|

سَر و وضع جلف "مائده طهماسبی" صدای همه رو درآورد؛ خانم بازیگر این چه مدلِشه!

Maedeh tahmasebi shayanews

مائده طهماسبی به همراه همسرش فرهاد آئیش از هنرمندان معروف و سن و سال دار سینما هستند که در مراسم فجر با تیپی جلف سوژه عکاسان شدند.

لینک کوتاه کپی شد

مائده طهماسبی بازیگر با سابقه و قدیمی سینما و تلویزیون می باشد که آخرین بار در سریال شبکه خانگی زخم کاری دیده شد. وی همسر فرهاد آئیش بازیگر مطرح سینما نیز می باشد.

به گزارش«شایانیوز» مائده طهماسبی سن‌ و سال بالایی دارد و از ۴۲ سالگی به این عرصه پا گذاشته است. مائده طهماسبی در اوایل جوانی برای تحصیل به آلمان میرود و با آقای بازیگر در یکی از برنامه های تئاتری آشنا نی شود و در نهایت بعد از سه سال دوستی فرهاد آئیش به همسرش پیشنهاد ازدواج میدهد! فرهاد آئیش بالاخره در سال ۱۳۷۶ بعد از ۲۷ سال زندگی در آلمان و مائده طهماسبی نیز بعد از ۲۰ سال زندگی، به ایران باز میگردند.

اما از این ها که بگذریم این زوج اینطور که معلومه از هنرمندان باکلاس سینما هستند. اما به تازگی با حضور در جشنواره فجر سوژه عکاسان و بعد هم کاربران شدند.

کاربران با دیدن تصاویر و استایل این دو هنرمند به خصوص مائده طهماسبی انتقادات بسیاری کردند و این تیپ را مناسب سن او و مراسم رسمی ندانستند! در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید.

cinema.ketab.iran_1644246511_1

cinema.ketab.iran_1644246511_3

cinema.ketab.iran_1644246511_4

البته چه این استایل هواداران خود را هم داشت و برخی هم خیلی خیلی از انتخاب و سلیقه خانم و آقای بازیگر خوششون اومده بود که در ادامه نمونه هایی از این کامنت ها و مشاهده می کنید.

Untitled

این زوج باحال بخاطر تحصیل مائده طهماسبی از آلمان به آمریکا رفتند و تاکنون فرزندی هم ندارند.

مائده بازیگری را بصورت مبتدی با حمایت همسرش در آمریکا آغاز کرد و در سال 1378 وقتی 42 ساله بود در فیلم «دایره» به کارگردانی جعفر پناهی بازی کرد.

Untitled

25 سال بدون گوشت

من و همسرم فرهاد بیش از 25 سال است که گوشت نمی خوریم و فکر می کنیم خوب نیست برخی موجودات را نگه داریم و بعد سرشان را ببریم …

بیشتر غذاهای شرقی می خوریم، مثلا غذاهای ژاپنی، تایلندی، این غذاها پر از سبزیجات هستند و برای بدن مفید می باشد.

بچه دار نشدیم که بتونیم مسافرت بریم!

من و همسرم تمام آزادی هایی که در زندگی مان داشته و دارم را با بچه نداشتن در دوران پیری تاخت زدیم ، بالاخره هر آزادی ، قیمتی دارد.

آزادی هم برای ما به قیمت بچه دار نشدن تمام شد ، اگر بچه دار بودیم ، دیگر نمی توانستیم هر مسافرتی می خواستیم برویم و …

maedehtahmasebi-photokade-com-2

بیوگرافی مائده طهماسبی

مائده طهماسبی متولد 19 تیر 1336 در بابل ، بازیگر و کارگردان است.

فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته خبرنگاری با گرایش تئاتر می باشد که توانایی ترجمه به زبان آلمانی هم دارد و از 42 سالگی هم وارد بازیگری شده است.

پدرم پزشک و رئیس بیمارستان بود و مادم آن زمان سیکل داشت، پدربزرگ مادری آدم روشنفکر و باسوادی بود و با زمان جلو می آمد و دو برادر و یک خواهر هم داشتم.

biography-maedeh-tahmasebi24

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی