|

عشق و عاشقی"نوید و فرشته" همه رو دیوونه کرد؛ آقای بازیگر با رکابی مشغول آشپزی!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر افغانستانی ساکن ایران است که بعده ازدواج با نوید از خانه شان رونمایی کرد و ویدیویی از شوهرش درحال آشپزی به اشتراک گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
2

فرشته حسینی بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون است که اصالتی افغانستانی دارد اما در ایران زندگی می کند و اتفاقا به یکی از هنرمندان حرفه ای در این عرصه تبدیل شده است.

به گزارش«شایانیوز» فرشته و نوید چند ماه پیش به طور رسمی با هم ازدواج کرده اند اما هیچگاه صحبتی از خانه و زندگی شان در میان نبود و همیشه پست هایی که برای هم می گذاشتند در حد جملات عاشقانه و عکس های معمولی بود اما به تازگی فرشته خانم ویدیوی از نوید منتشر کرد که در خانه و با رکابی است و این اولین باریست که عروس خانم چنین حرکتی زده!

فرشته حسینی با انتشار این پست نوشت: 

تو داشتی آشپزی میکردی من همش فکر میکردم که تو خیالی یا واقعیت…


اما چند ماه پیش با نفوذ طالبان به افغانستان فرشته حسینی به عنوان یک زن شناخته شده تلاش زیادی برای برگشت کشورش به حالت قبل کرد اما ذره ای نتیجه نداد. او روزانه پست و استوری های زیادی در این مورد به اشتراک گذاشت و بیقراری هایش را عنوان می کرد. همین مساله باعث شد تا هجوم نظرات منفی از سوی فالوور ها نسبت به افغان بودنش چندین برابر شود.

اما حالا صدای فرشته درآمده و متنی بلند بالا پست کرد و حرف های دلش را زد.

_fereshtehosseini_1635791931

او نوشت: اگر شما آدم نژاد پرستی هستید کامنت های نژاد پرستانه خود را با پیج واقعیتان بگذاری! اگر از این کار خجالت می کشید و ترجیح می دهید با پیج فیک کامنت نژاد پرستانه بگذارید پس شما می دانید هیچ انسان متمدن و دارای شعور و تربیت خانوادگی از الفاظ نژاد و حتی افکار پرستانه استفاده نمی کند و قادر به درک هستید!

تکلیف خود را مشخص کنید! یا نژاد پرست باشید یا نباشد! یا شعور انسانی داشته باشید یا نداشته باشید! زندگی راحت تری را سپری خواهید کرد.

_fereshtehosseini_1633451403_1

همه ما در انتخاب آزاد هستیم. من انتخاب می کنم که عشق بورزم و روی اهداف و زندگی خودم تمرکز کنم. ممکن است کسی دیگر انتخاب کند که هویت نداشته باشد، تمرکز بر روی زندگی و اهداف خود نداشته باشد، و در زندگی نفرت پراکنی کند و هیچ چیز خوبی نداشته باشد. در آخر هرکس مسئول زندگی خود است و افکار آن شخص روی زندگی خودش تاثیر می گذارد نه فرد دیگری!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها