|

"بهاره خانم رهنما" دوباره پلنگ شد؛ هنوز از حرف شقایق داره میسوزه؟

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما انگار همچنان از شقایق دهقان دلگیر است. البته بهاره با انتشار تصویری را از خود با آرایش غلیظ سعی کرد که نشان دهد همه چیز عادی اس…

لینک کوتاه کپی شد
1

بهاره رهنما که در هفته اخیر حواشی زیادی داشت انگار کم کم به روزهای عادی زندگی اش برگشته و دوباره شروع کرده به پست گذاشتن و تبلیغات اینستاگرامی و اصلا انگار نه انگار که این همه مود انتقاد قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» بهاره رهنما آخر هفته بسیار شلوغی داشت و در آیین رونمایی از برند آرایشی حاجی شرکت کرد و بعلاوه تصویری را هم از خود با چهره کم سن و سال و آرایش غلیظ به اشتراک گذاشت.

b.rahnama_1636670163

بهاره رهنما دو سه روزی می شود که درگیر انتقاد هاست و قبل از این موضوع به خاطر فخرفروشی ها و ثروت هنگفتی که به دست آورده در نظر خیلی از کاربران منفور بود حالا دیگر همه نگاه ها درموردش بدتر هم شد.

واکنش بهاره رهنما به این همه انتقاد

اما بهاره خانم بعد از صحبت های ناجورش و بی دست و پا خواندن اشخاصی که مثل او که بعد از سی سال کار به چنین ثروتی نرسیده اند، ویدیویی دیگر منتشر کرد و خواست که حرف هایش را به نوعی ماست مالی کند اما هیچ اثری نداشت!

حالا که یکی یکی انتقاد بازیگران را می بیند استوری جدید منتشر کرد و نوشت می بینم! می خندم! رد میشم!

که البته به نظر کاربران او نه تنها قوی نشده و رد نمیشه بلکه خیلی هم دارد میسوزد!

Untitled

همانطور که مشاهده کردید آخر استوری هم از عقده های قدیمی گفته که احتمال می رود روی سخنش با جاری سابقش شقایق دهقان باشد که حسابی او را انتقاد کرد.

در واقع بعد صحبت های بهاره رهنما شقایق دهقان پستی منتشر کرد و متنی بلند بالا برای خانم بازیگر نوشت و در پایان گفت آدم دلش میخواهد زمین دهن باز کند و آدم را ببلعد.

این صحبت انگار خیلی بهاره را سوزاند چرا که بعد از پست اولیه که بهاره منتشر کرد دوباره امروز همه با انتشار استوری به شقایق خانم دهقان تیکه انداخت.

b.rahnama_2704893044133697427_30916040

بهاره رهنما چگونه از کجا پولدار شده؟

بهاره رهنما چند بیزینس را مدیریت می کند و روزانه تبلیغات بسیار زیادی را منتشر می کند و در مقابل مبلغ های هنگفتی هم دریافت کرده است. با توجه به این حجم از تبلیغ که از هر چیزی هم میگذارد و از هیچ چیزی نمی گذرد، تا الان باید ثروت زیادی را جمع کرده باشد تازه اگر دو برند آرایشی و رنگ موی همسرش را در نظر نگیریم!

bahareh rahnama

رهنما یک بار هم طلاق گرفته و به قول کاربران مهریه اش را هم دریافت کرده، حال اگر یک حساب سر انگشتی کنید می بینید او سرمایه زیادی دارد و شاید بتوان او را از پولدار ترین خانم های بازیگر هم دانست که البته با اینستا بیشتر به این جا رسیده نه کار های سخت و یدی!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها