|

"ملیکا شریفی نیا" بعد کیلوریزونش چه تیپی می زنه؛ رژ سرخ با موی فِرش چه نازش کرده!

ملیکا شریفی نیا به تازگی تصویر جذاب و تو دل برو از خودش منتشر کرد که بلوزی سبز خوش رنگ به تن دارد و گردنبدی انداخته که حسابی خودنمایی می کند

لینک کوتاه کپی شد
6

خواهران شریفی نیا چهره های جذابی هستند که هم در فضای مجازی و هم در دنیای واقعی طرفدار زیاد دارند. البته ملیکا قدری زیر سایه مهراوه هست. چرا که مهراوه هم قدری زودتر کار بازیگری را شروع کرد و هم علاوه بر بازیگری در عصره موسقی هم حرف هایی برای گفتن دارد.

به گزارش «شایانیوز» ملیکا دختری با استعداد و به دور از حاشیه است و طرفداران خود را هم دارد. او در اینستاگرام فعال است و 1.5 میلیون کاربر نیز دنبال کننده او هستند.

ملیکا خانوم به تازگی عکسی منتشر کرده که حسابی دل فالوورها رو برد. مهراوه لباس سبز خوش رنگ پوشیده و با گردنبند بلند و لبخندی که به لب داره خودنمایی می کند.

avazeh_honar_1643784102_3

e.v.akam_1643881008015

البته این را هم باید گفت که میلکا بعد از اینکه لاغر شده خیلی به تیپ و لباسش اهمیت می دهد. او که موهایی فرفری دارد و اغلب هم از رژ قرمز استفاده می کند. در ادامه تصویری از او را در حالتی هنری مشاهده می کنید.

bazigaran_zaniran_1640017429_1

melikasharifinia_1620900983

ازدواج و طلاق ملیکا خانم

ملیکا شریفی نیا یک بار ازدواج کرده است که این ازدواج به طلاق منجر شد . او در سن 19 سالگی با امیررضا طلاچیان ازدواج کرد و بعد مدتی از او جدا شد و اکنون مجرد است .  در سال های گذشته خبری مبنی بر ازدواج او با عموپورنگ نیز منتشر شده بود که این خبر کاملا کذب بود و از سوی او در برنامه خندوانه به طور جدی تکذیب کرد. 

443232342

لاغری باورنکردنی ملیکا خانم شریفی نیا

ملیکا تا چند سال پیش چاق بود و اضافه وزن داشت و شاید به همین دلیل به اندازه خواهر بزرگش پیشنهاد کار نداشت اما به یکباره مهراوه خانم با یک رژیم غذایی صحیح و ورزش توانست کیلوهای زیادی را کم کند و حالا اندام کاملا متناسبی دارد. او برای اینکه دیگران را هم به کاهش وزن ترغیب کند صحه ای در اینستاگرام زده به اسم کیلوریزون که برای کاهش وزن و لاغری مشاوره می دهد.

melikasharifinia_1551973379_1

وقتی لباس چسب و تنگ مهراوه سوژه میشه!

از ملیکا که گفتیم بد نیست از مهراوه خانوم هم بگوییم. مهراوه شریفی نیا دارای چهره ای ظریف و ناز می باشد که حتی بدون آرایش هم جذابیت خود را دارد. علاوه بر این ها و مهمتر از همه اینکه اونقدری اعتماد به نفس دارد که هیچگاه از فیلتر های اینستایی و یا جراحی های زیبایی استفاده نکرده. اما خی از اونجایی که هیچکس بی عیب و نقص نیست مهراوه شریفی نیا هم چون ژن تپلی را از پدرش به ارث برده مدتی او را با اندامی بسیار پُر و حتی چاق می دیدیم که با لباس های جذب و کوتاهی که می پوشید چندان جالب نبود.

27145921637784232

196733_582

مهراوه که این روزها به عنوان داور در مسابقه بندبازی هم حضور دارد نشان داد که علاوه بر بازیگری هنرهای دیگی هم دارد و در پیانو و نواختن سازهای بادی هم تبحر خوبی دارد. البته بندبازی مهراوه یک حاشیه پررنگ هم داشت و آن هم مربوط به فلوت نوازی خانم بازیگر بود که گویا ساترایی ها خیلی نپسندیدند و برای پخش سانسور شد.

Untitled (1)

حذف این صحنه با واکنش مهراوه موجه شد و او در اینستاگرام خود نوشت: بعد از پخش قسمت اول بندبازی، بدتر از شوکی که به خودم وارد شد، اینه که می‌دونم بهروز صفاریان برای تنظیم این قطعه، نیما بانک، علیرضا عصار، امید حاجیلی، امید نعمتی و کل تیم بندبازی برای ضبط صدا و تصاویر، چقدر زحمت کشیده بودند، ولی به‌خاطر حضور من و چند میزان فلوت زدن، زحمات‌شون از بین رفت، قطعه فید شد و پایان…!

دلیل این حذف رو نفهمیدم.

مهراوه در ادامه توضیح داد فلوت‌کلید‌دار، کلارینت، ابوآ، ویولن، ویولن‌سل، گیتار، پیانو و… در دانشکده‌های موسیقی کشور به عنوان ساز اصلی یا ساز دوم تدریس می‌شن.

منم سال هشتاد توی دانشگاه هنر نوازندگی فلوت رو به عنوان ساز دوم یاد گرفتم، مثل خیلی از دخترهای نوازنده‌ی همین سرزمین. به درخواست تیم بندبازی بعد از این‌همه سال دوباره شروع به تمرین و ساز زدن کردم تا در قطعه‌ی افتتاحیه حضور داشته باشم که متاسفانه…!فکر می‌کنم وقتش رسیده که با خانم‌ها کمی عادلانه‌ رفتار بشه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی