|

موتور سواری خفن "ساره بیات" تو خیابون

sareh bayat shayanews

ساره بیات بازیگر ایرانی می باشد که چند ماهیست ازدواج کرده و به مناسبت چهارشنبه سوری ویدیویی از خود همراه با همسرش سوار بر موتور منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

ساره بیات بازیگر معروف و خوش چهره ایرانی می باشد که تا به حال سابقه بازی در فیلم و سریال هایی را داشته اما برای بار اول با فیلم "جدایی نادر از سیمین" دیده شد که چندان برای شهرتش اتفاق خاصی نیفتاد تا اینکه در سریال شبکه خانگی "عاشقانه" نقش خانم دکتری را بازی کرد که بسیار مغرور بود و دائما همسرش یعنی محمدرضا گلزار را تحقیر می کرد! بله خانم بیات با نقشی منفی به یکباره معروف شد اما محبوب خیر!

به گزارش«شایانیوز» تا اینکه در فیلم های بعد بازی داشت و طرفداران خود را پیدا کرد. حالا ساره بیات از بازیگران اسم و رسم دار در عرصه سینما می باشد که به تازگی هم فیلم "عنکبوت" را روی پرده سینما دارد. وی از فعالین اینستاگرام می باشد و پست و استوری های زیادی منتشر می کند و فن پیج های بسیاری هم دارد.

ساره بیات به مناسبت چهارشنبه سوری ویدیویی جالب پست کرد که خودش همراه با آقای همسر سوار بر موتور هستند و ظاهرا برای اینکه پشت ترافیک سنگین این روزهای تهران کمتر بمانند این روش را انتخاب کرند.

تریپ شخصیتیِ ساره بیات

این پست ساره بیات به مانند بیشتر پست های دیگرش با نظراتی مثبت همراه شد که خب این نشان از محبوبیت این بازیگر زن می باشد و با وجود اینکه مشخص است از خانواده ای پولدار و مرفه آمده و هست و گاه هم خودنمایی می کند اما جوری نیست که کفر کاربرا و مردم را دربیاورد!

ساره بیات در صفحه اینستاگرامی اش بیش از 3 میلیون و 200 هزار فالوور دارد که دوست دار خانم بازیگر هستند اما نه همه شان.

ساره بیات از بازیگران کم حاشیه سینما می باشد که با وجود اینکه همه خانواده اش خارج از کشور بودند و هستند اما علاقه ای به پوشیدن لباس های جنجالی ندارد و هیچگاه هم با تیپ نامتعارف در مراسمات سینمایی حضور پیدا نکرده و همواره شخصیتی جذاب و به دور از حاشیه دارد.

negarr_m.r.g4_1636282534

هوادارای ساره بیات هوادار تر از چیزی که فکرشو کنید!

در آخرین مراسمی که برای عنکبوت گرفته شد هواداران ساره بیات نیز حضور داشتند که گریه و ذوق برخی از آن ها سوژه عکاسان شد. این حجم از استقبال و ذوق برای همه جالب بود و باعث تعجب شد اما ظاهرا خانم بازیگر خاطرخواه دختر زیاد دارد که در ادامه ویدیو هایی که ساره بیات منتشر کرد را مشاهده می کنید.

اما ساره بیات یه ژست توی بیشتر سلفی هایی که از خودش میزاره داره و اونم اینکه بیشتر مواقع نیمه خودشو تو عکس نشون میده و دلیل این کارشم مشخص نیست! خانم بازیگر اردیبهشت 1400 ازدواج کرد و بعد از اینکه متاهل شد دو فرق کرد.

یکی اینکه در گذشته همیشه ساره بیات رو با موهایی تیره و مشکی میدیدیم اما خانم بازیگر بعد از ازدواج همرنگ خانواده اش شد و موهایش را بلوند کرد!

دوم اینکه ساره بیات از نظر کاربران قبلا بسیااار خودشیفته تر و مغرور تر بود اما بعد از اینکه شوهر کرد بسیار لطیف تر شده و از غرورش نیز کم شده است! در ادامه تصاویر نصفه ای که گفتیم را مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت.

علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. او سالها پیش با زهرا عاملی ازدواج کرده و یک دختر نوجوان به نام نیکا دارد.

fashion.modd_1634141601_1

رد شدن از سد مخالفت ها

ساره بیات: من کارم را با تئاتر شروع کردم، خیلی سال پیش بود که برای جشنواره پلیس کار تئاتر می کردم. حدود 2 سال تئاتر کار کردم و بعدش چند سالی کار نکردم. دلیلش درس و دانشگاهم بود و یکسری کارهای شخصی. از طرفی چون بعد از نخستین کار تئاترم در جشنواره پلیس به عنوان نفر اول بازیگر زن انتخاب شدم پیشنهادات کاری زیاد شد ولی خانواده ام مخالف بودند و نگذاشتند کار کنم. با خود گفتم سنم بالاتر برود تا زورم به آنها بچربد (باخنده) چون اگر سنم بالا برود دیگر با من کار ندارند.

sarehbayat__1642943719

خانم بازیگر همه جا شاگرد اول

ساره بیات: وقتی که بعد از آن وقفه تصمیم به بازگشت گرفتم، با کلاس های آقای پرستویی در موسسه کارنامه شروع کردم. آنجا هم جزء شاگرد اول ها بودم و درسم خوب بود. بعد از آنجا برای «یک مشت پر عقاب» که یک سریال تاریخی معاصر بود کارم کردم. سریال «یک مشت پر عقاب» نخستین کار تصویری من بود ولی در کنار آدم های حرفه ای قرار گرفتم؛ مثلا نخستین پلانم با رضا کیانیان را هیچ وقت فراموش نمی کنم و در طول کار خیلی از ایشان یاد گرفتم اما به دلیل اینکه نخستین کارم بود و به دلیل حرفه ای بودن اکیپ برایم سخت بود.

حدود یک سال و نیم سر آن پروژه بودیم. یکسری از سکانس ها حذف شد، در ممیزی، در تدوین و خیلی اتفاقات خاصی برای سکانس ها و پلان های من افتاد و نمی دانم به چه دلیل همه هم در سکانس های من بود. ولی به طور کلی برای نخستین تجربه، کار راضی کننده ای بود.

sarehbeautiful_1640703869

هنر به شکل یواشکی

ساره بیات: خانواده من خیلی با بازیگری مخالف بودند و من پنهانی رشته تحصیلی دانشگاهم را هنر انتخاب کردم که از راه هنر یواشکی وارد بازیگری بشوم ولی نشد و دانشگاه هنر خواندم و بعد که دانشگاه تمام شد، با کلاس های بازیگری ذهن خانواده ام را آماده کردم. خانواده من همیشه به من اعتماد داشتند و دوستان صمیمی من هستند اما هنر را جزء مشاغل نمی دانند.

mrg_sb_nrges_1627589130

ساره بیات عزیز دردانه و مُرفه

ساره بیات: فکر می کنم به هر چیزی که در این حرفه می خواستم تا به امروز رسیده ام. شاید خیلی کم توقع باشم ولی به آن چیزی که خواستم رسیدم. خیلی سخت به اینجا رسیدم و شاید برای همین است که خیلی جایگاهم را دوست دارم. در کارهایی که کردم آنقدر اتفاقات عجیب و غریب و سخت افتاد که شاید هرکس دیگری غیر از من بود امکان نداشت بیشتر از این پیش برود ولی فکر می کنم که این سختی ها را لازم داشتم به خصوص برای من که یک آدم عزیزدردانه بودم و سختی های مختلف را تجربه نکرده بودم. خیلی راضی ام از اینکه در زندگی کاری ام صبور بودم و موانع زیادی را پشت سر گذاشتم.

ناگفته نماند ساره بیات خواهر کوچکتری به نام سروین بیات دارد که همسر رضا قوچان نزاد است و در هلند زندگی می کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی