|

سر و وضع لاکچری اما مضحک "علیرضا نیکبخت" تو کنسرت؛ زنش با آرایش غلیظ چه پلنگه!

alireza nikbakht shayanews

علیرضا نیکبخت واحدی به همراه همسر دومش به کنسرت ارش و مسیح رفت که لباس اقای فوتبالیست و چهره پر از عمل خانومش سویه ای برای کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا نیکبخت واحدی فوتبالیست سابق معروف می باشد که در هر دو تیم پرطرفدار آبی و قرمز حضور داشته و در همان زمان بازی اش هم بازیکنی پرحاشیه بود چه برسه به حالا!

به گزارش«شایانیوز» علیرضا نیکبخت تا به حال دو بار ازدواج کرده و با همسر دومش بسیار جنجالی شد و ظاهرا این حاشیه سازی به مذاق آقای فوتبالیست خوش آمد و همچنان با خانوم خانوما خودنمایی دارند. علیرضا نیکبخت مدل هم می باشد و تصاویر شاخ طور زیادی از خود و همینطور با همسرش در اینستاگرام منتشر می کند.

اما جدا از این ها در این مدت که کنسرت خوانده های مختلف اجرا می شود هر روز یکی از سلبریتی ها ویدیویی از خود در کنسرت پخش می کنند. اینبار نوبت به علیرضا نیکبخت و همسرش رسید که به کنسرت آرش و مسیح رفته و همسرش هم لحظاتی از آن را ثبت کرد. اما چیزی که نظر کاربران رو به خودش جلب کرد لباس علیرضا نیکبخت بود که به قول برخی شبیه به پتو است و چهره پررر عمل خانومش بود که دیگه کاری نمونده نکرده باشه!

ناگفته نماند در آخر هم آرش است آقای نیکبخت رو پشت میکروفون میگه و دستی هم برای وی از سوی هواداران زده میشه.

campec.ir_1643286088_1

خب بین فوتبالیست ها و همسران دافشون هم ظاهرا همانند بازیگران مسابقه ای در خودنمایی و لاکچری بازی های اینستایی ایجاد شده که یکی از آن ها همسر مهدی قائدی است، دیگری همسر سپهر حیدری می باشد و بعدی هم همسر علیرضا نیکبخت که خودش هم در این موارد لوس شزیک شده و سعی بر دیده شدن دارد.

Untitled

فوتبالیست هایی امثال قائدی و نیکبخت با استفاده از پول هنگفتی که از باشگاه های داخلی و خارجی دریافت می کنند زندگی هایی لاکچری برای خود می سازند . از آن طرف هم همسرانشان صورت و استایل را کوبیده و از نو می سازند. حالا این زوج جوان هم پول و ماشین خفنش را دارد و هم تیپ و چهره ای عروسکی، بر همین اساس در فخرفروشی و لوس بازی های اینستایی رقابت می کنند.

البته بعضی از آن ها از طریق همین پیج ها درآمد بالایی هم کسب می کنند.

بیوگرافی علیرضا نیکبخت 

علیرضا نیکبخت واحدی  در نهم تیر 1359 در مشهد متولد شده است. او یک برادر و 3 خواهر دارد و یکی از آرزوهای کودکیش دکتر شدن بود که نرسید. ورزش را از دوره نوجوانی با والیبال شروع کرده و به دلیل داشتن قد بلند و اندام و استایل به این ورزش روی آورد. اما بعد از مدتی علاقه اش کم شد و به سمت فوتبال گرایش پیدا کرد و از همان زمان بطور حرفه ای دنبال فوتبال رفت.

alirezanikbakht22_1642742315

شغل همسر آقای فوتبالیست چیست؟

همسرجدید نیکبخت واحدی ارایشگر می باشد و در حرفه آرایشگری و گریم فعالیت دارد و خودش نیز مدرسه فوتبال دارد که فعلاً به خاطر کرونا تعطیل است.

لازم به ذکر است وی یک بار قبلا ازدواج کرده و بعد از سه سال از او جدا شده که از طریق فیسبوک با این خانم آشنا شده که گفته این ازدواج باعث ضررهای مالی زیادی برایم شد.

alirezanikbakht22_1640443743

style__artist_1637776461_1

مدلینگ و بازیگری نیکبخت واحدی

نیکبخت در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد. وی تجربه بازیگری نیز دارد و از طریق خانم سپیده میرحسینی برای حضور در یک فیلم کوتاه به عنوان مدل و مانکن انتخاب شده بود که قرار بود در جشنواره کن به نمایش دربیاید.

alirezanikbakht22_1642602769

زندگی لوکس و اشرافی آقایون فوتبالیست

او با توجه به تصاویر منتشر شده از زندگی شخصیش وضع مالی خوبی دارد و انواع ماشین های میلیاردی و خانه لوکس مجلل این موضوع را نشان می دهد. وی بسیار هم علاقه مند به خودرو مازراتی می باشد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یک جانباز ارسالی در

    با اون قیافه آت نیکبخت

  • زهرا ارسالی در

    حیف پول ما ملت بیچاره که به اینا میدن

  • مهسا شیرازی ارسالی در

    عامو دارن باید کیف کنن سی خودشون نیکبخت من پرسپولیسیم اما تو بگرد خوش باش کاکو

  • 88 ارسالی در

    حالم ازش بهم می‌خره مشدی تازه به دوران رسیده ی بی خود 🤑

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی