|

فیگورای جذاب "ساره بیات" تو عنکبوت؛ خودشیفتگی و غرور زیادی خانوم واسه چهره خوشگلش!

استوری های عجیبی که ساره بیات منتشر می کنه ذهن را می برد به این سمت که خانوم بازیگر انگار خیلی خودشیفته تشریف دارند!

لینک کوتاه کپی شد
2

ساره بیات بازیگر محبوب سینما که این روزها فیلم عنکبوت را روی پرده دارد نخستین بار با حضور در فیلم جدایی اصغر فرهادی شناخته شد اما بعد از آن خیلی انتخاب های درستی نداشت و شاید بتوان گفت همکاری های پیاپی با منوچهر هادی مانع پیشرفت او شد.

به گزارش «شایانیوز» از حق و الانصاف از این موضوع هم نباید بگذریم که فیلمی که ساره بیات را بعد از جدایی به محبوبیت رساند سریال عاشقانه همین منوچهر خان هادی بود چرا که ساره بیات با این سریال خیلی تو چشم رفت و هواداران زیادی پیدا کرد اما خب از طرفی هم به دلیل نقشی منفی که در مقابل محمدرضا گلزار داشت باعث شد تا خیلی ها از او بدشان بیاید به خصوص عاشق و شیقفته های رضا گلزار! 

از این ها که بگذریم عنکبوت انگار دوباره نقطه عطف خانوم بازیگر است و می تواند ساره بیات را دوباره به جمع بازیگران کاردرست سینما برگرداند.

5668957

5668959

5668956

ساره بیات در اکران عنکبوت

در آخرین مراسمی که برای عنکبوت گرفته شد هواداران ساره بیات نیز حضور داشتند که گریه و ذوق برخی از آن ها سوژه عکاسان شد. این حجم از استقبال و ذوق برای همه جالب بود و متعجب کرد اما ظاهراخانم بازیگر خاطرخواه دختر زیاد دارد که در ادامه ویدیو هایی که ساره بیات منتشر کرد را مشاهده می کنید.

خودشیفتگی و غرور ساره بیات از چهره زیبای خود

خیلی ها ساره بیات را متهم می کنند که به شدت مغرور است و به همه نگاه از بالا به پایین دارد. همچین این افراد معتقدند که خانوم بیات خیلی دوست دارد که تو چشم باشد و زندگی لوکس و مرفه خود را به همه نشان دهد. البته این نکته را هم نباید از یاد برد که خانواده خانوم بیات کلاً ثروتمند هستند و خانوم بازیگر از ابتدا هم در ناز و نعمت بزرگ شده و هیچ کمبودی نداشته است.

حالا اینکه چرا خانوم خانوما دوست دارد زندگی پر زرق و برق اش را همه ببینند خود جای سوال دارد؟ مثلاً خانوم بازیگر چندی پیش عکسی از فنجان قهوه که منقش به تصویر خودش بود را منتشر کرد و برای اینکه کسی شک نکند نوشت : خدایا شکرت....صبح همگی بخیر....

ac-image-3L1647005021rU

یا در اقدامی دیگر عکس کاسه بشقاب و فنجان های زیبا و سلطنتی اش رو برای فالوورهایش استوری کرد. مشخص نیست که خانوم بازیگر از این استوری ها چه هدفی را دنبال می کند. در واقع هر چه تلاش کنید و به مغزتان فشار بیاورید چیزی جز تقلا برای خودنمایی و تلاش برای دیده شدن نمی توان از استوری های خانوم بازیگر درآرود.

275610322_493476609085667_5418046317675507400_n

حس زنانه و لطیف خانم بازیگر بعد از ازدواج

ساره خانوم مدتی پیش یک سلفی از خودش منتشر کرد که البته ذهن های کنجکاو را به این سمت برد که چرا علیرضا افکاری نیست؟ چرا که در چند وقت اخیر هر عکسی که ساره منتشر می کرد در کنار شوهرش بود. البته در زیر عکس و پست ساره خاونم افکاری قلب فرستاد تا مبادا ذهن های بیمار شایعه پراکنی کنند.

ac-image-bk1641443683e3

ساره از وقتی که متاهل شده شاد تر و ملیح تر به نظر میاد. البته این تغییر خانم بازیگر در صفحه اینستاگرام هم قابل دیدنه چون فعالیتش نسبت به قبل بیشتر شده و تصاویر عشقولانه ای هم با آقای همسر که موزیسین هستند به اشتراک میزاره.

sarehbayat.fan.s_1633780057

تغییر شگرف خانوم بازیگر بعد از متاهل شدن

ساره بیات را تا قبل از ازدواج با موهایی تیره و مشکی می دیدیم اما به محض ازدواج با علیرضا افکاری خانم بازی رنگ موهایش را به بلوند تغییر دا که واکنش های مختلفی همراه شد.

برخی از کاربران همچنان موی تیره ساره را دوست داشتند و برخی هم به شوخی می گفتند تا ازدواج کردی رنگ کردی!!!

sarehbayat__1632236559

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی