|

مریم معصومی واسه عید حسابی زیبا شد

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی برای عید حسابی به خودش رسید و پیش میکاپ آرتیست معروف خودش رو خوشگل کرد.

لینک کوتاه کپی شد
6

مریم معصومی بازیگر معروف سینما و تلویزیون که بیشتر او را در آثار طنز دیده ایم و اغلب در فیلم ها در نقش دخترهای خیلی ساده دیده ایم اما خانوم بازیگر در زندگی واقعی خیلی لاکچری تشریف دارند و بیشتر عکس هایی هم که در صفحه اینستاگرامشان منتشر می کنند با فیلترهای اینستایی است دقیقا مثل خانم الهام حمیدی. این بازیگر جوان و خوشتیپ از استایل های مختلفی در  تیپ هایش استفاده می کند و ظاهرا همه جور سبکی هم بهش میاد و از اونجایی که مایه دار هم هستند راه به راه در حال انتشار تصاویرش با لباس های مختلف است.

وی به تازگی چند عکس در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که گویا خانم برای عید حسابی به خودش رسیده و برای آرایش پیش یکی از معروف ترین میکاپ آرتسیت ها رفته است.

ac-image-FI1647845204fm

 

مریم خانم برای آرایش شب عید پیش یکی از بهترین میکاپ آرتیست های ایران یعنی مریم خانم رهنما رفت و حسابی خوشگل شد.

اما مریم خانم رهنما کیست؟

مریم خانم رهنما بسیاری از آرایش خانم های بازیگر را انجام می دهد و این جور که معلومه کارشم خیلی خوبه و حتی برای جشن ها و مراسمات خیلی از هنرمندان میکاپشون زیر دست این خانم بوده است. حالا اینکه چطور اینهمه بازیگرو هندل کرده و می فرسته برا جشنواره ها و مراسمات مختلف جای سوال داره!

ac-image-wy1647845233iF

خانم میکاپ آرتیستِ داف، خواهر بهاره رهنما؟

همانطور که گفتیم نام این خانم زیبا "مریم رهنما" می باشد که با شک و شبه های ما و نگاهی به نظرات کاربران و کپشن های خانم آرایشگر متوجه شدیم که همه بازیگران را هنرمند عزیز و دوست عزیز و... خطاب کرده اما در کپشن تصاویر میکاپ "بهاره رهنما" خواهر جان نوشته است.

Untitled (2)

اما نکته ای که هست بهاره خانم هم تصاویری با این دختر زیبا و البته داف دارد که در جاهای مختلف رفته اند اما چون چیزی از او نمیگفت کسی هم نمیدانست!

البته همچنان همه این ها در حد حدس و گمان و از روی دیده های اینستایی است اما دور از انتظار هم نیست چون بهاره و مریم مدت ها پیش تصویری دو نفره هم منتشر کرده بودند که بهاره خانم این عکس را منتشر کرده و احتمال می رود شب یلدا هم باشد.

شوهر ایده آل از نظر مریم خانم معصومی

او در مصاحبه ای در خصوص ویژگی های همسر ایده آلش گفته که در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است. به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق می کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است اینکه آن مردم در چه خانواده ای زیر سایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است دوست دارم همسر آینده ام چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فکری مستقل از خانواده اش باشد من مرد کامل و مستقل دوست دارم.

555

خوشگذرونی لاکچری "مریم معصومی" تو دربند

از این ها که بگذریم مریم معصومی در اینستاگرام از هنرمندان بسیار فعال و اکتیوی است که تصاویر الکی و فقط سلفی طور هم از خود نمی گیرد و تمامی عکساش با کیفیت و پر آرایش و جذاب هستند! وی در این برنامه بیش از 1 میلیون و 200 هزار دنبال کننده دارد با نزدیک به 900 پست منتشر شده! حالا استوری هایی که در طول روز میزاره به کنار.

این طور که از این تصاویر مشخصه و تیپ و استایل های خانم بازیگر نشون میده، مریم معصومی وضع مالی بسیار خوبی دارد و دائما در حال گشت و گذار و زدن استایل های مختلف و خاصه! در ادامه پست و استوری های جدید خانم بازیگر را مشاهده می کنید که به پیست اسکی دماوند (دربند) رفته اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی