|

"الناز شاکردوست" با موهای پرکلاغیِ فرفریش چه ناز شده؛ چرا گوشواره هات انقد بزرگن؟

Elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست بازیگر مطرح و محبوب کشورمان است که علاوه بر بازیگری مدتی هم در صنعت مدلینگ فعالیت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

الناز شاکردوست بازیگر معروف کشورمان است که در سال های اخیر پیشرفت خیلی زیادی داشته و از دورانی که فقط به خاطر چهره جذابش انتخاب می شد کاملا دور شده و حالا به یک بازیگر پخته و باتجربه تبدیل شده که دیگر هر نقشی را بازی نمی کند و سعی می کند در فیلم های جدیدش حرفی برای گفتن داشته باشد که با توجه به هوش و استعداد خانم بازیگر به نظر در این مسیر تا حدودی موفق بوده است.

به گزارش «شایانیوز»، شاید براتون جالب باشه بدونید که الناز خانوم شاکردوست با اینکه خیلی شیطون به نظر میرسه بچه بسیار درسخونی بوده به طوریکه که در رشته ریاضی با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد. 

الناز شاکردوست علاوه بر بازیگری که حرفه اصلی اش است مدت کوتاهی ها در صنعت مدلینگ فعالیت کرده خیلی از عکس هایی هم که در صفحه شخصی اش منتشر کرده تم هنری دارند و نشون میده که خانم بازیگر دستی هم در مدلینگ داشته و به قول معروف یه آدم تک بعدی نیست.

elnazshakerdoost_1561567365

الناز شاکردوست و دغدغه های اجتماعی اش

مثل خیلی از بازیگرها الناز شاکردوست هم در اینستاگرام فعال است پیج او در اینستا بیش از 9 میلیون دنبال کننده دارد. او 940 پست در صفحه اش منتشر کرده که خیلی از آن ها شامل عکس های شخصی و روزمرگی های خانم بازیگر است. البته الناز خانم نسبت به وقایع و رخدادهای اجتماعی هم بی تفاوت نیست و همواره دیدگاه های خود را با فالوورهایش در میان می گذارد موضوعی که حداقل یکبار برای او دردسر ساز هم شد.

ماجرا از این قرار بود که خانوم بازیگر چندی پیش با انتشار پستی در پیج اینستاگرامش توسط چتر «ال جی بی تی» از دگرباشی و همجنس‌گرایی حمایت کرده بود که با واکنش های زیادی روبرو شد و حتی برخی دستگاه های نظارتی هم به او تذکر دادند و در نهایت خانم شاکردوست مجبور شد پست اینستاگرامی اش را حذف کند. 

الناز شاکردوست

علاقه خانم بازیگر به ورزش

خانم بازیگر بـه تناسب‌اندام خود اهمیت زیادی میدهد. ورزش روزانه‌اش ترک نمی شود. بدن‌سازی، تی‌آرایکس و اسکی از ورزش‌های مورد علاقه‌اش هستند. او معتقد اسـت یوگا نیز یکی از ضروری‌ترین و مفیدترین فعالیت‌ها برای سلامت جسم و روح اسـت.

elnazshakerdoost_1622190108_6

شایعه ازدواج الناز شاکردوست با علیرضا حقیقی

مدتی قبل خبر ازدواج الناز شاکردوست با دروازه‌بان تیم پرسپولیس علیرضا حقیقی توسط خبرگزاری رسمی ایسنا منتشر شد. خبری که روز بعد در روزنامه‌های سیاسی کشور انتشار یافت و تا ماه‌ها، هیچ یک از طرفین این خبر را تکذیب نکردند. این خبر سپس توسط الناز شاکردوست تکذیب شد.

الناز شاکردوست و علیرضا حقیقی

خودکشی الناز شاکردوست

الناز شاکروست در یکی از سکانس‌های فیلم «تابو» خودکشی را تجربه می‌کند. جالب اینجاست که به علت عدم هماهنگی‌های لازم برای فیلم‌برداری این سکانس، او تا سرحد مرگ هم پیش می‌رود و به عبارت بهتر تصویرسازی خودکشی در برابر دوربین، او را با تجربه‌ مرگی واقعی روبرو می‌کند.

الناز شاکردوست

عشق و عاشقی عجیب الناز خانوم

چند ماه پیش در بحبوحه درگیر در افغانستان احمد مسعود رهبر مقاومت پنچشیر که در برابر طالبان ایستاد به یک چهره بسیار محبوب بدل شده و بازیگران بسیاری به او کراش پیدا کردند. الناز شاکردوست هم که پیشتر در یک سوال و جواب اینستاگرامی آرزو کرده بود که روزی عاشق بشود و البته گفته بود "بعید میدونم تا حالا نشده ازین به بعد که حتما محاله" به نظر می رسد رویایش محقق شد و او عاشق شیر دره پنچشیر یعنی احمد مسعود شد.

241487217_4526349174062503_4973250400633683779_n

241431989_375484650850192_4851138553337207460_n

الناز خانم بازیگر مایه دار سینما!

الناز شاکردوست احتمالا جزء بازیگران پولدار است اگر از طرفداران او در اینستاگرام باشید متوجه شدید که او به هیچ وجه تبلیغات انجام نمی دهد. وی مدتی پیش تصویری از خود داخل ماشینش منتشر کرد که مدل خودرو بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت خودرویی که خانم بازیگر در آن مشغول تفریح و گردش بود fjکروز است و این ماشین الان حدود 4 میلیارد تومان قیمت دارد.

elnazshakerdoost_1630746902

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها