|

غش و ضعف دخترا برا "سحر خانوم قریشی" اونم تو ترکیه؛ نتیجه تتلیتی بودنه دیگه!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی بازیگر محبوب و البته جنجالی ایرانی است که هر کجا باشد طرفداران او برایش دست و پا می شکنند، حال چه دختر باشد چه پسر!

لینک کوتاه کپی شد
3

سحر قریشی بازیگر خوشگل و جذاب ایرانی است که به واسطه همان چهره اش به سرعت معروف شد. البته اینکه در سینما و تلوزیون چقد با عوامل پشت صحنه هم در ارتباط باشی رابطه مستقیمی با میزان شهرت و تعداد بازی ها دارد!

به گزارش«شایانیوز» سحر قریشی مدتی بود که حسابی خود را در حاشیه انداخته بود و به گفته خودش با حواشی می توانست بیشتر بر سر زبان ها باشد، اما حالا مدتی می شود که خبری از او نیست و ظاهرا آرام شده! وی از فعالین اینستاگرام است اما عموما پست و استوری های کمی می گذارد.

سحر قریشی با تمام جنجال هایی که پشت سر داشت اما از محبوب ترین بازیگران زن در سینماست و هر کجا که برود هواداران زیادی او را دوره می کنند. خانم بازیگر با وجود اینکه فعالیت خاصی در اینستا ندارد اما در حال حاضر هم بیش از 9 میلیون فالوور دارد. در ادامه نمونه ای از غش و ضعف طرفداران را حتی در ترکیه مشاهده می کنید.

سحر قریشی

سحر و تتل

سحر قریشی چندی پیش استوری از خود در ماشین منتشر کرد که در آن مشغول گوش دادن و خواندن آهنگ تتلو است. البته این رفتار قریشی فقط یکبار نبود وچندین بار تکرار شد. مدتی پیش هم ویدیویی از این خواننده و خانم بازیگر در حال پخش بود که در آن تتلو به سحر قریشی پرحاشیه ابراز علاقه می کند.

دوستی سحر قریشی و تتلو

سحر قریشی هنرپیشه سرشناس فیلم‌هایی چون رسوایی ۲ و سریال‌های تلویزیونی که چند ماه قبل برای مهدی طارمی حاشیه ساز شده بود این بار با انتشار ویدیویی که با آهنگ جهنم تتلو دابسمش کرده بود بازهم حاشیه ساز شد و از روابط پنهان خود با امیر تتلو پرده برداشت.

دابسمش سحر قریشی با آهنگ تتلو

واکنش تتلو به دابسمش سحر قریشی

همه جنجال ها از دابسمش عجیب سحرقریشی با اهنگ تتلو شروع شد و کار به کامنت و تعارف تیکه پاره کردن سحرقریشی و  تتلو رسید تا جایی که پیج های طرفداری از رابطه این دو نفر نوشتند اما واکنش رسمی از سحر قریشی و تتلو نشان داده نشد.

البته امیر تتلو که این روزها حسابی جنجال ساز شده است در لایو اینستاگرام خود از علاقه زیادش به سحرقریشی پرده برداری کرده است. امیر تتلو پیش از این با کامنت های جنجالی زیر پست سحرقریشی حسابی جنجال به پا کرده بود.

سحر قریشی

حواشی سحر خانم با تتلو ختم نمی شود و مدتی هم روابش با مهدی طارمی و اشخاص دیگر بر سر زبان ها بود. 

البته این را بگوییم سحر قریشی از بازیگرانی است که همانطور که هواداران زیادی دارد، مخالفان زیادی هم دارد اما حداقل همانند هنرمندانی چون بهاره رهنما و نفیسه روشن و الهام حمیدی دائم در حال تبلیغات در پیج و توهین به کاربران نیست.

سحر قریشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر به هم میان

  • Mohi ارسالی در

    شما به چه حقی سر هر تیتر اسم سلطانو میارین؟؟
    ولی همین که برای تمسخر هم شده بهش میگین سلطان نشونه باور‌حقیقته..

  • دیوید ارسالی در

    جوووون سحر خانوم بادیگارد نمیخای جیگر

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها