|

"لیندا خانم" یه بارم تیپ درست حسابی نداره؛ آخه دامن اونم تو کویر!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر مطرح ایرانی است که هیچ گاه نتوانست با حجابی درست عکس منتشر کند و صدای خیلی ها را درآورد.

لینک کوتاه کپی شد
9

لیندا کیانی بازیگر مطرح و خوش چهره ایرانی است که در چند سال اخیر بسیار شاخ شده. این شاخ شدن هم دو جنبه دارد، یکی از لحاظ اعتراض در مسائل سیاسی کشور است که گاهی هر چه دلش می خواهد می گوید و جنبه دیگرش هم شاخ اینستایی است که حالا بیش از 2.6 میلیون فالوو دارد و پست و استوری های فراوانی منتشر می کند.

به گزارش«شایانیوز» لیندا کیانی فن پیج های زیادی دارد و دوستدار دل هوادارانش نیز هست. وی گاهی وارد حواشی می شود و به تازگی هم به دلیل پوشش ناجوری که دارد بسیار مورد انتقاد قرار می گیرد. لیندا کیانی بسیار زیاد علاقه مند به عکس گرفتن است حال چه در طبیعت چه در مکان های تاریخی چه هر جای دیگر!

در ادامه تصاویری که از این بازیگر در مکانی تاریخی که احتمال می رود کاشان باشد گرفته شده را مشاهده می کنید.

لیندا کیانی

لیندا کیانی

لیندا کیانی

لیندا کیانی

درآمد اینستایی

معمولا هنرمندانی که در تلویزیون بازی بیشتری دارند تا سینما در انتشار تصویر بی حجاب رعایت بیشتری می کنند اما برخی هنرمندان هم این اهمیتی نداده و به کار خود ادامه می دهند.

از این ها که بگذریم در اینستاگرام تبلیغات میان خانم های بازیگر بسیار زیاد شده و عده ای مثل خانم بهاره رهنما هستند که هر چه از سر راه میرسد را تبلیغ می کنند بعضی هم مثل لیندا خانم پیج های کمی را معرفی می کنند اما به هر حال این حرکت در هنرمندان برای کسب درآمد زیاد شده است.

لیندا کیانی

آیفونی که رفت تو چشم همه!

لیندا خانم کیانی مدتی پیش با انتشار تصویر زیر کپشنی نا مفهوم نوشت. ظاهرا خانم بازیگر بیشتر خواسته تا گوشی آیفونش را در چشم کاربران و یا همکارانش فرو کند تا اینکه پستی مفهوم دار بگذارد.

لیندا کیانی

کاربری هم در پاسخ به این تصویر نوشت:

منکه نفهمیدم چی گفتی خانم کیانی ولی آیفونت به شدت مفهوم تصویر رو رسوند نوش جونت ما هم به دلیل گرون شدن گوشی داریم گوشی های قدیمیمون رو چسب می زنیم و جلد می گیریم چون اگه اتفاقی براش بیفته به فنا میریم...

لیندا کیانی

لیندا و بهنام محرم اند؟

لیندا کیانی از هنرمندان زیبا در میان خانم های بازیگر می باشد. از تصاویر منتشر شده از کیانی مشخص است که علاقه ای به حجاب ایرانی ندارد و گاهی هم نوع پوشش هایش آنقدر ناجور است که باعث خبر سازی نیز می شود. اما به تازگی عکسی از این بازیگر مطرح منتشر شده که در کنار بهنام بانی خواننده معروف کشور حضور دارد و تنها با یک کلاه و بدون روسری آزادانه ایستاده است.

بسیاری از مخاطبین بر این نظر بودند که احتمالا این کلاه هم تنها برای عکس بوده و ممکن است بعد از آن همان هم برداشته شده باشد!

لیندا کیانی و بهنام بانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Mohsen bagher shoja ارسالی در

    خوب کرده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها