|

"فرشته خانوم" بالاخره یه جا با تیپ درست حسابی اومد؛ نوید نیست خوب عِشوه میای!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسین بازیگر معروف سینمای ایرانی است که بالاخره در یک مراسم با تیپی ساده حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

فرشته حسینی بازیگر دهه هفتادی و با استعدادی می باشد که در سینمای به رشد خوبی رسید و بعد هم که زن آقا نوید شد و معروفیتش چندین برابر شد. او حالا از خبر سازترین هنرمندان سینمای ایران است که در سریال های تلویزیونی هم دیده نمیشه و فقط رو پرده سینما و سریال های شاخ شبکه خانگی ایفای نقش می کند.

به گزارش«شایانیوز» اما در این بین باید این را هم بگوییم که چنین هنرمندانی که به یکباره چیزی سکوی پرتابشان میشود خیلی خوش شانس هستن چون خیلی از بازیگران ایرانی وجود دارند که با کلی زحمت و مشقت آخر هم آنقدر ها معروف نمی شوند و قطعا دست مزدشان هم کمتر است. فرشته حسینی در کل استعداد خوبی در این عرصه دارد اما نه در این حد که به شهرت رسید!

خیلی از کاربران هستند که از این بازیگر افغانستانی خوششان نمی اید و از الفاظ ناجوری برای او استفاده می کنند که البته این هم درست نیست و نمونه بارز نژاد پرستیست. در ادامه ویدیویی از این بازیگر جوان را مشاهده می کنید که اینبار با تیپ و چهره ای ساده در مراسم رونمایی از چهار نمایشنامه محمد رحمانیان حضور داشته است. (چون هیشه تیپاشون با نوید اَجق وجقه)

cinemanovin_1639162539_1

نوید و فرشته در اینستاگرام زیاد برای هم لاو میترکانند و هر چقدر هم که پشت سرشان حرف و حدیث باشد بدون توجه کار خود را ادامه می دهند. البته ظاهرا رابطه آقا و خانم بازیگر برمیگرده به چهار سال پیش یعنی وقتی که فرشته حسینی تنها بیست سال سن داشته و ریز ریز با نوید آشنا شدند و علاقه مند!

فرشته به تازگی عکسی عاشقانه از خودش و نوید منتشر کرد و نوید هم به مانند همیشه قربون صدقه زنش رفت. فرشته حسینی برای نوید نوشت: من مست تو دیوانه....و نوید فرشته را عمر خود نامید.

5

فراق فرشته و نوید به سر رسید

نوید محمدزاده و فرشته حسینی که مدتها بود از هم دور بودند و حتی این مساله به شایعه جدایی آنها دامن زده بود. فرشته حسینی با انتشار استوری از بازگشت به خانه گفت. در این تصویر بخشی از خانه مشترکش با نوید محمدزاده را به تصویر کشیده است.

26

نوید خان با رکابی!

فرشته و نوید چند ماه پیش به طور رسمی با هم ازدواج کرده اند اما هیچگاه صحبتی از خانه و زندگی شان در میان نبود و همیشه پست هایی که برای هم می گذاشتند در حد جملات عاشقانه و عکس های معمولی بود اما به تازگی فرشته خانم ویدیوی از نوید منتشر کرد که در خانه و با رکابی است و این اولین باریست که عروس خانم چنین حرکتی زده!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    از شل حجابی و بی حجابیای این دختره ی تازه به دوران رسیده
    واقعا آدم حس خیلی بدی میگیره أَه أَه
    شوهرشم که حسرت به دلمون موند
    باوقار و مثل مردهای ایرانی تو محافل حاضر بشه
    کپ هَمَن!!!!!!
    خدا کنه جوونا ازشون الگو نگیرن😔

    • ناشناس ارسالی در

      الان اینا حجابشون رعایت شه و این جوونا از اینا الگو بکیرن مشکل مملکت حل میشع ؟

  • ناشناس ارسالی در

    بازیگرای مطرح سینمای ایران برن کنارو کیا بیان رو دور !!!!!! کجایی ملک مطیعی بهروز وثوقی فردین بیک ایمانوردی کجایی محمدعلی کشاورز جمشیدمشایخی انتظامی نادره خیرآبادی.. که بیاین ببینین کیا واسه ماشدن بازیگر!!!!!!!

  • غفار ارسالی در

    دیوانست نوید که نیست راحت میتونه هر غلطی بکنه

  • ناشناس ارسالی در

    براتون ارزوی موفقیت روز افزون دارم خانمفرشته و اقای نوید عزیز،،این بازیگرای عزیزی هم که نام بردین قبلش جوونیای خاص خودشون رو داشتن،قطعا دنی جای بهتری خواهد بود اگرسعی کنیم حسود نباشیم رو خودمون کار کنیم،سخت نیست.

  • ReeRaa ارسالی در

    چقدر فصولی ب شما ربطی نداره ک تیپش اجق و مجقه جون ب جونتون کنن حسودین مشخصه ک از حسادت دارین مترکین

  • تارا ارسالی در

    مشکلات کشور سر جایش اما بی حیایی و بی غیرتی خوب نیست

  • بی طرف ارسالی در

    نژاد پرستی ممنوع

  • ناشناس ارسالی در

    چرااینقدرحسودی آخه چشم دیدن ندارین

  • NrGs ارسالی در

    خیلی جذابن و به هم میان. شماهم دست از این حرکتای چیپ خاله زنکی بردارین و سرتون تو زندگی خودتون باشه.

  • مهسا ارسالی در

    واقعا که اسم آدمایی مثل شما رو باید حسود و نژاد پرست گذاشت. خجالت بکشید آخه به شما چه ربطی داره والا بازیگرای دیگه کشف حجاب که ن کشف لباس کردن بخدا بعد میاین به این دختره ی بی گناه گیر میدین. خودتون از صد تا بازیگر بدتر بی حجاب تر لباس میپوشیدم بعد میاین اینارو مسخره میکنین خجالت هم خوب چیزیه والا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها