|

تیپ شیک اما ژستای ناجور و هالیوودی "رعنا آزادی ور" جلو عکاسا؛ خانوم رفتن تو حس!

raana azadivar shayanews

رعنا آزادی ور بازیگر سریال زخم کاری در جشنواره فجر حضور داشت و با ژست و فیگور های عجیبش حسابی سوژه کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد

رعنا آزادی ور بازیگر معروف و خوشگل ایرانی می باشد که اول با بازی در فیلم بانمک "مارمولک" دیده و شناخته شد که با پرویز پرستویی همبازی بود. این بازیگر بعد ها در فیلم "پارک وی" هم ایفای نقش کرد و از اون به بعد کاملا معروف شد.

به گزارش«شایانیوز» رعنا آزادی ور مدت هاست که با مهدی پاکدل ازدواج کرده و ظاهرا زندگی خوب و آرامی هم دارند. البته که آقای پاکدل در ازدواج قبلیشونم با خانم بهنوش طباطبایی ظاهرا خوب به نظر می رسیدند اما به یکباره طلاق کرفتند!

حالا از این ها که بگذریم رعنا آزادی ور به تازگی در سریال جذاب "زخم کاری" در نقش سمیرا که زنی بسیار قوی اما در عین حال وحشی بود، بازی کرد و اتفاقا خیلی ها هم طرفدار ان نوع کاراکترش شدند. وی که به تازگی در کاخ جشنواره فجر حضور داشت ژست هایی که مقابل عکاسان می گرفت با کل انتقاد همراه شد. همیشه در مراسمات سینمایی لباس و پوشش خانم های بازیگر جنجالی میشه اینبار رعنا آزادی ور با ژست های عجیبش سوژه شد. در ادامه این ویدوی را مشاهده می کنید.

چرا رعنا آزادی ور اینجوری ژست میگرفت؟!

البته که خیلی از کاربران متعجب شده بودند اما برخی هم می گفتند رعنا آزادی ور و آقای عکاس دارند ادای بازیگران هالیوودی را در می آورند که جدیدا از سلبریتی ها فیلم میگرن و بعد اسلوموشن میکنن!

خیلی کاربران همیشه در صحنه هم نوشته بودند که رعنا آزادی ور هنوز تو نقش سمیرا مونده و داره اونجوری رفتار میکنه! 

البته که اگه مورد اول درست باشه خب مشکلی که نداره هیچ، جالب هم هست که کار جدید رو به عکاسی و فیلمبرداری در مراسمات سینمایی اضافه کرده اند اما خب ژستهای خانم بازیگر کمی خشن بود!

rana_azadivar_1643663827

بیوگرافی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی‌ ور متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است. 

وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست، بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

tele4us_1603995220

اما خبر ازدواج رعنا با مهدی چجوری پخش شد؟

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در تئاتر بازی می کردند و از ان جایی که مدتی بعد از طلاق مهدی از همسر سابقش بهنوش طباطبایی تصاویری از مهدی و رعنا منتشر شده بود نزدیکی بیش از حد این دو کاربران را به شک و شبه انداخت.

 این خبر در حد شایعه ماند و هر دو چیزی نگفتند تا اینکه عاطفه رضوی بازیگر ایرانی که همسر برادر مهدی است به طور رسمی در اینستاگرامش اعلام کرد و تبریک گفت.

1665497

rana_azadivar_1605822676

بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در دهمین روز از تیرماه 1359 در شهر اصفهان متولد شد، او دو برادر به نام های حسین و مسعود دارد که هر دو در عرصه هنر مشغول فعالیت هستند. مهدی پاکدل علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد و آلبومی به نام در انعکاس کوچه های خیس را منتشر کرده است. 

parisa_cafe_pic_1606977265_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی