|

خلوت مقصودلو با نوازنده اش؛ "می می خانم" با حرکاتش بدجور مخ سلطانو زد!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو 29 مهرماه کنسرتی بزرگ در ترکیه برگزار می کند که این روز ها تمام وقت و فکر و ذهنش را گرفته و دائما مشغول تمرین می باشد.

لینک کوتاه کپی شد
1

امیر تتلو در روز های پایانی تمریناتش است و نزدیک به 10 روز دیگر کنسرت متفاوتی را اجرا خواهد کرد. این تفاوت را هم در ظاهر و هم در رفتار تتلو می توان دید که چگونه تمام نقاط بدنش را تتو زده و رفتارش هم با هواداران و اعضای بندش با ادبانه تر شده است.

به گزارش«شایانیوز» تتلو این روز ها با دختران نوازنده و تتو کار هایش در خانه ساکن هستند و اگر از دنبال کنندگان سلطان باشید مدام آن ها را در حال تمرین و خواندن می بینید. ناگفته نماند تتلو از نظر خودش سلطان است و بیشتر مواقع صحبت هایش را با سخن سلطان شروع می کند.

amirtatalootattooo__1611240802

کنسرت سلطان

این کنسرت سومین اجرای تتلو می باشد که ظاهرا سلطان می خواهد برای هواداران سنگ تمام بگذراد. البته اینکه قیمت بلیط ها گران است هم به کنار! پلن های احتمالی برای بلیط این اجرا، طرح های دایموند، گلد و سیلور می باشند و احتمالا جایگاه VIP کنسرت تتلو نیز به تعدادی محدود ارائه خواهد شد و قیمت بلیط ها هم از با توجه به دلار امروز از 2 میلیون تا 4 میلیون به فروش می رسد.

اما چیزی که سلطان به تازگی گفته است تیشرت هایی هستند که می خواهد به اشخاصی که بلیط VIP  را خریداری کرده اند بدهد تا با توجه به اینکه کنسرت سر پا است کسی نتواند جای اشخاص VIP را بگیرد. اما چگونه؟ قیمت این تیشرت ها 10 دلار است که شخص هوادار علاوه بر خرید بلیط باید تیشرت هم بخرد وگرنه حقش خورده می شود!

درآمد دلاری تتلو

از این ها که بگذریم تتلو از طریق یوتیوب هم درآمدی دلاری دارد و مدام به هواداران اینستایی اش می گوید تا او را در یوتیوب سابسکرایب کنند. او در چنل یوتیوبش فیلم و لایو هایی طولانی منتشر می کند که در جدیدترین ویدیویی که به اشتراک گذاشته یاد گرفتن ساز جاز یا درام است که می می خانم سوگلی سلطان به او آموزش می دهد! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

تتلو با توجه به اینکه کشته مرده و هوادار زیاد دارد پیج اینتساگرامش در مدتی کوتاه به بیش از یک میلیون دنبال کننده رسید اما از آن جایی که کلاهبردار زیاد است فن پیج هایی با نام او و به جای او فعالیت دارند که سلطان در پست جدیدش آن را به تتلیتی ها اطلاع داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خاک تو سرای گوه عنتر عن💩💩💩💩

  • ناشناس ارسالی در

    آقای خونش کجا بود �خل دستشویی ابراهیم‌تاتلیس زندگی میکنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها