|

فحاشی "تتلو" به تتلیتی ها؛ سلطان دخترا رو دید هوش از سَرش پرید!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو دیگر از فن پیج ها اینستایی خسته شده و به هواداران کلاه بردار خود فحش داد.

لینک کوتاه کپی شد

امیر تتلو خواننده رپ ایرانی است و یا بهتر است او را پر طرفدار ترین رپر ایرانی بخوانیم. همانطور که می دانید پیج اینستاگرامی سلطان به دلیل تخلف در این سرویس و دعوت دختران به رابطه جنسی، بسته شد.

به گزارش«شایانیوز» از آن به بعد اینستا دیگر اجازه ورود تتلو را به این برنامه نداد اما او پس از ان که چنل تلگرامش را راه انداخت خیلی ریز در اینستاگرام هم پیجی با عنوان تتو زد. تتلو در هر کجا که باشد طرفداران ریز و درشت او به سرعت در آن برنامه مجازی حضور پیدا می کنند، بنابراین این پیج هم زود به 1 میلیون فالوور رسید و حالا سلطان عکس و فیلم های زیادی از خود و بندش منتشر می کند.

البته یکی از راه های درآمد تتلو از طریق چنل یوتیوبش می باشد به همین دلیل دائما در حال تبلیغ چنلش است و با انتشار تیکه هایی کوتاه از ویدیو ها کاربران را به یوتیوب دعوت می کند. اما جدیدا پستی گذاشت و در آن به هوادارانی که با پیج فیک و اسم تتلو فالوور جذب می کنند فحش داد.

سلطان در کپشن پستش خطاب به هوادارا گفت:

مرگ مادرتون بفهمین ! گاو بود تا الان فهمیده بود !! به پیر به پیغمبر من دوست ندارم اینهمه آیدی به اسم من باشه تو اینستا و عکسو فیلمامو بذارین اصلا تو این اینستاگرام !!!

من میخوام تو اینستا هیچ چیزی از امیر تتلو نباشه و هرکی میخواد تتلو رو ببینه بیاد رو یوتیوب ! هواداری ؟!؟ شعور داری ؟!؟ آدمی ؟!؟ عکس و فیلمای منو نذار تو اینستا !! یه پیج بساز رو یوتیوب بیا اونجا اگه راست میگی !! 

Untitled

Untitled

تتلو چند روز پیش هم تصویری از جلد آلبوم جدیدش منتشر کرد. اما نکته جالبی که وجود داشت باید و نبایدی بود که برای هوادارانش گذاشت. او با انتشار تصویر زیر نوشت:

خب اولین جلد از آلبوم "بهشت" آماده شد ! آلبوم زمانی استارت میخوره که چنل یوتیوبمون میلیونی شه !! پس چنل یوتیوب رو سابسکرایب کنید

امیر تتلو

تتلو از کجا درآمد داره؟

ناگفته نماند در حال حاظر چنل یوتیوب ین آقا 326 هزار دنبال کننده دارد و اینکه تتل خان خواسته تا هواداران به 1 میلیون سابسکرایب برسانند کمی خنده دار است!

یوتیوب تقریبا در ازای هر یک تبلیغ و 1000 بازدید کننده دو دلار به شخص به عنوان درآمد می دهد. اگر یک حساب سرانگشتی کنیم تقریبا برای هر یک تبلیغ حدود 300 دلار به حساب سلطان می رود که به حساب ارز ایران نزدیک به 8 میلیون تومان برای هر یک ویدیو محاسبه می شود.

حالا فکرش را بکنید که به 1 میلیون سابسکرایب برسد درآمد جناب رپر چقدر می شود. در ادامه استوری های خشم اژدها را مشاهده می کنید!

امیر تتلو

دخترای خوشگل اکیپ سلطان!

اما سلطان در این چند هفته اخیر تمرینات با دختران را زیاد منتشر می کند. تیم کاری که تتلو با آن ها این روز ها در حال تمرین است در منزل وی شبانه روز هستند. در ادامه ویدیویی که امیر تتلو به تازگی منتشر کرده را مشاهده می کنید. 

این دختران هیچ کدام زبان فارسی را متوجه نمیشوند اما تتلو آن خا را همچون خانواده اش دوست دارد و حتی شکرگذاری هم برای داشتنشان کرده بود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یاور ارسالی در

    تا حالا اینو ندیده بودم مثل اینکه ریدن به سر وصورتش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها