|

"مهناز افشار" عکس جنجالی را حذف کرد؛ مهناز خانوم تو هم انگار با ما نبودی!

مهناز افشار بعد از اینکه پست عجیبش در روز مرد حاشیه ساز شد به گفته خود به احترام هوادارانش این پست را حذف کرد

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار بازیگر سینما که چند سالی است مهاجرت کرده و در ایران حضور ندارد این روزها در اینستاگرام حسابی خرساز شده است.

به گزارش «شایانیوز» مهناز که بعد از ماجرای اتهامات مالی به همسرش از او جدا شد و همراه دخترش راهی آلمان شد چند سالی هیچ حرف و سخنی از یاسین خان رامین نمی زد اما در این چند ماه اخیر که یاسین از اتهام فساد مالی تبرئه شد مهناز هم در اینستاگرام حسابی از شوهر سابقش گفت و اینکه چقدر در این چند ساله اذیت شده است.

1299563_991

تبریک روز مرد مهناز به یاسین خبر ساز شد

مهناز افشار به مناسبت روز مرد عکسی از یاسین رامین منتشر کرد و از او تقدیر کرد. انتشار این عکس در شرایطی که این زوج از هم جدا شده اند با واکنش منفی کاربران مواجه شد. که در ادامه برخی از این واکنش ها را مرور می کنیم:

-کاربری نوشته است "هم از آخور هم از توبره. حکایت شماست خانوم افشار." فردی دیگری از او پرسیده است" تمام این مدت فیلم بازی می‌کردی؟"

مهناز در پاسخ به این کامنت "کاش حداقل صفت شریف بهش نمیدادی"، نوشت: «به نظرم شما به فکر همسر و زندگی خودتون باشید بهتره زمین گرده»

-کاربری در واکنش به کامنت مهناز نوشت: سفره زندگیتو آوردی میون مردم پهن کردی میگی به فکر زندگی خودت باش؟

-کاربر دیگری هم معتقد است: «هر چی دارم فکر میکنم روشنفکری مهناز افشار رو تو مغزم تحلیل کنم، نمیشه. یه آدم‌هایی مثل ایشون مثل همون کبک هستن که فکر میکنن کله شونو زیر برف کردن و همه چیشون پنهان شده.. نخیر خانم بازیگر، مردم خوب میبنند. این شاید اولین بازیت بود که خودت کارگردانی کردی، اما ضعیف...»

-بسیاری از کاربران مهناز افشار را به طلاق صوری متهم کرده‌اند، «خب طلاق صوری برای همین مواقعست که اموال ایشون رو به اسم مهریه بگیرید تا دولت تصرف نکنه آب‌ها که از آسیاب افتاد عشق شروع میشود. مردم رو ابله فرض نکنید خانم افشار.»

البته در این بین بودند کاربرانی که نسبت به پست مهناز خطاب به همسر سابقش واکنش مثبت نشان دادند و به دفاع از افشار پرداخته‌اند و او را تحسین کرد‌اند که بعد از جدایی از همسر به بدگویی از او نپرداخته است.

1147810_636

مهناز، تو هم با ما نبودی!

به گزارش برترین ها؛ مهناز افشار که با موضع‌گیری‌های سال‌های اخیرش توانسته بود بخش‌هایی از طبقه متوسط ایرانی را با خودش همراه کند که نماد و نشانه‌ی اعتراض به برخی کمبودها و نبودهاست، مسائلی از قبیل حقوق زنان تا مثلا نقد برخی احکام قضایی، اما خب گذر زمان روی دیگری از ماجرا را نشان داد.

در واقع افکار عمومی با اتکا به «از عمل کار برآید به سخندانی نیست» همراهی افشار با آقازاده جنجالی رامین را تحمل نداشتند و اصلا جدایی مهناز و یاسین را هم نوعی طغیان مهناز قلمداد می‌کردند، اما حالا که یاسین به مهناز برگشته، انگار که همه چیز بازی بوده و حالا همان طبقه متوسط پیرو مهناز افشار او را ریاکار و فرصت‌طلب می‌انگارند.

به هر حال افکار عمومی هنوز درباره «شیر خشک» قانع نشده و اصلا نمی‌پذیرد که یک سلبریتی ظاهرا منتقد چگونه با اصحاب قدرت دل می‌دهد و قلوه می‌گیرد، بله خانم افشار رفاه چیز خوبی‌ست، نوش جانتان اما کمی شبیه به رویا شده‌اید در نهنگ عنبر، ما اما ارژنگ شما نمی‌شویم، نه آن‌قدر دوستتان داریم و نه آن‌قدر چلفتیم.

مهناز+افشار

واکنش مهناز افشار به جنجال اینستاگرامی اش

حالا افشار بعد از چند روز به این انتقادات پاسخ داد و ضمن حذف پست قبلی نوشت:

«اگر از ترکستان تا به شام کسی را قدم در سنگ آید، زیانِ آن مراست
و اگر اندوهی در دلی است، آن دل از آنِ من است»

چند روز قبل به مناسبت روز مرد و پدر، عکسی رو منتشر کردم که فکر‌ میکردم تصویری سرشار از احترام به خانواده، روابط انسانی و محبت باشه.

در کنار انبوهی از مهر و محبت شما، ناباورانه شاهد تهییج انواع تحلیل های گوناگون مذهبی، سیاسی و اقتصادی هم شدم و قلبم شکست.

به احترام همه آن مردم عزیزی که احساساتشون برای من یک دنیا ارزش داره، عکس رو حذف میکنم و امیدوارم که من هرگز بهانه ای برای تلخ کامی مردمانم نباشم.

روزگارتون خوش باد عزیزانم»

1149636_629

مهناز و یاسین دوباره ازدواج می کنند؟

مهناز افشار که به دلیل به زندان افتادن همسرش آقای یاسین رامین مجبور به مهاجرت شده بود حالا با آزادی و تبرئه شدن او چند باری ابراز احساسات کرده و اینطور که معلوم شد هنوز خانم بازیگر و آقای آقازاده به هم علاقه مند هستند و حتی احتمال برگشت دوباره آن ها به زندگی مشترک نیز وجود دارد!

1103893_191

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها