|

چهره ظریف و ناز "رعنا آزادی ور" برعکس نقش "سمیرا" در زخم کاری!

raana azadivar shayanews

رعنا آزادی ور بازیگر نقش سمیرا در زخم کاری با انتشار تصاویری زیبا از خود اینستاگرامش را بروز رسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

رعنا آزادی ور بازیگر دوست داشتنی ایرانی است که با نقش سمیرا در سریال شبکه خانگی «زخم کاری» بسیار خوش درخشید. او این نقش را آن قدر خوب بازی کرد که همچنان بعد از اتمام سریال کاربران از او می ترسند و البته تحسینش نیز می کنند.

به گزارش«شایانیوز» آزادی ور در این سریال نقش زنی محکم اما در عین حال بسیار خشن را دارد که حتی به همسر خود نیز رحم نمی کند. خانم بازیگر برای اولین بار با بازی در فیلم «مارمولک» دیده و شناخته شد. وی به تازگی با مهدی پاکدل ازدواج کرده است و تصاویری جذاب و جدید از خود منتشر کرد. او در این عکس ها نشان داد با سمیرای زخم کاری زمین تا آسمان فرق دارد.

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور

بیوگرافی رعنا آزادی ور:

رعنا آزادی‌ور متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است. 

وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست، بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال، درگیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان همراه با سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود.

رعنا ازادی ور

ازدواج رعنا آزادی ور مهدی پاکدل

اولین تجربه همکاری رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل به فیلم محمدرسول الله ساخته مجید مجیدی باز می‌گردد. اما این دو سینماگر در یک بازه زمانی چند همکاری داشتند و همین مسئله آن‌ها را به یکدیگر نزدیک کرد. این نزدیکی باعث شد تا شایعاتی پیرامون ازدواج این دو نفر شکل بگیرد.

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور 

این شایعات شب گذشته با اعلام خبر رسمی ازدواج این دو نفر توسط عاطفه رضوی به صورت رسمی اعلام شد.

رعنا ازادی ور و مهدی پاکدل

رعنا ازادی ور و مهدی پاکدل

عاطفه رضوی کیست؟

عاطفه رضوی، همسر حسین پاکدل و حسین پاکدل برادر بزرگ‌تر مهدی پاکدل است. رضوی هم مانند خانواده همسرش در هنر فعال است و بیشتر کار گریم و طراحی چهره انجام می‌دهد؛ با این حال به بازیگری هم علاقه داشته و در ۱۳ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده است.

عاطفه رضوی خواهر بهروز رضوی است و همسر اول مهرداد شکرابی بود که به دلایلی بعد از مدتی از هم جدا شدند. وی بعد از آن با حسین پاکدل ازدواج کرده که از وی صاحب یک فرزند دختر به نام «صبا» است.

عاطفه رضوی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    عاشق شخصیت سمیرا بودم
    عالی از پسش بر اومدن احسنت

  • اراد ارسالی در

    خیلی دوسش دارم واقعا عالی

  • ف ارسالی در

    خیلی نازه افرین به اقای مهدی پاکدل با این سلیقش چی بود بهنوش انتخاب کردی از خودراضی بازیگر خوبی هم نیست فکر میکنه خیلی خوشگل زشت

  • مجتبی ارسالی در

    بی ناموس حرومی
    مگه ناموس نداری.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها