|

تیپ خارجی "مرجانه گلچین" واسه کریسمس که 20 سال جوونش کرد؛ چه ساپورت تنگی!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگر معروف ایرانی است که به تازگی به مناسبت کریسمس تصویری فتوشاپی و جذاب از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مرجانه گلچین بازیگری بسیار توانا در عرصه طنز می باشد که بارها با بازی و دیالوگ های بامزه اش ما را خندانده. وی هنرمندی کم حاشیه بود تا اینکه در چند وقت اخیر به دلیل تیپ و عکس هایی که از او دیده می شود کمی حرف و حدیث دار شده.

به گزارش«شایانیوز» البته خانوم گلچین نقش جدی و غیر طنز هم داشته که شاید نزدیک ترین آن ها که در ذهن ها هنوز مانده حضور در سریال "نفس گرم باشد" که مرجانه خانوم در این سریال نقشی کاملا متفاوت داشت. نقشی که به گفته خود به روحیات و زندگی شخصی اش بسیار نزدیک بود.

از این ها که بگذریم مرجانه گلچین در اینستاگرام فعالیت خوبی دارد و البته خانم بازیگر خیلی هم به فتوشاپ و میکاپ و قرتی بازی علاقه مند است. وی به مناسبت شب یلدا تصویری جذاب و ناز از خود منتشر کرد که انار به دست بود اما به تازگی تصویری دیگر به مناسبت کریسمس به اشتراک گذاشت که البته این یکی  فتوشاپ شده بود و چهره خانم بازیگر را هم بیست سالی جوان تر کرده بود! 

ظاهرا خانم های بازیگر اگر در کریسمس شرکت نداتشه باشند بی کلاسی محسوب شده و از دوره مسابقات چشم و هم چشمی خارج میشوند!!!

مرجانه گلچین

البته این نخستین بار نیست که مرجانه خانوم تصویری جذاب و آتلیه ای منتشر می کند اینطور که معلوم است مرجانه گلچین هم همانند بهاره رهنما بر خلاف سن و سالش دلی جوان و پر انرژی دارد.

البته برخی از کاربران فضای مجازی معتقدند که چنین حرکاتی از هنرمندانی مثل مرجانه گلچین دور از انتظار است چرا که مردم و مخاطبین جوری دیگر روی ایشان حساب می کنند اما ظاهرا فضای مجازی و چشم و هم چشمی میان برخی خانم ها در سینما آنقدر بالا گرفته که شاهد تصاویری و رفتار هایی ناجور می شویم.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

بادی که آبروی خانم بازیگرو برد!

از این ها که بگذریم چندی پیش تصویری از مرجانه گلچین در جشن حافظ منتشر شده که ظاهرا لباس ایشون باد خورده و باز شده است. اما نکته ای که توجه کاربران را جلب کرد ساپورت بسیار تنگ و نازکی بود که پای خانم بازیگر است و از خانم گلچین چنین حرکتی بعید بود اما ظاهرا ایشون هم تیپ های نامتعارف را می پسندند! این تصویر خانم گلچین باعث شد تا افرادی مریض و سودجو نظراتی زشت درباره اش بدهند.

مرجانه گلچین

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347 در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده است. خانم گلچین خواهر منیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است.

مرجانه گلچین سال 75 – 1374 با کریم آتشی کارگردان ازدواج کرد و در سریال گریز و سقوط به کارگردانی همسرش نیز بازی کرد. با این حال در ادامه با مخالفت همسرش برای بازیگری مواجه و این رابطه منجر به جدایی و طلاق شد.

مرجانه گلچین

تحصیلات در خارج از کشور 

وقتی که تحصیلش در ایران با مشکل روبه رو می شود، تصمیم می گیرد که از کشور برود و این کار را هم می کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می گرداند. مرجانه گلچین در این مورد می گوید:

«درسم را در رشته کارگردانی در دانشگاه سوره ادامه دادم. البته برخلاف میلم؛ چون دلم می خواست که بازیگری بخوانم اما متاسفانه به حد نصاب نرسید. بعد از این بود که تصمیم گرفتم برای همیشه از ایران بروم چون برادرهایم آنجا زندگی می کنند. همین کار را هم کردم؛ اما راستش دلم برای ایران و کار و دوستانم تنگ شد. شهر زادگاه من رشت است و ماهی یک بار هم که شده باید برای دیدن مادرم به آنجا بروم. من خیلی این شهر را دوست دارم.»

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فاطمه ارسالی در

    سلام خانم گلچین من خیلی شمارودوستدارم وامیدوارم همیشه درصحت وسلامت باشی عزیزم آرزومه که یه بارشماروازنزدیک ببینم موفق باشی بانوی زیبای نجیب

  • ناشناس ارسالی در

    بالاخره نفهمیدیم بعضیا کدوم طرفین!؟میلاد حضرت فاطمه میگن روزمادره....شب یلدا.ولنتاین .کریسمس.......بالاخره تابع کدوم دین و مذهب وآیین؟؟؟؟🤔🤔🤔🤔

  • نگار ارسالی در

    پیرزن بیچاره

  • ناشناس ارسالی در

    مردم ازدرد و رنج زندگی در فشارند بعد یه سری خانمهای چقدر خرج کارهای بیهوده میکنند به کجا داریم میریم ارزشهامون شده این

  • ناشناس ارسالی در

    چرا اکثر بازیگرها رگه ای شمالی دارن.مرجانه گلچین.ازاده صمدی.الیکا عبدالرزاقی.کتایون ریاحی.نعیمه نظامدوست.نگین معتضدی.صبا کمالی.پژمان بازغی.کامبیز دیر باز.عمو پورنگ.فاطمه معتمد اریا.مصطفی زمانی.نسرین نصرتی.هموطن من عاشق شمال وشمالیهام..دوستتان دارم.

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سر همه شان

  • بنده ی خدا ارسالی در

    ب کجا چنین شتابان ؟؟؟؟!!@@

  • ناشناس ارسالی در

    خاک برسرتون

  • شبما ارسالی در

    بازیگرانی که گریمی میکنن که اینقدرعوض میشن چقدر هم خوشحال میشن که یه شکل دیگه شدن باشکل واقعی خودشون مشکل دارن بندگان خدا

  • زهرا ارسالی در

    حالا من کا ندارم به اینکه هر روز زیر تیغ عمل و جراحی هستن ولی واقعا چقدر با میکاپ و افکت جووونتر شدن من الان هنگم من سی سالمه از ایشون پیرترم 😅😅😂😂😂

  • جیگر ارسالی در

    واقعا خجالت هم چیز خوبیه

  • ناشناس ارسالی در

    اینا همشون اینقد دارن و همشون اقامت یک کشور دارن اینا اینکارارو نکنن مابکنیم چشم میمالیم یارانه بریزن بفکر خودمون باشیم اینا بارخودشونو بستن

  • این آدما دین و مذهب ندارند ارسالی در

    این آدما نه دین و نه مذهب و قیامت حالیشون‌ پس هر کاری که دوست دارن انجام میدن ۰خداهم اینا رو دوست نداره وبه حال خودشون رهاشون کرده:

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها