|

"سارا خانوم" بخاطر اینستا چه آرایشی میکنه؛ ناز و عشوه مثل بلاگرها

saranika forghani shayanews

سارا و نیکا فرقانی بازیگران نوجوان ایرانی هستند که با عکس و فیلم هایشان در فضای مجازی هر چند روز یکبار جنجالی جدید به پا می کنند.

لینک کوتاه کپی شد
5

سارا و نیکا فرقانی دو بازیگر نوجوانی هستند که توسط سریال بسیار پر بیننده «پایتخت» معروف شدند اما حالا دیگر با چهره ای کاملا متفاوت دیده و شناخته می شوند.

به گزارش«شایانیوز» سارا و نیکا همانند بسیاری از خانم های بازیگر بعد از شهرت به سراغ بلاگری و کسب درآمد از این طریق رفته اند و البته خیلی هم انتظار نمی رود که از این فضا دور باشند زیرا بازیگرانی مثل بهاره رهنما با آن سن و سال همچنان به دنبال کسب درآمد از طریق زنانگی شان هستند و دائما آن هارا در حال تبلیغات می بینید چه برسد به دو دختر نوجوانی مثل سارا و نیکا!

از این ها که بگذریم سارا و نیکا با وجود اینکه سال هاست در سوئد بزرگ شده و زندگی کرده اند اما همچنان در پست و استوری های اینستاگرام بیشتر با کلاه ظاهر می شوند تا کمی حجاب را داشته باشند! سارا فرقانی طبق معمول با فیلتر اینستایی استوری از خود منتشر کرد بلکه اعلام حضوری کرده باشد. 

سارا و نیکا به تازگی وارد 18 سالگی شده اند و همانطور که در استوری بالا مشاهده کردید با وجود اینکه سن زیادی ندارند اما از همان کودکی هم علاقه زیادی به آرایش داشتند. حالا که دیگر به گمان خود بزرگ شده اند و میکاپ هایی غلیظ انجام می دهند.

سارا و نیکای پایتخت حالا دیگر به سنی رسیده اند که دیگر کاملا حالاتی زنانه دارند. آن ها درباره پسران نظر می دهند، عاشق می شوند، فارق می شوند و...به تازگی هم استوری هایی در ماشین با آهنگ ماکان بند منتشر کرد که احتمال می رود این بازیگر کوچولو عاشق شده باشد!

ناگفته نمان نیکا اغلب شیطون تر از سارا می باشد و بیشتر هم در حوزه تبلیغات فعالیت دارد آن هم چه تبلیغاتی!

نیکا فرقانی چند باری می شود که تبلیغ یک پیج شرط بندی را انجام میدهد که صاحب این پیج پسری جوان است و احتمال می رود روابطی هم میان آن ها باشد. تبلیغات راه درامد بسیاری از بازیگران شده اما اینکه از این سن تبلیغ قمار را انجام دهی حرکتی درست نیست و قطعا در مقابل هم پول خوبی دریافت کرده است.

سارا و نیکا فرقانی

تکرار ماجرای میلاد حاتمی این بار توسط سارا و نیکا

باز هم همان قصه همیشگی، نمایش زندگی لاکچری و سفر و تفریح و بعد از آن هم دعوت مردم به پول خرج کردن بدون اینکه دانش و تخصصی در این زمینه داشته باشند ! علی حسنی که در ابتدا با عنوان “کارآفرین نوجوان در فضای مجازی” و صرف میلیون ها تومان پول برای دیده شدن فعالیت خود را شروع کرد، حالا با برگزار کردن کمپین های اینستاگرامی جذب فالوور با نام “کمپین مجموعه علی حسنی” و وعده های جوایز میلیونی، به علت خلا قانونی و نبود نظارت در این حوزه به درآمد های هنگفتی رسیده است.

علی حسنی

اما فعالیت وی به کارآفرینی یا برگزار کردن کمپین های اینستاگرامی ختم نشده و حالا با ترند شدن بازار ارز های دیجیتال به سیگنال فروشی روی آورده است! علی حسنی با ایجاد کانال VIP و دریافت حق عضویت خود را متخصص ارزهای دیجیتال معرفی کرده و از طریق سیگنال فروشی درآمد کسب می کند. حسنی جوان هم به مانند دیگر شاخ های اینستاگرام با نمایش زندگی لاکچری خود تلاش می کند جوانان و نوجوانان را تحت تاثیر قرار دهد و با سراب پولدار شدن یک شبه آن ها را به دام بیاندازد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سارا ونیکا باحال هستن ولی انقدر هم خودشونو زشت نکنن اشتباه کردن کاش کار زشت نکرده بودن تو سریال پایتخت بازم بودن

  • ناشناس ارسالی در

    خدا آخرعاقبت شمارو بخیرکنه انشالله.هنوز سرازتخم مرغ بیرون نیاوردین

  • به تو چه ارسالی در

    چقد هم خوشگل شد

  • محدثه ارسالی در

    ساراو نیکا خیلی خوب هستند

  • محدثه ارسالی در

    کی گفته هرکی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها