|

"امیر تتلو" از علاقه اش به سحر قریشی گفت؛ "ایشون متاهله مراقب برخوردتان باشید"

sahar ghoreyshi tatallo shayanews

امیر تتلو درباره ازدواج با سحر قریشی و شرایط کاری سحر بعد از ازدواجش توضیحاتی داد

لینک کوتاه کپی شد
10

ظاهراً سحر قریشی را دیگر باید همسر عقدی و رسمی امیر تتلو نامید. رابطه ای که شاید هنوز هم برای خیلی ها غیر قابل باور باشد اما ویدیو و تصاویر منتشر شده از سحر قریشی و تتلو و همچنین صحبت هایی که تتلو در این باره کرده گواه این حقیقت است که رابطه این زوج پرحاشیه به ازدوج ختم شده و یا در آینده نزدیک ختم خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» مدتی بود که زمزمه هایی شنیده می شد مبنی براینکه امیر تتلو می خواهد زن بگیرد این شایعه به دلیل روابط خارج از عرف زیادی که تتلو در این یکی دو سال اخیر داشت خیلی باور پذیر نبود و بسیاری معتقد بودند تتلو با این کار می خواهد در آستانه کنسرت نوروزی اسمش را بر سر زبان ها بیاندازد!

این داستان ادامه داشت و پیج های طرفداری تتلو هر از گاهی تصاویری مبهم منتشر می کرد که امیر حسین مقصودلو در کنار یک خانم است که البته چهره خانوم مشخص نبود این کانال ها ادعا می کردند که این زن همسر تتلو است!

گذشت تا اینکه سرانجام هفته پیش سحر قریشی ویدیویی از ویلای تتلو در ترکیه منتشر کرد و بعد از آن تتلو از هوادارانش خواست پیج یوتیوب سحر را سابسکرایب کنند البته تتلو برای سحر از لفظ حاج خانوم استفاده کرد.

Untitled

صفحه یوتیوب سحر قریشی

سحر قریشی مهره جدید شبکه قمار؟

خراسان نوشت: شبکه پر سر و صدای قمار بعد از دستگیری یکی از سرشاخه‌هایش معروف به میلاد حاتمی در ترکیه و انتقالش به ایران، اول ترکیه را ترک کرد و بعد هم تا مدت‌ها سکوت کرده بود تا موج اعتراض و تنفری که مردم از آن‌ها داشتند کمی فروکش کند؛ به این امید که مردم حواشی قبلی را فراموش کنند و سناریوی جدید بتواند دوباره آتش جنجال را روشن کند.

سحر قریشی، بازیگری که از ابتدای ورود به دنیای بازیگری هر روز با یک حاشیه جدید خودش را در تیتر اخبار نگه داشته است، از ارتباط با بازیکن فوتبال تا نامزدی با یک خواننده و اظهار نظرهای جنجالیِ هر روزه، برند شخصی خودش را به حاشیه گره زده است. با این حال با نگاهی به عملکرد شبکه قمار برای جذب در سال های اخیر می بینیم روابط ساختگی یکی از ترفندهای آن ها برای جذب مخاطب است.
 
این روابط که تجربه نشان داده موقت و عموما ساختگی است، با عطش سیری‌ناپذیری از سوی دنبال‌کنندگان این سلبریتی‌ها مواجه می‌شود. حالا این پارامتر درباره «سحر قریشی» درحال تکرار شدن است. 
 
صفحه اینستاگرام سحر قریشی هم‌اکنون حدود ۱۰ میلیون فالوئر دارد و نزدیک به سه‌هفته است که هیچ پستی در آن بارگذاری نشده است. می‌بینید، شرایط به همان ترتیبی درحال پیشروی است که شبکه قمار پیش از این هم برای جذب مردم به صفحه افرادی که تبلیغ قمار می کردند استفاده می کرد.

screencapture-instagram-saharghoreyshiofficialpage-2022-02-24-00_25_43

صفحه اینستاگرام سحر قریشی

حضور سحر قریشی در کنار تتلو برایش دردسرساز می شود؟

بعد از این ماجراها کم کم همه از رابطه تتلو و سحر قریشی نوشتند و خیلی ها برای سحر ابراز نگرانی کردند که مثلاً سحر هم ممکن است راه ریحانه پارسا را برود یا اینکه حضور خانوم قریشی در کنار تتلو ممکن است برای او دردسرساز شود و او دیگر امکان حضور و فعالیت در ایران را نداشته باشد.

حالا تتلو در واکنش به این صحبت ها در کانال تلگرامی خود متنی منتشر کرد و نوشت:

"یه صحبتا و تیترایی میبینم که چی نوشتین وضیعت کاری خانم قریشی چی میشه حالا؟ چی میخواستین بشه؟ ازدواج مگه جرمه؟ اگرم فکر می کنید من قراره اجازه ندم باید بدونید که به نظر من ایشون میتونه به فعالیت هاش ادامه بده و من هیچ مشکلی با حرفه و هدفشون ندارم! منتها از این به بعد دوست دارم بعضی مسائل بیشتر رعایت بشه و تو کارها لباس ها و فاصله ها با حفظ ایمنی بیشتری راجع بهشون تصمیم گرفته شه و نوع صحبت با ایشون تو کارها و جلسه ها و مصاحبه ها از سمت یه خانم مجرد به شکل برخورد با یه خانم متاهل باشه !"

عشق و علاقه قلبی سحر قریشی و تتلو!

او علت ازدواج با سحر قریشی را صرفا علاقه قلبی دانسته و شایعه کشف حجاب این بازیگر را رد کرده است: میخوام بدونید که فکر نکنید ایشون به خاطر کشف حجاب یا فرار از ایران منو انتخاب کردن! نخیر علاقه ما به هم قلبی بوده و واقعی نه به خاطر حاشیه و مسائل سیاسی! به همین منظور من سعی میکنم با اینکه بازیگر خوبی هستن و مسلما به درد ویدئوهای من میخورن، اما تو ویدئوها و کارام از ایشون استفاده نکنم که مشکلی برای کارشون تو ایران پیش نیاد! پس بیخود مسائل رو با هم قاطی نکنید و با ساختن حاشیه و سوال های بیخود حرف تو دهن فلان مسئول نذارین! تو هر مملکتی دوتا هنرمند پرطرفدار با هم وصلت میکردن کل کشور به هفته میشد جشن و پایکوبی و تبریک و آرزوی خوب ؟"

Untitled

سحر ناخن های پای تتلو را لاک می زنه!

وقتی سحر قریشی به تتلو آمار میداده!

سحر قریشی چندی پیش استوری از خود در ماشین منتشر کرد که در آن مشغول گوش دادن و خواندن آهنگ تتلو است. البته این رفتار قریشی فقط یکبار نبود وچندین بار تکرار شد که باز هم در پاسخ تتلو برای خانم بازیگر مشاهده می کنید که استیکر تاج استفاده شده و ظاهرا این نمادی بین این خانم و آقا بوده و هست!

shabnam.f.1997_1644753857829

مورد دیگه ای که توسط کاربران دیده شده و از زیر چشمان تیزبینشون در نرفته شباهت زیاد کلاه لباس سحر قریشی با کلاه لباس دختری هستش که تو عکس تتلو دیده شده و خود تتلو این تصوریر رو منتشر کرده بود!

shabnam.f.1997_16447553988911

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی