|

خاص بازی "نوید و فرشته" داره به جاهای باریک میکشه ها؛ اون از تیپای ناجور اینم از...!

navid mohammadzadeh shayanews

نوید محمدزاده بازیگر معروف به همراه همسرش فرشته اینبار بیخیال تیپ های خاص شدند و به سراغ جلب توجهی جدید رفتند!

لینک کوتاه کپی شد

نوید محمدزاده بازیگر جذاب و یه جورایی سوپراستار سینماست که واقعا هم بازی خوبی در نقش های مختلف دارد. البته آقای بازیگر به نسبت شهرتش حواشی خاص خود را هم دارد اما خب با ازدواج با فرشته حسینی این حواشی ده برابر شد.

به گزارش«شایانیوز» نوید محمدزاده و فرشته حسینی زوج باحال سینما هستند که همواره سعی دارند تا تو یه یچیزی خودشونو جدا از بقیه کنن. این دو بازیگر جوان قبل از عقد هم سِت هایی تعجب آور میزدنند و اصلا همین موضوع باعث شد تا کاربران جریان رابطه را بفهمند اما بعد از ازدواج این تیپ ها به مرور ناجور تر شد و تا جا رسید که چند روز پیش شبیه به قاطینگا پاتینگا لباس پوشیدن!

ظاهرا این زوج میشینن فکر میکنن با چی خاص باشیم؟ آها آجق وجق بازی! خب اینم که خز شد، آها سیگار به لب شیم مثلا گنگمون بره بالا! و اینجوری میشه که فرشته حسینی و نوید محمدزاده خالق تصویری که در ادامه مشاهده می کنید با کپشن GANG می شوند!

navidmohammadzadeh_1640962530

حالا چیزی که جدیدا بین کلا سلبریتی ها زیاد شده کامنت های الکی اونا واسه همه! یه شخص معروف حالا چه بازیگر و چه فوتبالیست میاد یه عکس منتشر میکنه و دوستای معروفش میان حسابی تعریف میکنن ازش، حالا طرف هر چقدر میخواد ضایع باشه!

و اینجوری میشه که کُفر کاربرا درمیاد و علاوه بر اینکه چهار تا نظر در جواب اون دوستان میدن، کلی هم نظر منفی در رابطه با پست منتشر شده میزارن. نوید محمدزاده و فرشته حسینی دقیقا از همین نوع سلبریتی ها هستند که اغلب تیپ و حالاتشون به مذاق مردم خوش نمیاد و همیشه هم نرات دو جهت موافق و مخالف دارن.

navidmohammadzadeh_1638514957

مثلا برای همین پستِ آقای بازیگر یه سری نوشتن شما الگو هستین و چرا سیگار کشیدن رو مخصوصا برای دخترای جوون یه عمله راحت و بی مشکل نشون میدین، یه سری هم گفتن اگه ایشون نخواد الگو باشه و هرکار بخواد رو انجام بده باید کی رو ببینه!

بعضیام نوشتن خب الگو نباشه ولی سیگار کشیدنو نشونه گنگ بودن ندونه و به اشتراک نزاره!

navidmohammadzadeh_1633945038

خاص بازی نوید و فرشته به جاهای باریک کشید!

نوید خان را بر اساس نظر سنجی مقتدر ترین پیج اینستاگرامی میان هنرمندان انتخاب کرده اند. وی فعالیت زیاد یدر پیجش دارد اما هر چیزی را پست یا استوری نمی کند و فضای پیجش را همانند خودش خاص نگه داشته. 

آقای بازیگر به تازگی تصویری دو نفره همراه با همسرش منتشر کرد که جدا از قد کوتاه و بلندشان، استایلی که ست کردند بسیار بسیار کاربران را متعجب کرد و با نظرات مختلفی همراه شد.

navidmohammadzadeh_1639416970

این تصویر در حال وایرال شدن در اینستاگرام است که هر کجا نظرات بسیاری برای آن ها سرازیر می شود اما در پیج خود نوید سلبریتی های مختلف و دوستانش هم کامنت گذاشته اند و خب از اونجایی که باید در هر صورت از رفیقشون تعریف کنند، همین کار را کرده اند!

_به طور مثال آقای "اشوان" خواننده ایرانی نوشت: نگاشون کن (با استیکر قلب)

_اما کاربری در جواب گفته: الکی ازشون تعریف نکن تروخدا!!!

_کاربر دیگری هم نوشته بود: شرط عقدشون این بود که حق نداریم هیچ وقت مث آدم لباس بپوشیم 

_و دیگری: از این ضایع تر نداری؟(گفتگوی نوید با فروشنده هنگام خرید )

لباس گرون قیمت خانم و آقای سلبریتی از پوست حیوانات؟!

اما جدا از نظرات زیادی که درباره بد تیپی و عجیب بودن استایل این دو بازیگر آمده بود، عده ای هم درباره اینکه نوید و فرشته از پوست حیوانات برای لباس استفاده کرده اند صحبت کردند که اگر پوست حیوانات باشه به عنوان هنرمند ابراز تاسف برایشان کردند. 

یکی از کابران در این رابطه نوشته بود: اگر پوست حیوانات نباشه از فوم استفاده شده که امکان نداره این دو سلبریتی فوم بپوشند پس پوست حیوانات!

navidmohammadzadeh_1609164961

لباس عروس ناجور خانم بازیگر که دست به دست شد

حالا که راجع به تیپ های جنجالی این زوج صحبت کردیم بهتره نگاهی هم به لباس عروس فرشته بی اندازیم که مدت ها پیش خبرش پخش شد و حسابی هم پر حرف و حدیث بود.

تصویری از یک لباس نه چندان معقول منتشر شد که به گفته برخی کاربران لباس عروس فرشته بوده اما صحت این مطلب هنوز توسط منبع موثقی تایید نشه است. ناگفته نماند ظاهرا این تصویر تنها قسمت بالای لباس عروس خانم می باشد و احتمالا در قسمت پایین تنه آن دامن بلندی  قرار می گیرد. در ادامه تصویر این لباس را مشاهده می کنید.

Untitled (1)

به گفته این پیج فرشته حسینی با انتشار این عکس از طراح لباسش تشکر کرد و نوشت این لباس همون لباسی بود که تو رویا هام میدیدم و طراح هم در جواب نوشت: باعث افتخار من بود که شما در بهترین لحظه زندگی خود از مجموعه دست ساز من استفاده کردید. 

پخش تصویر این لباس و گفته ها در فضای مجازی با تمسخر و نظرات ناجور کاربران همراه بود.

navidmohammadzadeh_1631097931

persian_art_news_1535969986

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آل ارسالی در

    😐

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها