|

سارا و نیکا در سریال جدید؛ تو پایتخت خیلی شاخ بودن حالا نوبت چیه؟

nika forghani shayanews

نیکا فرقانی که همیشه بیشتر از خواهرش سارا حاشیه دارد اینبار با جوابی که به یکی از کاربران داد ظاهرا در سریالی جدید مشغول است.

لینک کوتاه کپی شد
11

سارا و نیکا فرقانی دو قلوهای نقی هستند که تا به الان تنها با همین نقش شناخته شده اند. اما جدیدا با استوری نیکا خانم در اینستاگرام به نظر م رسد خبر هایی در راه است. ظاهرا این دو خواهر قرار است در کاری جدید دیده شوند.

به گزارش«شایانیوز» سارا و نیکا از کودکی در پایتخت بوده اند اما به مرور هر چه بزرگ تر شدند و شاخ تر شدند پیجی که در اینستا دارند هم بزرگ تر شد و حالا نیکا که از سارا شیطون تره بیش از 1 میلیون دنبا کننده دارد و سارا نیز 800 هزار فالوور را جذب کرده است. 

در استوری های نیکا یکی از کاربران با ابراز دلتنگی نوشته بود: دیگه سریال بازی نمی کنین؟ و در ادامه جواب خانم کوچولوی شاخ اینستایی را مشاهده می کنید.

سارا و نیکا فرقانی

میکاپ غلیظ شاخ های کوچولوی مجازی

سارا و نیکا با وجود اینکه بزرگ شده سوئد هستند اما همانند خانم های ایرانی بسیار علاقه مند به آرایش های غلیظ نیز می باشند.

ناگفته نماند این دو خواهر به تازگی وارد 18 سا شده اند اما از خیلی مدت ها پیش این حرات را انجام میدادند و همیشه هم میکاپ های زیاد آن ها در این سن و سال مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار می گرفت.

ناگفته نماند سارا و نیکا همانطور که منتقدان زیادی دارند، طرفداران بسیاری نیز دارند که سفت و قرص پشتیبان این دو خواهر نیز هستن اما اینکه دلیل آن چیست مبهم است!

از این ها که بگذریم حالا که مخاطبان این دو خواهر میلیونی شد فرصت را برای کسب درآمد از طریق تبلیغ مناسب دیدند اما به مانند حواشی و اشتباهاتی که این دو خواهر بعد از فصل پنجم و ششم پایتخت داشتند باز هم دچار لغزش شدند و برای تبلیغ به سراغ رمز ارز و سیگنال فروشی رفتند و به طور پیوسته صفحه اینستاگرام علی حسنی که چهره خیلی موجهی هم نیست را تبلیغ کردند که با واکنش های منفی زیادی مواجه شد و البته در قبال این تبلیغات هم مبلغ خوبی را دریافت نموده اند.

سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Dani ارسالی در

    هر فیلمی ک‌ اینا بازی کنن
    ما نگاه نمیکنم👌

  • عباس ارسالی در

    حالا میاند تو فیلم عروس میشند وفیلم پایتخت دوتا عروسی دارد سارا ونیکا بزرگ شدن وخواستگار دارند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها