|

"لیندا کیانی" واسه عید حسابی به خودش رسید؛ چه بهش اومده

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر جذاب ایرانی می باشد که فعالیت زیادی در سالن های زیبایی و مزون ها برای تبلیغات دارد و اینبار هم برای معرفی کلینیک رفته بود

لینک کوتاه کپی شد
4

لیندا کیانی بازیگر محبوب و خوش چهره ایرانی می باشد که ابتدا با بازی در سریال های تلویزیونی شروع به کار کرد و حالا خانم بازیگر را تنها در سینما و سالن و مزون های خاص و خفن می بینیم. این بازیگر هواران بسیاااری هم دارد اما نسبت به گذشته کمی خودشیفته و مغرور شده است.

به گزارش«شایانیوز» لیندا کیانی صفحه ای در اینستاگرام دارد که خیلی هم در آن اکتیو و فعال است و تند به تند تصاویر خود را به هر شکل و شمایلی که باشد منتشر می کند. البته در مدتی که مراسمات سینمایی پشت هم بود و جشنواره هم برگزار شد خانم بازیگر ر همه آن ها حضور داشت و هربار هم با تیپ و استایلی جدید و هنر می آمد و گاهی هم نامتعارف!

از این ها که بگذریم لیندا کیانی همانطور که گفتیم زیاد در سال و مزون ها دعوت میشود تا هم کارش راه بیوفتد و هم تبلیغی جذاب برای اون سالن باشد. وی به تازگی به یک مرکز زیبایی رفت و فیلم و عکسش را هم منتشر کرد. البته این سالن از سلبریتی های دیگری هم دعوت داشته اما فالوور های پایین دارد!

lindakiani4_2793794253913842242_1714708791

لیندا کیانی هنوز ازدواج نکرده و رابطه خوبی هم با برخی از هرمندان دارد به خصوص که اگر خواننده باشد! وی مدتی پیش همراه با بهنام بانی در خارج از کشور عکس منتشر کرد و بعد هم همکاری اش با فرزاد فرزین در موزیک ویدیو به عنوان پارتنر دیده شد. البته این موضوع برای این بود که در سریال شبکه خانگی "مانکن" هم این دو هنرمند با هم روبرو بودند و در اخر هم مثلا ازدواج کردند و اما در واقعیت لیندا کیانی مدتی پیش هم برای یکی از مراسمات سینمایی از لباس برند فرزاد فرزین استفاده کرده بود که خیلی هم به تنش نشست و زیبا شد.

کت لیندا خانوم از برند فرزاد فرزین کت لیندا خانوم از برند فرزاد فرزین

دلبری لیندا کیانی با این عکسا واسه هوادارای پر و پا قرص!

لیندایی که ما در سریال های تلویزیونی دیده ایم زمین تا اسمان با لیندای واقعی فرق دارد. او در فضای مجازی کلی عاشق سینه چاک دارد با فن پیج هایی که خانم بازیگر را دنبال می کنند.

همانطور که گفتیم وی هوادار تیپ های باز است. 

البته یکسری عکس کلاً بی حجاب هم از لیندا خانوم در اینستاگرام وجود دارد که در نگاه اول کمی عجیب به نظر می رسد. اما اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که این تصاویر جعلی و فتوشاپ است.

مشخص نیست که این تصاویر توسط چه کسانی و با چه هدفی منتشر شده البته برخی هم معتقدند مثل ویدیوهای فتوشاپی که بهنوش بختیاری از خودش بی حجاب منتشر می کند ممکن است لیندا خانوم هم برای سرگرمی و فان این تصاویر را منتشر کرده باشد.

640px-LindaKiani

خانم بازیگر که همه چی بهش میاااد!

لیندا کیانی از دسته خانم هایی هستش که از همه جور استایلی استقبال میکنه و میپوشه و واقعا هم بهش میاد. خانم بازیگر در مراسمات سینمایی که دیگه ترکونده بود و هررربار تیپی متفاوت میومد و سوژه عکاسان میشد. البته که پوشش های لیندا کیانی همگی از قبل فکر شده بودند و زیبا و از ماسک هم ظاهرا عشقی استفاده میکرد! یک روز به استایلش میومد میزد و روز دیگر اگر میکاپ غلیظ داشت کمتر میزد تا چهره اش مشخص باشد. در ادامه تصویری از لیندا کیانی را مشاهده می کنید که با شلوار مام استایل اومد و این تیپ را هم تجربه کرد.

lindakiani4_2768715645432335979_1714708791 (1)

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده است. او علاقه خاصی به فوتبال دارد. لیندا کیانی در سال 98 وقتی 39 ساله بود ازدواج کرد، او این خبر را در ویژه برنامه عید فطری برنامه کودک شو تایید کرد.

lindakiani4_fn_1644221260

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها