وتعصب کورد زبان زد همه دنیاس، این طریقه ژست ولباس پوشیدن شما وخانومتون اصلا درست نیست لطفا بیشتر دقت کنید ویکم از این طرز لباس پوشیدن وژست های بچگونه که واقعا در شان یک مرد کورد نیست ،دست بردارید

    مثل یک مرد کورد رفتار کن وهر عکسیو با خانومتون در معرض نمایش نگذار

    فراموش نکن که در درجه اول کوردی پس به غیرت وتعصب وغرور کوردا بیشتر اهمیت بده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها