|

شیطونیِ "نرگس محمدی" با دوست بامزش تو پشت صحنه؛ دوتا جیگر!

narges mohammadi shayanews

نرگس محمدی یا همان ستایش خودمان به تازگی با دوست بامزه اش تصویری زیبا منتشر کرد که با نظرات خوب کاربران همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

نرگس محمدی بازیگر شناخته شده ایرانی است که با بازی در سریال جذاب «ستایش» دیده و معروف شد. وی از بازیگران کم کار و البته کم حاشیه سینما می باشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش«شایانیوز» نرگس محمدی در اینستاگرام بیش از 2 میلون فالوور دارد و از فعالین فضای مجازی نیز می باشد. نرگس محمدی به تازگی تصویری از خود در کنار دوست بامزه اش فریبا نادری در پشت صحنه منتشر کرد و نوشت:

چقدر سر کار با تو خوش میگذره 

تو وسط این همه خستگی و استرس چه خوبه هستی

همیشه بخندی و شاد باشی دوست بامزه من

نرگس محمدی و فریبا نادری

نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد سال 1364 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگری شد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کرد. خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. 

نرگس محمدی در سال 1396 با علی اوجی (بازیگر و تهیه کننده موسیقی) ازدواج کرد. آنها پس از حضور نرگس محمدی در برنامه تاک شو پربیننده (دورهمی) به طور رسمی با هم ازدواج کردند.

نرگس محمدی و علی اوجی

ازدواج و مهریه خانم بازیگر

نرگس محمدی اولین‌ بار بحث ازدواجش در برنامه دورهمی مطرح شد، وقتی که در جواب مهران مدیری گفت خواستگار ندارد. بعد از آن خبری از او نشد تا برنامه تئاتری که در مشهد داشت. تئاتری مشترک با علی اوجی. گویا همان‌ زمانی که مشهد بودند با علی اوجی عقد کردند و مدتی بعد هم، ازدواج آن‌ها رسما اعلام شد. نرگس محمدی مهریه خود را 110 سکه عنوان کرد که آن هم اصرار خود آقای همسر بوده است.

نرگس محمدی، علی اوجی

علی اوجی 

علی اوجی زاده متولد سال 1362 و اسفند ماهی می باشد. او بازیگر، نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده موسیقی و استندآپ کمدین است. علی اوجی با بازی در سریال پربیننده در حاشیه و همچنین حضور در برنامه خندوانه به عنوان استند آپ کمدین به شهرت رسید. علی اوجی یکی از مهره های کلیدی در تولید و موفقیت برنامه دورهمی می باشد.

نرگس محمدی و علی اوجی

خانم محمدی می گوید: من و علی در نظرات، تصمیمات و انتخاب هایمان خیلی شبیه به هم هستیم، وقتی تصمیم به ازدواج گرفتیم تمام دوستانم به من می گفتند: (چقدر شبیه به هم هستید!). بار اول که علی به من پیشنهاد ازدواج داد پذیرفتم، برای من خیلی اهمیت دارد که همسرم مثل من هنرمند باشد و مرا درک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها