|

زیباییِ چشمگیر آرایشگر "نیوشا ضیغمی"؛ رونمایی از هدیه لوکس و غولِ همسر تاجر!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی که این روز ها مشغول نقش جدیدش در تلویزیونه از بلاگری نیز غافل نشده و همچنان تبلیغات خود را در سالن های گران و بالاشهر دارد.

لینک کوتاه کپی شد
4

نیوشا ضیغمی بازیگر معروف و خوش چهره ایرانی می باشد که البته به لطف جراحی های زیبایی به چهره حال حاضرش رسیده است که از نظر برخی کاربران هنوز هم زیبایی ندارد اما خب از حق نگذریم نیوشا ضیغمی از خوشگل های سینما می باشد که بازی اش در سینما هم صرفا برای استعداد بازیگری نیست و زیبارویی نیز تاثیر زیادی دارد.

به گزارش«شایانیوز» نیوشا ضیغمی همانند بهاره رهنما جنجالی نیست اما خب حواشی خاص خود را هم دارد. وی از هنرمندان فعال در صفحه اینستاگرامی اش هم نیست اما خب ویدیو های خانم بازیگر را در پیج های دیگر زیاد می بینیم که برای تبلیغات مزون و سالن آرایشی و مدلینگ و کلینیک زیبایی و... رفته اند!

نیوشا ضیغمی در اینستاگرام بیش از 3 میلیون و 800 هزار دنبال کننده دارد که هم هوادارش هستند و هم مخالفش و همیشه او را مورد تمسخر قرار داده و نظراتی منفی می گذارند! اما در ادامه ویدیویی از نیوشا ضیغمی را مشاهه می کنید که تبلیغات سالنی را انجام می دهد که در ان به گفته خود کراتینه مو انجام داده است. بازیگران برای این معرفی ها و حضور در ویدیو ها مبالغ بالایی را دریافت می کنند که خب خانم هایی مثل بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، صبا راد و الهام حمیدی یَد طولایی در این کار دارند!

ایفای نقش نیوشا ضیغمی در سریال تلویزیونی جدید

اما نیوشا ضیغمی همانطور که گفتیم تنها در سینما بازی دارد و ظاهرا کلاس کاری اش از همان ابتدا هم به تلویزیون نمیخورد. البته این را هم بگوییم خانم بازیگر تا به حال دو باری تجربه بازی در تلویزیون را داشته اما با اخراجی ها وارد سینما شد و همچنان سینما اول اوست.

وی به تازگی در سریالی تلویزیونی بازی دارد. نیوشا ضیغمی در سریالی با نام «بی نشان» ساخته راما قویدل ایفای نقش دارد. خانم بازیگر بعد از اینکه 20 درصد از ساخت سریال گذشت با نقش فریده زنی که به دنبال حق و حقوق از دست رفته خود و همسرش است وارد میشود. در همین راستا تصویری از نیوشا ضیغمی در پشت صحنه منتشر شده که با حجاب است!

Untitled

بازیگران این سریال عبارتند از: مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی‌پور، سعید زارعی و هلن نقی‌لو.

این سریال ۳۰ قسمتی به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه برای پخش از تلویزیون آماده می‌شود و بازیگران دیگری هم به آن ملحق خواهند شد.

هدیه بزرگ آقای تاجر به نیوشا ضیغمی

از این ها که بگذریم از اونجایی که این روز ها در موارد مختلف چشم و هم چشمی بین خانم های سلبریتی زیاد شده در روز مادر و روز زن هم خیلی از هنرمندان از کادوهای همسرشون رونمایی کردند که یک وقت کم نیاورند. نیوشا ضیغمی نیز به تازگی استوری ای منتشر کرد که بومرنگی از دسته گل بزرگ آقای شوهر بود که به مناسبت روز زن به خانم بازیگر هدیه داده بود اونم یواشکی و نصفه شبی!

روی استوری، پیج کاری همسر رو هم تگ کرد و این وسط خیلی ریز و مجلسی تبلیغی هم برای او شد. آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی در کار تجارت نقره می باشد و وضع مالی خوبی دارد و حتی با سرمایه گذاری در فیلمی که نیوشا ضیغمی بازی کرده بود به او نزدیک شد و خواستگاری کرد!

neushazeig_1639750326

نیوشا ضیغمی و همسر پولدارش سال هاست که ازدواج کرده اند و دختری به نام لنا نیز دارند. مدتی بود که خانم بازیگر هیچ عکسی از دخترش منتشر نمیکرد و حرف و حدیث هایی از زشت بودن دختر او گفته میشد که چون شبیه به قبل از عمل نیوشا شده و زشته به همین دلیل عکسی ازش نمیزارن!!!

بعد از این گفته ها که به دور از انسانیت بود نیوشا ضیغمی تصاویری همراه با لنا منتشر کرد که اتفاقا خوشگل و بانمک هم بودند.

newshazeighami_1638644683

274689201_3195003294155009_362693712668898474_n

نیوشا ضیغمی برای این عکس سوژه شد!

نیوشا ضیغمی به تازگی با انتشار تصویری که مشاهده می کنید بر سر مزار پدرش جملاتی زیبا اما غمگین نوشت که در این بین از انجایی که پدرشون معلم بودند نوشت: بی شک تو یکی از مهربان ترین پدربزرگهای دنیا میشدی اگر نرفته بودی و من چقدر بد اقبال بودم که باید تمام عمر با حسرت دیدار دوباره ات سر کنم تنها دلخوشی ام فرزندان فرهیخته ایست که برای این سرزمین تربیت کردی که بی شک گرانبهاترین یادگارهای تو هستند.

حالا برخی از کاربران همیشه در صحنه که منتظر تنها نکته ای هستند تا انتقادات خود را سرزیر کنند چون نمیدانستند پدر خانم بازیگر معلم بودند به اینکه او گفته فرزندان فرهیخته تربیت کردی نظراتی تمسخرآمیز نوشتند که خب چندان جالب نبود.

neushazeig_1638784102

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. روشا ضیغمی خواهر نیوشا نیز بازیگر است.

صحبت های خانم بازیگر

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر!

وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

neushaze_1638609854

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی